Skocz do zawartości

Pojazd 3D: BMW serii 3 [nauka modelingu]


SZAMPEK

Rekomendowane odpowiedzi

nie no światła naprawde dają rade :]

model w niektórych miejscach jest pokrzywiony, np to przetłoczenie wzdłuż boku chyba faluje, ale ogólnie sprawia bardzo dobre wrażenie

 

edit:

przedni słupek na samym dole też jest krzywy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 119
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

I pomyśleć, że zaczęło się od box'a;] Rewelka... dla mnie nie musi być, aż tak zgodny z rzeczywistością... po prostu gratki dla Ciebie za taki model... i tak jak wszyscy mam nadzieję zobaczyć jednak render z materiałami;]p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oky, zrobiłem halogeny, kierunkowskazy, troszke jeszcze pogrzebałem w siatce, do linii bocznej dodałem jeszcze jednego chamfera. Jeżeli nikt nie widzi błędów to biore sie za studio i shadery :( - dlaczego ":("? - bo mi to idzie najsłabiej. Jakby ktoś kciał pomóc, to chętnie skorzystam. Renderuje Brazilem :D Narka i dzięki za miłe słowa i wskazanie błedów.

rys15cb.jpg

rys34nh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajny modelik SZAMPEK :)

a co do nierówności to mi się też wydaje że jest troche, szczególnie z tyłu samochodu ;) są bardzo minimalne, ale jak się przyjżeć to widać (choć może ślepy jestem :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heyah... co do tych nierównosci, to ja ich nie wiedz >>ps. bo zaznaczam że te wszystkie dziwne cienie, czy ciapki ciemniejsze (jak zwał tak zwał) to to nie są nierównosci, tylko wina rendera, bo nie ustawiałem na zby dobre parametry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot007 --> nie obraziłem sie :p

mentaler --> chyba jestem ślepy, bo nie wiem co jest nie tak :/ heh

 

Ale swoją drogą, to żeście mnie panowie zasmucili :( Ja już ty kciałem scene budowac, sharedy nakładac... a tu trzeba jeszcze model poprawiac :/ Ale nic, jak trzeba to trzeba, szkoda, żeby tyle godzin pracy poszło na marne przez te kilka niedociągniec. Dzięki za wskazanie błędów. Postaram się je szybko poprawic.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za siatke.

Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

 

Choć uważam że jeszcze mógłbyś troche przy tym posiedzieć i poporowiać gdzie niegdzie ;)

np:

rys_01.jpg

Wyraźnie (szczególnie na siatce) widać że vertexy w tym miejscu są w głębi, przydałoby się je troche wyciągnąć :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heyah... Model uważam za skończony - ma pewnie jeszcze pare błędów, ale będę szczery, nie kce mi się już dłużej przy nim grzebac :/

Zapodaje wstępne rendery - oceńcie i podpowiedzcie...

Pozdro

 

render42tl.jpg

render57sc.jpg

 

Edit:

Jeszcze jeden "mix":

render65ej.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za szybko chcesz skończyć, w ten sposób tylko zepsujesz dobrze zapowiadający się model ;]. otoczenie daj trochę ciemniejsze, popraw szybę (niedobory w modellingu) i ... pokaż rozmieszczenie świateł ;P.

na bok opony możesz dać jakiegoś bump'a.z przodu nadal jest minimalnie krzywo (znaczek bmw). pomęcz jeszcze materiały. nie powinno być uszczelki w miejscu łączenia szyb bocznych z karoserią ?

to chyba tyle. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mentaller ma racje - posiedź przy modelu jeszcze troche, wyrównaj tu i tam, a potem zabierz się za render z materiałami.

z tego może być zajebista pracka :) a narazie jest (tylko?) dobra ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to panowie, skoro jeszcze mam troche posiedziec, to powiedzcie mi nad czym ;p - znaczy maske widze - mam z tym wielki problem, tak ze chyba wsadze plik z maską, żeby ktoś to zrobił i podpowiedział, bo ja na prawde nie mam już siły do tej dziury :/, a poza tym, to ja nie wiem co mam poprawiac :( A poza tym, to co tu widac, to chyba moje teraźniejsze szczyty materiałów, shaderów i renderu - prosze o pomoc wszystkich którzy znają Brazila. No to chyba tyle, powytykajcie błędy w modelu, to sie jeszcze do niego przyoże :D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

modelik fajny, aczkolwiek widze kilka bugow..

 

Ludzie! - jak widzicie bugi, to nie piszcie że są, jak nie macie zamiaru napisac gdzie :/ Sokoro są, zanaczy że ja ich nie widze i z miłą chęcią bym je pprwił, gdybym tylko wiedział gdzie są. Tak że prosze na przyszłość bardziej precyzowac swoje opinie w kwestii bugów w modelingu ;p

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, poprawiłem troche błedów, porobiłem troche nowych przy okazji :>, ale szczerze mówiąc, to wydaje mi się, że model jest suma sumarum okej i są już tylko niewielkie bugi, i powiem szczerze, nie kce mi sie już przy modelingu grzebac - postaram się następnym razem. Tak, ze jeżeli nikt nie zgłasza protestów, skupue się teraz na shaderach (jak dla mnie najgorsza czesc projektu) i budowie odpowiedniego studia. Pytałem tu i ówdzie, ale ja chyba jestem na takie rady odporny, bo nic nie dały. Jakby ktoś znał jakiś fajny tutek to niech zapoda (ale na prawde fajny :D). Czyli zapodaje ostatnie dwa rendery >moim zdaniem już definitywnie skończonego

gray18ky.jpg

gray27bh.jpg

render39yl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy znaczku bmw nadal jest mały bug ;) no a lakier jest słabiutki, imo więcej odbić powinno być.

i jeszcze materiał felg do wymiany, wyglądają jak z plastiku ;)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności