Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Huh długo mnie nie było ;p. Oki oto czego potrzebuję. Jak wyrenderować obraz z przezroczystym tłem?? (potrzebuje zapisać do GIFA albo PNG) oraz jak wyrenderować samą siatkę.

 

Plik pójdzie później do flasha, dlatego mi zależy na tym.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe nie dajesz tla i zapisujesz jako png...:) hemmm a co do siatki to mozna nadac mape z zaznaczona opcja wire ..a jak chcesz odrazu rendererowac do flasha to mozesz zainstalowac plugin ILLUSTRATE!!! :)

Napisano
  • Autor

no heh to niby by było oczywiste ale jak nie dawać tła? Przeciez w Envoroment nie ma takiej opcji

 

Hmm Illustrate powiadasz. No zaraz obacze :P

Napisano

Do PNG sie raczej nie zapisuje z maxa, bo po co mieć kompresje na pliku wyjściowym? Co do tła, to jeżeli potrzebujesz cienie etc od obiektu na powierzchni której alfy chcesz nie mieć w obrazku ->materiał MatteShadow. Max nawet posiadając tło w slocie enviroment wyrenderuje je jako całkowicie przezroczyste i zapisze tak w alfie sceny. Potem tylko photoshop, selekcja alfy, wycięcie obiektu i wstawienie na samodzielny layer.

Napisano
  • Autor

Hynol właśnie rzecz w tym, że ja byłbym nawet skłonny dać białe tło i ładnie by się wycięło, ale jak przyjdzie do obrobienia 200 plików to juz bardzo sie nei chce :/ dlatego pytałem. Ale spróbuję tego png :)

 

Dobra PNG działa, dzięx za pomoc :))

Napisano
Do PNG sie raczej nie zapisuje z maxa, bo po co mieć kompresje na pliku wyjściowym.

 

hemmm jak dla mnie PNG nie daje zadnych strat ale moge sie mylic :D chociaz ja sie nie myle:P:P:P:P

Napisano

.png to dla mnie format idealny w tej chwili, zapisuje alphe, do tego 24 lub 48 bit - co więcej potrzeba ?

Napisano

.exr z kilkoma dodaktowymi kanałami, choćby dla dof'a. :)

I o ile dobrze kojarze to PS CS2 obsługuje OpenEXR, nie mówiąc o najnowszym AE. To jest format idealny. :)

 

Sorry za offtopa, couldn't resist. ;)

Napisano
hemmm jak dla mnie PNG nie daje zadnych strat ale moge sie mylic :D chociaz ja sie nie myle:P:P:P:P

 

A faktycznie. Nie wiedziałem tego że format jest taki sprytny - troche mi to dysk oszczędzi. Zawsze byłem święcie przekonany że to taki jpg :). Więc rzeczywiście nie ma potrzeby angażowania Photoshopa. A co do 200 fotek - to tak jak byś miał jedną, o ile zdefiniujesz dobrze akcje i puścisz ją na serii renderów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.