Napisano 14 Marzec 200619 l Mój wybór padł na PZL 37 "Łoś" :> zobaczymy co z tego wyjdzie, zyczcie powodzenia
Napisano 14 Marzec 200619 l myślę, że to - http://pzkpfw.tripod.com/technika/polska/samoloty/pzlp37.htm - Ci się przyda, tylko blueprint tam maja sredni (zawsze jakis)
Napisano 14 Marzec 200619 l Autor cholercia, duzy ten los i trudno bylo mi sie z trisami wyrobic :/ ok 993tri :) model narazie wyglada tak - zapewne nieraz sie jeszcze zmieni, wszystkie stateczniki, klapki srapki robione są pod animke wiec nie ma problemu
Napisano 14 Marzec 200619 l Witam!! mam takie pytanie czy w grach nie ma znaczenia ze np. jakis model przenika przez drugi tak jak u ciebie smiglo i silnik(??) przenikaja przez skrzydlo moze smieszne pytanie ale ja robie takie rzeczy z jednego przedmiotu i to zajmuje troche dluzej ale czy ma to jakies znaczenie :) ps. fajny model :D jak zmapujesz pokaz unwrapa :D pozdro i powodzenia
Napisano 14 Marzec 200619 l to ja odpowiem :D:D:D:D tak mozna wsunac obiekty w siebie - zoaszczedzisz troche scianek (tylko te 2 obiekty musza byc atttttachowane ):D jezeli cos zle powiedzialem to ja juz sie w ogole nie odezwe....:)
Napisano 14 Marzec 200619 l Autor dobrze powiedziałeś :) tu jest wszelka dowolność, można wnikać, przenikać, nie ma znaczenia, liczy sie kształt, a to co 'wnikniesz' poprostu bedzie niewidoczne i tyle :) inna sprawa gdy 2 scianki sa w identycznym miejscu na jednej plaszczyznie... wtedy moga byc artefakty na teksturze :) aha, no i oczywiscie pokaze zmapowane :) ale najpierw musze troche poprawek wprowadzic bo pelno bledow narobilem
Napisano 15 Marzec 200619 l Mysle ze mozesz uciac kilka poligonow na piaście śmigła (tak sie to chyba nazywa, albo wale jak kto woli), a same śmigła wydają mi sie troche za duze jak patrze na koncepta sa mniejsze (ale moze inna wersja ;), i podobno lotki, mialy byc ruchome....
Napisano 15 Marzec 200618 l Zgadza się trident. Stateczniki też są do zrobienia i chowające się koła. Ale nie martw się ognisty. Mi też kanciaty wyjdzie.
Napisano 16 Marzec 200618 l Autor stateczniki i lotki ruchome... tylko kola niebardzo :/ niedlugo dam up
Napisano 16 Marzec 200618 l Autor up, smigielka poprawione i kilka bugow... nic z niego juz nie wycisne... kola nie wiem jak sie beda skladac ... :) mozna bez kol? :D
Napisano 16 Marzec 200618 l Z tego co widzę to nie ma jeszcze 4 stateczników z tyłu. Pokaż go od dołu bo mnie ciekawi co tam wymyśliłeś. PS. trzeba było głosowć za zwiększeniem limitu.
Napisano 16 Marzec 200618 l Autor hmm chyba jednak racja... 1k troszke przy malo :) bede musial go przeremontować :) a szkoda bo juz mapowanie zaczalem :/
Napisano 18 Marzec 200618 l Autor ok model po remoncie ma równiotenkie 1k tri :D kola chowane i ogolnie chyba juz wszystko jest
Napisano 18 Marzec 200618 l wygląda całkiem fajowo ale kurde przydaloby by sie gdzies sieknąć pare trisów i mu zaokrąglic te skrzydelka, nie wiem czy to wykonalne ale i bez teg omodel prezentuje sie dobrze
Napisano 18 Marzec 200618 l No piękna robota. Nie wiem tylko czemu podzieliłeś wirnik przy śmigłach bo linie i płaszczyzny wydają się być równoległe.
Napisano 18 Marzec 200618 l Autor no i mamy rozwiązanie, trisy z przywirnika pojda na skrzydla :) thx ludzie bo czlowiek jak sie zarobi to nie dostrzega takich rzeczy :D
Napisano 18 Marzec 200618 l Autor ok, zaokraglilem mu troszke skrzydelka i zmapowalem (wstepie, jakto bywa u mnie pewnie jeszcze sie nieraz zmieni :D) tu jakto wyglada od kuchni a w zalaczniku od zewnatrz :) chyba tez sie pokusze o jakies normale... :)
Napisano 19 Marzec 200618 l Widzę, że masz sporo miejsca na teksturce. Ja bym powiększył wnętrze modelu bo namalujesz więcej detali a nie będzie się to kolidowało z całą zewnętrzną częścią.
Napisano 19 Marzec 200618 l no miejsca to na uvce masz kupe, moze powieksz te małe elementy co by wypenic na maxa uvke zawsze zyskają na jakosic jak będzie juz textura
Napisano 20 Marzec 200618 l Autor dlatego napisalem ze jeszcze nieraz sie zmieni :) up jeszcze dzis... edit... miał być dziś, ale dziś nie będzie bo nie ma czym sie narazie chwalić :) wyczekiwac na dniach :>
Napisano 21 Marzec 200618 l Autor wrzuce co dziś w kilkanascie minut wyskrobalem... te kreski blaszane... wiecie :) wtepny szkic coby miec ksztalt :) jutro big up
Napisano 23 Marzec 200618 l Autor mialbyc big up, wyszedl troche mniejszy :) narazie jest cos takiego, troche go pocharatałem, choc dretwo mi to idzie :>
Napisano 23 Marzec 200618 l No, no, no! Zacnie. Powiedz mi jak robisz te ładne cieniowanie, z rączki czy z lightmapy?
Napisano 25 Marzec 200618 l Autor wszystko za pomoca raczki :) (bez skojarzen zboczeńce ;p) no i lekki up, cos w te klimaty lece... troche przyciemno ale to ... poprawie chyba :)
Napisano 25 Marzec 200618 l Chyba troszeczkę przegiąłeś. Obudowy silników na moim monitorze właściwei czarne są.
Napisano 25 Marzec 200618 l heh, tez mialem podobne problemy z malowaniem texturek do samolotow... 1) za duzy kontrast 2) te polaczenia metalu sa wazne, u Ciebie sa z deczka popsute (*przyp. red.)> duzo za duzo ich jest... lookaj: http://img85.imageshack.us/my.php?image=me109dev055qb1af.jpg http://img81.imageshack.us/my.php?image=449ux.jpg http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2625
Napisano 25 Marzec 200618 l Autor chyba go gruntownie przemaluje bo sam jestem z niego niezbyt zadowolony :/ oj ciezkie czasy nadchodza
Napisano 25 Marzec 200618 l heh, tez mialem podobne problemy z malowaniem texturek do samolotow... 1) za duzy kontrast 2) te polaczenia metalu sa wazne, u Ciebie sa z deczka popsute (*przyp. red.)> duzo za duzo ich jest... lookaj: Przy takiej rozdziałce nietrudno jest uzyskać taki efekt.
Napisano 26 Marzec 200618 l Autor no to działam dalej, narazie przemalowalem tylko skrzydelka (no... poprawilem :) ) pisac czy ide w dobra strone ;)
Napisano 30 Marzec 200618 l Autor skromny update, kadlub, aplhy gdzieniegdzie, i kilka mazniec tu i tam daje coby o sobie przypomniec i zakomunikowac ze nie spie i powracam do czynnego malowania :)
Napisano 31 Marzec 200618 l Mi jakoś ten render przypomina pierwsze strony na małych modelarzach z modelami kartonowymi do sklejania. Poprostu tekstura wyszła jakoś nienaturalnie. Mało przypomina, że samolot jest z metalu.
Napisano 31 Marzec 200618 l Autor cośty, Łoś full metal byl :> a co radzita zrobic zeby nabral wygladu metalowego? imho to nie jest jednak najgorzej
Napisano 31 Marzec 200618 l Moim zdaniem jest calkiem ok, chociaż rzeczywiście, mimo iż texturka ładna, to średnio imituje metal. Myślę, że jednak trochę przesadziłeś z tymi zabrudzeniami no i co się najbardziej rzuca w oczy - podziały blachy są zbyt wyraźne, mimo wszystko powierzchnie samolotów są raczej gładkie a podziały widać bardziej poprzez nity i zabrudzenia różnie pojawiające się na tych kawałkach.
Napisano 31 Marzec 200618 l Autor pewnie dlatego ze poszedlem w strone powaznie uszkodzonego, juz po przejsciach, a nie nowki sztuki (jak chyba wszyscy inni :) )
Napisano 1 Kwiecień 200618 l hym, cóz textura mała wiec pewnie cięzko coś więcej wyciognąć, przede wszsytkim te zabrudzenia są chyba zbyt dosadne, linie podzialu równeiż, głownie chodzi o to ze są za grube a szczegolnie jasna linia (imitujaca odblask), trza by ją troche schowac, zmnijszyc, a no i jeszcze kabina, zbyt intensywny ten niebieski na szybach, trza by go bylo troche zgubić, tak mi się wydaje,
Napisano 1 Kwiecień 200618 l Mi szczerze mówiąc najbardziej podobała się pierwsza zrobiona przez Ciebi wersja. Kolejne już sztucznie jakoś wyglądają
Napisano 1 Kwiecień 200618 l Autor ok zrobione :) troszke zalacznikow macie, jeden taki scenowy prowizorka, i jeden gdzie widac stateczniki etc. ps. jeden jeszcze w 1 poscie bo tu max 5 mozna :)
Napisano 6 Kwiecień 200618 l Autor -AFTERPARTY- (po terminie, dla zabawy) dorobilem na szybciora speca i bumpa, ładniej?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto