Napisano 11 Marzec 200619 l nie no światła naprawde dają rade :] model w niektórych miejscach jest pokrzywiony, np to przetłoczenie wzdłuż boku chyba faluje, ale ogólnie sprawia bardzo dobre wrażenie edit: przedni słupek na samym dole też jest krzywy
Napisano 12 Marzec 200619 l Autor Thx za wszystkie uwagi. Postaram sie poprawic nieprawidłowosci. A na razie rewderek zaczętego koła :D
Napisano 12 Marzec 200619 l model świetny mozesz podac mi linka do blue printów których uzywales przy modelowaniu powodzenia w dalszym modelowaniu:)
Napisano 12 Marzec 200619 l Autor No to kolejen update'y - na razie samo koło: pit17 ---> http://blueprints.onnovanbraam.com/ - na prawde bogata baza blueprint'ów - polecam :D
Napisano 12 Marzec 200619 l Śliczne kółeczko;) A co do blueprint'ów to w [pip] ich tam jest dla każdego coś miłego też polecam! to jeden z nich: Polew na całego, z takim kałachem to na wojne można iść:D
Napisano 13 Marzec 200619 l Fajny bieżnik ;] Nie podoba mi się tylko miejsce dookoła dziur na śruby - troszkę ms psuje i faluje ;p pzdr
Napisano 14 Marzec 200618 l Autor Thx za wszystkie uwagi, mam nadzieje, ze dobrze sie do nich zastosowałem ;p >>niech ktoś mnie podniesie na duchu, bo jak zobaczyłem render kome to zdębiałem i kce rzucic te robote... Pozdro.
Napisano 14 Marzec 200618 l No fakt, mnie też sie odechciało robić moje autko ale co, trzeba się wziąć w garść, a co do modelu to ładnie, ale na tylnym zderzaku po lewej stronie chyba jest jakiś błąd, ale ogólnie fajnie.
Napisano 14 Marzec 200618 l Kurcze SZAMPEK... przejrzałem cały temat i jestem pod ogromnym wrażeniem... chyba też zabiorę się na poważnie za jakieś autko bo można się przy tym dużo nauczyć... Jest super! Pozdrawiam!
Napisano 14 Marzec 200618 l Jest super, ale skad taki pomysl na tylnie swiatla?? Naprawde tak to wyglada?? Juz nie duzo brakuje do konca z zewnatrz. Wnetrze tez ma byc !! :P
Napisano 16 Marzec 200618 l Autor THX za wszystkie miłe słowa. .::qba::. nie wiem co jest źle z tą linia, ja nic nie widze :/ - no to jeszcze render z lusterkami (został mi do zorbienia jeszcze halogen i kierunkowskaz ;p):
Napisano 16 Marzec 200618 l I pomyśleć, że zaczęło się od box'a;] Rewelka... dla mnie nie musi być, aż tak zgodny z rzeczywistością... po prostu gratki dla Ciebie za taki model... i tak jak wszyscy mam nadzieję zobaczyć jednak render z materiałami;]p
Napisano 16 Marzec 200618 l wydaje mi sie ze ta linia boczna jest zła to samo od razu przyszlo mi na mysl, IMO powinien tam byc mniejszy chamfer no i widac tam wyrazne zaokraglenie;] http://www.desktopmachine.com/framepic.php?id=3381&size=1024
Napisano 17 Marzec 200618 l Autor Oky, zrobiłem halogeny, kierunkowskazy, troszke jeszcze pogrzebałem w siatce, do linii bocznej dodałem jeszcze jednego chamfera. Jeżeli nikt nie widzi błędów to biore sie za studio i shadery :( - dlaczego ":("? - bo mi to idzie najsłabiej. Jakby ktoś kciał pomóc, to chętnie skorzystam. Renderuje Brazilem :D Narka i dzięki za miłe słowa i wskazanie błedów.
Napisano 17 Marzec 200618 l Eh, kupe nierownosci widac. Popoprawiaj je zanim bedziesz modelowal dalsze elementy.
Napisano 17 Marzec 200618 l bardzo fajny modelik SZAMPEK :) a co do nierówności to mi się też wydaje że jest troche, szczególnie z tyłu samochodu ;) są bardzo minimalne, ale jak się przyjżeć to widać (choć może ślepy jestem :P)
Napisano 17 Marzec 200618 l Autor Heyah... co do tych nierównosci, to ja ich nie wiedz >>ps. bo zaznaczam że te wszystkie dziwne cienie, czy ciapki ciemniejsze (jak zwał tak zwał) to to nie są nierównosci, tylko wina rendera, bo nie ustawiałem na zby dobre parametry
Napisano 17 Marzec 200618 l wyrenderuj z lakierem to sam zobaczysz gdzie jet krzywo ;]. popraw jeszcze boczne przetłoczenie (twoje jest troche inne) porównaj z tym: http://www.autotudos.hu/fotokcikkek/kep_05_02_bmw_3_1_nagy.jpg
Napisano 17 Marzec 200618 l Witam!! takie cos zaznaczyelm :) mam nadzieje ze sie nieobrazisz :D bedziesz robil wnetrze?? pozdro
Napisano 17 Marzec 200618 l Autor nielot007 --> nie obraziłem sie :p mentaler --> chyba jestem ślepy, bo nie wiem co jest nie tak :/ heh Ale swoją drogą, to żeście mnie panowie zasmucili :( Ja już ty kciałem scene budowac, sharedy nakładac... a tu trzeba jeszcze model poprawiac :/ Ale nic, jak trzeba to trzeba, szkoda, żeby tyle godzin pracy poszło na marne przez te kilka niedociągniec. Dzięki za wskazanie błędów. Postaram się je szybko poprawic. Pozdro
Napisano 18 Marzec 200618 l przetłoczenie ma byc skierowane ku górze (wygięta parabola). ma dochodzić do końca (patrz: tylne światła) i jeszcze imho to:
Napisano 18 Marzec 200618 l Autor mentaller --> THX za wyjasnienie :D Poprawiłem, ile dałem rady... Mam nadzieje, że wystarczy :D
Napisano 18 Marzec 200618 l naprawde bardzo ładny ten twój modelik :) przetłoczenie chyba już dobrze wygląda gratulacje ;) pozdro
Napisano 18 Marzec 200618 l No panie kolego - postep widze :), ale fale Dunaju widze rowniez, fale Dunaju... ;]
Napisano 18 Marzec 200618 l SZAMPEK jeszcze prośba - jak możesz to zpodaj siateczke (z tyłu i z przodu) :)
Napisano 19 Marzec 200618 l Autor Troszke poprawiłem tylnie światła - poza tym, zgodnie z życzeniem, zapodaje siateczke :D :
Napisano 19 Marzec 200618 l Dzięki za siatke. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Choć uważam że jeszcze mógłbyś troche przy tym posiedzieć i poporowiać gdzie niegdzie ;) np: Wyraźnie (szczególnie na siatce) widać że vertexy w tym miejscu są w głębi, przydałoby się je troche wyciągnąć :) Pozdro
Napisano 19 Marzec 200618 l może sie przerzuce na tę metodę musze sie spróbować. Sorki jak mogę rozumieć: "na tę metodę" ? Super wóz.
Napisano 23 Marzec 200618 l Autor Heyah... Model uważam za skończony - ma pewnie jeszcze pare błędów, ale będę szczery, nie kce mi się już dłużej przy nim grzebac :/ Zapodaje wstępne rendery - oceńcie i podpowiedzcie... Pozdro Edit: Jeszcze jeden "mix":
Napisano 23 Marzec 200618 l za szybko chcesz skończyć, w ten sposób tylko zepsujesz dobrze zapowiadający się model ;]. otoczenie daj trochę ciemniejsze, popraw szybę (niedobory w modellingu) i ... pokaż rozmieszczenie świateł ;P. na bok opony możesz dać jakiegoś bump'a.z przodu nadal jest minimalnie krzywo (znaczek bmw). pomęcz jeszcze materiały. nie powinno być uszczelki w miejscu łączenia szyb bocznych z karoserią ? to chyba tyle. pozdro
Napisano 23 Marzec 200618 l mentaller ma racje - posiedź przy modelu jeszcze troche, wyrównaj tu i tam, a potem zabierz się za render z materiałami. z tego może być zajebista pracka :) a narazie jest (tylko?) dobra ;P
Napisano 23 Marzec 200618 l Autor No to panowie, skoro jeszcze mam troche posiedziec, to powiedzcie mi nad czym ;p - znaczy maske widze - mam z tym wielki problem, tak ze chyba wsadze plik z maską, żeby ktoś to zrobił i podpowiedział, bo ja na prawde nie mam już siły do tej dziury :/, a poza tym, to ja nie wiem co mam poprawiac :( A poza tym, to co tu widac, to chyba moje teraźniejsze szczyty materiałów, shaderów i renderu - prosze o pomoc wszystkich którzy znają Brazila. No to chyba tyle, powytykajcie błędy w modelu, to sie jeszcze do niego przyoże :D pozdro
Napisano 23 Marzec 200618 l Uła rendery koszmarne :( wyglądają na scanline'a a nie brazila dokończ model a potem jeśli końniecznie chcesz renderować w brazilu to przerób np to http://www.3dm3.com/forum/articles.php?action=viewarticle&artid=56&page=4
Napisano 23 Marzec 200618 l modelik fajny, aczkolwiek widze kilka bugow.. a jesli chodzi o materialy to chyba trzeba jeszcze nad nimi troche posiedizec
Napisano 23 Marzec 200618 l Autor modelik fajny, aczkolwiek widze kilka bugow.. Ludzie! - jak widzicie bugi, to nie piszcie że są, jak nie macie zamiaru napisac gdzie :/ Sokoro są, zanaczy że ja ich nie widze i z miłą chęcią bym je pprwił, gdybym tylko wiedział gdzie są. Tak że prosze na przyszłość bardziej precyzowac swoje opinie w kwestii bugów w modelingu ;p Pozdro
Napisano 23 Marzec 200618 l Autor No, i to rozumiem :D Thx thorgal, nie mniej jednak, ja renderuje sam przód... ale jak sie uczyc to sie uczyc, wyrenderuje przód, a tył i tak poprawie :)
Napisano 26 Marzec 200618 l Autor Dobra, poprawiłem troche błedów, porobiłem troche nowych przy okazji :>, ale szczerze mówiąc, to wydaje mi się, że model jest suma sumarum okej i są już tylko niewielkie bugi, i powiem szczerze, nie kce mi sie już przy modelingu grzebac - postaram się następnym razem. Tak, ze jeżeli nikt nie zgłasza protestów, skupue się teraz na shaderach (jak dla mnie najgorsza czesc projektu) i budowie odpowiedniego studia. Pytałem tu i ówdzie, ale ja chyba jestem na takie rady odporny, bo nic nie dały. Jakby ktoś znał jakiś fajny tutek to niech zapoda (ale na prawde fajny :D). Czyli zapodaje ostatnie dwa rendery >moim zdaniem już definitywnie skończonego
Napisano 26 Marzec 200618 l przy znaczku bmw nadal jest mały bug ;) no a lakier jest słabiutki, imo więcej odbić powinno być. i jeszcze materiał felg do wymiany, wyglądają jak z plastiku ;) pozdro
Napisano 26 Marzec 200618 l Całkiem cool jak na pierwszy model, posiedz nad tymi błędami co koledzy mówią i będzie całkiem wypas :)
Napisano 28 Marzec 200618 l Autor Kilka chwil spędzonych przy zabawie z lakierem i światłami, dało takie oto efekty:
Napisano 29 Marzec 200618 l hmm a ja bym uzl tego co jest w materialach na 3dkingdom :P ale nie jest zle ;] mnie tez sie podoba
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto