Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Siemanko Robie sobie autko i caly render psuje mi szyba, na ktorej pojawiaja sie dziwne artefakty. Probowalem zmieniac parametry materialu, modelowac inaczej, zmieniac oswietlenie, opcje renderingu i nic (oczywiscie wszystko wedle moich amatorskich mozliwosci). Jak przypisze ten material prostemu boxowi, to wszystko ok, jak przypisze mojej szybie standardowy material szkla to tez jest ok. Jakies pomysly??? moze ktos z was juz sie z tym spotkal, link do jakiegos tutoriala o szybach samochodowych tez mile widziany.

szyba.jpg

szyba2.jpg

Oto moje wypociny: render i siateczka

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może napiszesz coś więcej ? jaki soft ? jaki renderer ? jakieś ustawiania, screeny...

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Uzywam maxa7, renderuje w mental ray, bryle szyby zrobilem metoda poly, material to standard: polyskliwosc typu blinn, opacity na 50, mapa reflection typu falloff (typ: fresnel) - material robilem z video tutoriala.

Napisano

standard z opacity na 50 ? ile ten tutek ma lat ? użyj materiału mentalowego z glass_lume w surface, mental ray connection w zwyklym materiale albo materiału raytrace.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Nie bumpa nie mam, nierozumiem tez dlaczego na srodku jest ok. Jakby co UVW mapping tez probowalem.

Napisano

Vorek ci już napisał, że taki materiał używało się jakieś 3-4 lata temu. Mental ma swoje własne materiały dla szkła: Glass_lume i GlassPhysicPhen.

poza tym raczej w tym tutku mowa była o materiale raytrace o ile dobrze pamiętam.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki Vorek sprobuje, co prawda nigdy nie uzywalem tych materialow, a moze znasz jakis tutorial, jakbyco to rzuc linka.

Napisano

moze masz 2 objetkty takie same w jednym miejscu :P...i jeden ma material szkla a drugi ma zwyklego blina;P...i dlatego:D

Napisano

Faktycznie troszke to wygląda jak z-fight. Więc nie zaszkodzi sprawdzić czy nie ma czegoś oprócz szyby w tym miejscu.

Napisano
  • Autor

Tam jest tylko szyba, zrobilem ja z dwoch obiektow poprzez skopiowanie poligonow, ale to chyba nie ma wiekszego znaczenia. Zapomnialem dodac, ze im ostrzejszy kat pomiedzy szyba a polem widzenia (kamera) tym mniejsze artefakty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.