Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

 

ostatnio spodobało mi sie modelowanie organiki (a konkretnie głowy), wiec postanowiłem załozyć jeszcze jedną minibitwe.

Tutaj także celem jest wymodelowanie samej glowy (tym razem kobiecej, a nie męskiej), bez koniecznosci teksturowania.

Wieć mozna to zrobić podobnie jak w poprzedniej minibitwie - mianowicie ze stylizacją na rzezbe (czy cos w tym rodzaju). Znacząco ułatwiloby to też całą tą zabawe z włosami.

 

http://www.mkk3a.republika.pl/Adrianna_Front.jpg

http://www.mkk3a.republika.pl/Adrianna_Side.jpg

 

Oryginalny plik pochodzi stąd

(waży jakies 9MB, pliki w formacie PNG). JPG'i są w tej samej rozdzielczości, w jakości 70-80%.

 

Lista uczestników:

1) mkk3a

2) wizz

3) nielot007

4) Matti

5) Altus

6) Vorek

 

wszystkich serdecznie zapraszam!

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jestescie madafaki :D

mogliscie powiedzec ze robicie minibitwe bym nie zakladal wipa'a :D

dobra mozecie mnie wpisac (jesli mozna) bede robil 2 glowki na raz :D

pozdro

  • Like 1
Napisano

osz nielot wiesz że wojny na dwa fronty sie nie prowadzi no ale :D Mkk3a cie pewnie zaraz wpisze :) a na pomysł wpadliśmy ( mkk3a wpadł ) dziś więc uprzedzić się ciebie nie dało :)

Napisano

Poczatki początki, oh nie moge sie coś zmusić do roboty :) przy ostatnim modelu narzekaliście coś na kąciki ust więc teraz bardziej sie przyłozyłem.

Napisano

nielot007 - jesli o mnie chodzi, to nie mam nic przeciwko, abys tutaj wykorzystał ten model, ktory masz w WiPie

 

co do pracki Wizza - zdecydowanie za duże dziurki od nosa

co do pracki nielota (tej - popraw siatke ust. na górnej wardze poprowadził bym jeszcze jedną krawędz (gdzies tak na srodku) i wysunął ją do przodu. z dolną tez mozna by zrobic cos podobnego, ale nawet bez tworzenia dodatkowych krawedzi. imo moglyby być nieco pelniejsze te usta :P

Napisano

mkk3a--> :) jednak bede robil nowa twarz specjalnie dla tej bitwy ;) bo fajne macie printy i wogole tamta to jest inna bajka ;)

dzisiaj cos wrzuce......

a wizz standardowo zaczyna od nosa i ust :D

vorek--> dawaj dawaj ;)

Napisano

JEDNA BARDZO WAŻNA INFORMACJA !!!

skoro oceniany bedzie tylko model, to mozna by jakos dla wszystkich ujednolicić użyte materiały, oswietlenie itp. Bo pojawiały sie głosy, że w ostatniej minibitwie prowadze dlatego że ładnie przedstawiłem swoj model, wiec teraz chcialbym tego uniknąć (tych plotek - nie pierwszego miejsca :P )

Jeśli macie jakies pomysły (i co w ogole o tym sądzicie) - piszcie w tym wątku.

 

------------------------

no, a ja tymczasem zarzucam swoje pierwsze renderki. troche chaotycznie, ale to juz moj problem ;P

Napisano

Witam!!

pierwsze obrazki :)

narazie bez ms'a bo sie nanadaje :) aha na usta nie patrzcie bo ich nie ma tzw tak jak by ich nie bylo

ps. blagam jakis mistrzow (klicek itp) aby pokazali na moim modelu jak powinna przebiegac siatka bo w kilku miescach mi sie nie podoba a nie wiem jak to rozwiazc :)

pozdro

Napisano

hehe ciekawi mnie jedno czemu wszyscy zaczynaja glowe z plane a nie zboxa ciekawe zjawisko :D

panowie co nic nie wrzucacie mkk3a wizz dawajcie bo tylko cisza ;)

vorek to jak wchodzisz w minibitewke?? :D

pozdro

Napisano

to ja tez sie wlaczam do zabawy:) tez juz zaczelem.

a widzisz nielot bede rarytasem i zaczelem od boxa ktry mi najbardziej pasi jesli chodzi o organike.

pozdro

Napisano

kazdy moze wziąć udział, juz wpisałem Mattiego i Altusa

 

co do Wizza - cos ostatnio wspominał, ze za bardzo nie ma czasu, no ale mmam nadzieje,ze jednak wkrotce coś wrzuci

 

nielot007 - jesli chodzi o twoją pracke, to dorób jeszcze jednego edge'a w takim mięsistym w nosie. poza tym brakuje Ci jednego z ważniejszych edgeloopów (tego żółtego)

http://www.bunk.cistron.nl/plaatjes/poly_regions.jpg

 

Altus - no na razie malo, poczekamy na więcej :)

jedynie moze prawy kącik oka przesunąłbym nieco bliżej gałki ocznej

 

jesli chodzi o mnie to moze jeszcze dzis cos wrzuce... a moze i nie :P

zobaczymy

 

-------------- EDIT

tak długo pisalem tego posta, ze w miedzyczasie ktos napisał kolejnego :D

Matti - jak to zobaczyłem, przypomniała mi sie pierwsza część Matrixa :) chyba wszyscy wiedzą, o ktorą scene dokladnie chodzi

poza tym nie mam zadnych uwag, w koncu jakiś nie-noob bierze w tym udział. i dobrze, bedzie większa motywacja. pochwal sie siatką

jedyne czego sie moge czepic, to prosze: korzystaj z modifiera symmetry!!!

 

-------------- EDIT

jednak chyba dzis nic nie pokaze. co prawda wyrenderował, ale taka wiocha, że aż wstyd pokazać. część bede musiał od zera modelować, bedzie prosciej niz poprawa tej fuszerki, co ostatnio odwaliłem :(

Napisano

nie zauwazylem ze juz Matti Ci pokazal mniej wiecej topo ale jak juz zrobilem to wrzuce moze sie nada

 

wire_b.jpg

wire_a.jpg

 

jak cos tu wywale posta:)

 

z reszta sobie poradzisz na 100 %

  • Like 1
Napisano

Witam!!

Panowie dzieki za te malunki

klicku hehe ale po co te rogi i kwiatki ;P :D hehe

mkk3a--> dzieki za te obrazki to to co mi potrzeba

klicek--> tylko mi tego posta usun to cie znajde :D

dzisiaj juz nic nie robie bo mi sie zyg*** chce :D

jeszcze raz dzieki!!

pozdro

Napisano

maly update. jeszcze tylko ucho i biore sie za nadanie jej bardiej zenskich cech:]

ALTUS- niezle, niezle. jedziesz dalej

pozdro

Napisano

Witam!!

update....

kurde za chiny nie wyjdzie mi kobieta juz powolutku koncze bo nic lepszego nie wymysle wniosek--> kobiety sa dla mnie za trudne :( ale kiedys zrobie kobiete

jeszcze bede walczyl ale tak spokojnie bez nerwow wy juz tez powolutku konczcie bo trzeba sonde dawac :D

tamta bitwa tez w sumie trwala tydzien (moze troche wiecej)

ps. dziurki w nosie wydaja sie takie duze to wina "cieni"

mkk3a--> jesli chodzi o render to ja jestem za szary model i biale tlo :)

pozdro

Napisano

nielot007- nie jest zle. korzystasz z tych refek co dal mkk3a? sprobuj upodobnic swoj model do niej a bedzie git:] poza tym masz pare anatomicznych bledow(albo to wina widoku z perspektywy)

wrzuce cos jutro bo dzis nie mam czasu

Napisano

Altus - przy dziurce od nosa jest pare bardzo wąskich polygonów. z meshsmoothem źle to wygląda.

 

Matti - oczy i okolice imo najlepsze. nos jakoś średnio mi sie podoba, choc ciezko mi powiedziec co konkretne. kąciki ust i dolna warga (szczególnie kształt) do wymiany. a ten guzek na bródce to pewno jakieś błędy w siatce

 

nielot007 - jakos dziwnie to pokazałes. ani to cieniowanie płaskie, ani Gourauda...

a tego edgeloopa nadal nie poprawiłes :P

Napisano

Jeszcze mam duzo do poprawienie. Przede wszystkim dolna czesc nosa (i te okolice wokol). Strzelilem sobie samoboja robiac za duzo poli przy oczach.

zrfwonewk7jfnvv3.jpg

Napisano

no ja juz prawie koncze:) nielot nie poddawaj sie tylko dajesz dalej. a ty mkk3a czemu nic nie wrzucasz?

narzie z pseudo uchem zrobionym na szybko.

 

aha i te bugi na czole i na brodzie to wina "Symmetry"

Napisano

Ciekawie sie tu bawicie :)

Matti jak narazie całkiem przyzwoicie, ale ucho do wymiany , połonczenie go z głową jest mało ciekawe i przydało by sie popracować nad górna powieką, tam sie robi coś niedobrego ;)

Napisano

Czołem

 

Cośtam zacząłem sobie dłubać powoli i bez sensu, jak narazie masa rzeczy do poprawy, jak będę miał czas to skończę. Komentujcie :]

 

Pozdrawiam

Napisano

jak ja nie lubie takiej sztucznej skromnosci :P

 

na razie chyba najlepiej ze wszystkich, ale musialbym jeszcze dokladnie obejrzeć referki i pracke Mattiego aby stwierdzic, ktore lepsze.

jedyne co mu sie rzuciło w oczy to nosek - za bardzo przedobrzyles ;)

fajnie zrobione włose, ale pokaz je z MS

 

jesli chodzi o mnie, to niedlugo cos wrzuce, bo ostatnio nie mialem czasu :(

Napisano

Witam to moja główka a w zasadzie Jasona Statham'a (odgrywca roli głównego bohatera z filmu "Transporter") Zamieszczam również siateczke, niestety nie najlepszą, być moze zaczne od początku, i tu przydała by sie wasza pomoc, jak to zrobić tym razem aby ustrzec się tylu błędów, z góry dzięki.

Napisano

wizz a co ty nie robisz glowki??

mkk3a ty nie oceniaj tylko glowke pokazuj :)

vorek--> bardzo fajna glowka ale siatka jest zla ;P

matti-> fajnie fajnie

morfeusz--> przeczytaj post wizza ;D

pozdro

Napisano

vorek--> bardzo fajna glowka ale siatka jest zla ;P

lol, odezwał sie ten co ma dobrą siatke :P

 

a ja nie mialem ostatnio czasu, niedlugo cos wrzuce, nie bójce sie o mnie :)

 

Morfeusz - no nie wiem co teraz z Tobą zrobic. w sumie głowka fajna, ale wszyscy robią na podstawie jednych referek a to dlatego, aby pozniej nie było problemów z ocenianiem.

Choc widze, ze raczej nie masz duzych problemow z organiką, wiec moze sprobuj zrobić jeszcze te kobiete, ktorej fotki są w pierwszym wątku. Masz jeszcze troche czasu, bo ja i Altus mamy jeszcze sporo do zrobienia.

Napisano

nie chce sie z toba "klucic" bo specem od organiki nie jestem a wstydu sobie moge narobic :D ale nawet jak sie usmiechasz to pojawia sie ten loop co zaznaczylem :)

aha i ja wiem ze te zdjecie nie jest wyznacznikiem ale nie chcialo m isie rysowac czy pisac ;)

Napisano

Jak to mówił Minsc: "mniej gadania, więcej walki" ;] więc nie ma co dyskutować, trzeba działać :] Kolejny mały update. Na dzisiaj chyba koniec.

 

test5.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

no no niezle Vorek:)

heh ja myslalem ze te referki po to zeby bylo sie na czym wzorowac:] nie myslalem ze ma byc podobna do niej:] ja tu sobe "fristajluje" nadaremnie widze.

no to troche pomieszalem zeby upodobnic ja do pani z referek. jak narazie sadze z miernym skutkiem.

Napisano

ta nielot nie wiem co robie :P ostatnio nie mam czasu za wiele bo duzo spr w szkole i nie mam głowy do tej głowy :P Vorek ładna :> tylko to ucho be ;p

Napisano

Troche poźno się skapowałem ze coś tu takiego robicie, i ciekaw jestem czy mógłbym się dołączyc do bitewki jeszcze ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności