Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no coz, model jest chyba skonczony ( glowe zrob mniejsza:\).

co do hi poly, to wyexportuj tylko cialo tej laski, a pasy i te rozne ochraniacze ja bym potraktowal meshsmoothem w maxie > bedzie wygladac bardziej oplywowo (:\) bez zbednego przerabiania.

Napisano

hehe. styl - mroczny empeck ;)?

 

Narazie wyglada jakby miala ciuchy namalowane farbka na ciele, ale rozumiem ze tekstur jeszcze nie ma.

Bedziesz mial normale, wiec mogles obiekt zrobic bardziej ekonomicznie - oszczedzac tam gdzie kontury obiektu beda mniej widoczne - ale skoro ustaliles sobie taki, a nie inny, limit... to raczej uwaga na przyszlosc ;)

Napisano

cos nie tak z proporcajmi, istotnei moze to byc glowa, albo to co ma na tej glowie, bo proporcje sa jak podrostka, ale cialo juz nie

 

inne szczegoly:

-dodaj troche miecha na lydkach

-chyab trzeba wysmuklic nog, moze wydluzyc

-odrobine zmniejszyc stopy

-popraw usta, nad gorna warga jest zbyt duze zaciagniecie w gore, dodaj tam troche miecha, beda bardziej kobiece,

-zdejmij pare gramow niecha z bokow ud (ale odrobinke, to odnosnie wysmuklania)

 

a najlepiej to poderwij jakas elfke :) i obejrzyj nago, daje to wiele inspiracji :)

Gość Marioza
Napisano

ogólnie model jest fajny ale...

głowa ciut zaduza przez co jest wraznie tego "podrostka"

broda za bardzo pojechana w dół, mozna by ją tez troche cofnąć i podniesc do gory

ręce troche za chude, tym bardziej ze widac fragmenty masywniejszych ramion

stopy nie bardzo, są za wysokie przede wszsytkim,

uda i łydki to juz wedlug uznania mozna zmianiac albo i nie, moze ewentualnie biodra torche poszezyc i zrobic wieksze wciecie w talii doda to jej więcej kobiecości ;)

Napisano

chech, dzieki za komenty, brode ma wiedzmowata, bo to fem fatale ;) stopki sa raczej ok- wysokosc "mordki", ale jej wielkosc moze faktycznie byc zachwiana bo robilem na zywiol bez referek wiec pobawie sie tym jeszcze, a co do ust i odejmowania gramow- pisalem juz kiedys, ze mam dosyc pameli anderson'ow w wersji fantasy ;P a co do kolorow to nawet zmapowana nie jest, wszystko na face'ach ;)

yon- i wlasnie jesli chodzi o polycount to zaczyna to byc pomalu bardzo problematyczna plaszczyzna, wiekrzosc firm w tej chwili nawet jak biora ludiz do gameart'u, to patrza czesto glownie na prace hipoly, limity zaczynaja rosnac do setek tys scianek + normale etc, ostatnio np dostalem maila z PCF, ze low poly to piesn pzeszlosci i radza zajac sie hipoly, imo wiele w tym prawdy i jestem przekonany rowniez, ze co z tego iz beda normale, skoro kanty beda walic na krawedziach o riggingu nie wspominajac ;] nawet niskobudzetowe gry, male i raczej dla dzieci juz maja takie polycount'y, ze glowa boli, zobaczymy jak to sie wszystko pouklada ;)

 

pozdrowki

Napisano

r2d2-oceniamy pysk babsztyla "na oko", gwarantuje ze wylapujemy co ladne a co nie :), widac pamela ladna, mamy wszelkei ewolucyjne kompetencje do oceny samic :) dlatego Ci piszemy co nie tak , jesli gosc nie wyglada jak Conan, a baba jak pamela to moze do katalogu character-monsters?

 

oczywiscie moja wypowiedz to wesoly paszkwil na nasze widzenei swiata :)

Gość Marioza
Napisano

R2D2 z tym co napisałes o modelach hi poly i ziwększaniu polycountu w modelach postaci do gier to jest prawda, typowe low poly powoli juz zdycha, jest coraz wiecej gier gdzie postacie mają duzo polygonow, tazke warto to wziąć po uwagę, pozatym technologia normal map coraz bardziej wdziera sie do przemysłu gier, teraz juz nawet do strategi itp gier to juz wkracza , poza tym low poly jesli chodzi o modeling to nie jest wielkie halo, tu prym wiedze dobra textura bo to ona tworzy ostateczny wizerunek postaci, dopiero hi poly to jest odjazd tu zeby zrobic naprawde dobry model trza być niezłym masterem, fakt ze wielu uzywa do tego zbrusha, jest to jakieś ulatwienie ale zbrush sam za nas nie zrobi takiego wypsinego modelu to jest tylko narzędzie tak jak max, pshop czy tablet, trza jednak miec skila , umiejętnosci, oraz talent ( niestety) zeby storzyc naprawde dobry model chocby mial być uzyty tylko do normal mapy, ja osobiscie to trochę , o pare lat, się spozniłem ze swoimi pracami i tym co robię a do modeli hi poly jakos nie mam cierpliwosci ;)

 

pozdro

Napisano

Coś faktycznie z proporcjami mi nie leży, jakaś dziwna jest, ale wrażenie całkiem przyjemne. ręce ma jakieś drobniutkie, no i głowę trochę bym zmniejszył.

 

yon - rotfl, mroczny empeck ;) ja nie wyglądam jak jasna jej wersja hyhy

 

i zgadzam się co do ilości ścianek. 1k - 3k to przeszłość. nawet w RTS'ach postaci już mają po 1,5k (w ostatnim Earth chyba tyle było).

 

Mario - ja sam jeszcze Zbrusha nie tknąłem, ale widzę pewną prawidłowość, wiele modeli z zbrusha nie przypomina dobrego hipoly tylko pomazaną pędzlem bryłę.

Napisano

dzieki za komentsy, zmniejszylem lepek zgodnie z radami (po konsulcie okazalo sie, ze na wysokosc rzypadaja 6,1 glowy :D) splaszczylem stopy, ale teraz to dopiero dziwne sa, bede pracowal nad nimi, no i ramionka troche podciagnalem

any advices?

http://server3.pictiger.com/img/193589/picture-hosting/elven-front.jpg

 

EDIT: a, nad wlosami bede pracowal bo to jest czepek czy cus, lipne jakies, macie cos o wlosach? :)

Gość Marioza
Napisano

no i od razu jest lepjej , jeszcze nie idealnie ale idze do przodu, teraz wypadaloby polukac dobrze na część głowy od łuków brwiowych do czubka głowy, ten fragment wedlug mnie jest za wyski a dokladnie to czolo ciut za wyskie i czubek głowy tzn tam gdzie są wlosy tez ciut zawysoki,nie pisze tego ze wzgladu na jakies normy itp tylko wydaje mi sie ze kozystniej będzie wygladac po tych zmianach, głowa przez to jeszcze ciutke sie zmnijeszy przez co postac stanie sie wizualnie jeszcze torche wyzsza, dalej jadąc bo terez juz widze ksztalt, biodra i kawalek ud są dosyć tęgie, warto by bylo łydki rozniez pogrubić, ręce równiez jeszcze troche, stopy duzo lepsze, praktycznie są juz ok, mozna by jeszcze minimalnie kolana przesunac na zewnatrz, bo jak sie teraz patrzy to są leciutko ixowate, wrzuc też jakies skriny tyłu popatrzymi i tam :), to narazie tyle :P,

Gość Marioza
Napisano

no i oglnie, pomijając sugerowane poprawaki z poprzedniego postu ;), z tyłu wyglada ok, ixiki (nogi w kolanach) są bardziej widoczne, ale to kwestia kilku minut i jest gut

Gość Marioza
Napisano

no to widze ze zmieniles jej ostro ostro ksztalt głowy i sylwetkę, głowa wyglada teraz duzo lepiej, cialo przez zmiane ud stalo sie smuklejsze ale to w sumie tez wyglada pozytywnie, jednak nadal głowa sprawia wrazenie ciut za duzej, ale to moze tylko moje wraznie, co do mapowania to fakt ze jest tam troche wolnego miejsca, jednak przy postaciach jest z tym taki problem ze jesli wykozystasz maxymalnie pole textury to uv musi się zdeformowac w paru miejscach, a jesli chcesz zeby uv bylo dobre lub idelane to niestety powsatają wolne miejsca, co do deformacji uv z 1 opcji to mozna to z mnijeszym lub wiekszym skutkiem obejsc, tworząc tak texture zeby w miejscach największych deformacji nie bylo za duzo elementów ktore będą wygladaly nie kozystnie lub skozystac z opcji projection paint w softach do malownia w 3d, używajc tej opcji oprocz malownia można równiez nakałdać zdjecia, fotki itp, tak ze mimo zdeformawanej uv textura na modelu będzie wygladała b.dobrze

Napisano

Wprowadzone zmiany wpłynęły bardzo na plus :).

 

Mocowanie i rozmiar głowy wprowadzają troszkę zawirowań, ale możesz to spokojnie korygować w trakcie czy po teksturowaniu. Brakuje zarysowania kolana od tyłu (przez załamanie na udzie kolano optycznie idzie w górę), podobna sytuacja jest z łokciem, tam też nie jestem pewien stosunku długości przedramienia do ramienia. Strój jest dosyć specyficzny ale nie chcę ingerować w twój zamysł :). Najgorzej że na razie w ogóle nie czuć jej fatalizmu.

 

Podsumowując- Przyjemny model, jestem ciekaw co się z niego urodzi :).

 

Pozdrawiam,

Napisano

znalazlem w koncu troche czasu, zeby przysiasc nad tex, generalnie ostry wip- choc nie ukrywam, ze jest to jeden z moich ulubionych etapow pracy :) jak do twarzy jeszcze moge podpatrywac u wymiataczy, to z cialkiem gorzej bo malo gameartowych golasow, wiec jechac ostro bo trzeba sie w koncu wyszkolic ;]

Napisano

bardzo fajnie, mozna lyknac ze jest prawie prawdziwa, grono samcow uznalo jednak ze cos na lini brzuch talia jest zdecydowanie zaburzone, prawdopodobnie chodzi o to ze linia jest wcieta dobrze z przodu, prawie dobrze z bokow, a z tylu chyba powinna byc w tej pozie wcieta nieco w dol, niedogodnosci minely po drugim piwie, jestes blisko :)

Gość Marioza
Napisano

no i mniam :) texturka juz mi się podoba, kolorysta ciala b.dobra, twarz jest swietna, podobaja mi się zwąłszcza jej oczy, malujesz to od podstaw czy jedzesz z fotów, według mnie malujesz, ale chcę się upewnić :)

 

mnie tez wersja bez tatuazy jakos bardziej pasuje, ale poczekamy na rozwój sytuacji :)

Napisano

teksturka pyszna :D będzie bardzo ładny model

 

To co mi nie psuje to pupa - wygląda jakoś nieapetycznie... Ale może to wina samych stringów - jakbyś tam z tyłu opuścił trochę miejsce gdzie łączą się 3 paski majtasów (hiehiehie :D) to imo wyglądało by sporo lepiej.

 

edit -> aha, mi bardziej podoba się wersja bez tatuaży

Napisano

mały progress, przybrudzilem ja zdziebko, wzialem sie za zbroje i te ponczochy nieszczesne faktycznie byly "ciut" za wysoko :) bede pomalu za wlosy sie bral, na czasie zamieszcze hipoly zbroi, nie jestem pewien spojnosci tego modelu, a mianowicie zbroja jest osobno i wyglada na "przyklejona"... HELP ;)

EDIT: a, tu jeszcze nie ma zadnych map oprocz coloru i normali, na koncu porobie spec etc, rady mile widziane

Napisano

Te pończochy pasowałyby do sekretarki ... ale nie do elfki i to z dodatku noszącej w pracy zbroje :).

A co do samego armoura to myśle ze jest za ciężki jak na taką postać, sam metal.

Pozrawiam

Napisano

postac generalnie ma unosic sie w powietrzu i walczyc glownie magia, mieczyk bedzie roszczka jako taka, stad butow nie robilem, ale fakt ze cos sie tu gryzie na maxa i mnie tez to denerwuje, poeksperymentuje bez ponczoch etc zbroje sprubuje jakas za skory czy cus, moze laczki zaloze

giorgione: pamietasz jakie na poczatku byly? ;)

dzieki za komenty i oczywiscie kazda kolejna uwaga mile widziana, a moze by ja wogole przerobic na elfia Joanne D'arc w zbroji? hmmm

Napisano

calosciowo jest calkiem fajnie ale osobiscie nie pasuja mi barki i uzbrojenie. proponowal bym zmienic texturke z metalu na cos innego i powiekszyc te naramienniki bo barki wygladaja troszke jak u malej dziwczynki (tak mi sie przynajmniej wydaje).

Napisano

FI-NI-TO :) jest jeszcze sporo bledow i zdaje sobie z nich sprawe, ale wzglednie jestem zadowolony z koncowego efektu, dzieki za rady zwlaszcza jesli chodzi o proporcje bo kulay oj kulaly, oczywiscie mile widziane rady na przyszlosc (o tym zeby lepiej przemyslec koncept juz wiem :P)

http://server5.pictiger.com/img/238177/picture-hosting/elfka-1.jpg

http://server3.pictiger.com/img/233579/picture-hosting/elfka-2.jpg

Napisano

ponczochy dalej nie pasują ;)

No ale wygląda git :)

 

edit -> może przynajmniej jakbyś jej jakieś butki zrobił to to te pończochy aż tak by nie raziły?

Gość _Kreska_
Napisano

piekna sprawa, materiały świetne. Ten pierwszy render rządzi!

Napisano

Piękny model, gratulacje

 

mam do ciebie tylko małe pytanie: jak zrobiłeś tekstury uzbrojenia, czy ubioru, bo ciało, rozumiem w photoshopie, gdybyś mógł mi powiedzieć tak ogólnikowo tylko, czy są robione ze zdjęć czy w 100% malowane?

byłbym wdzięczny, bo w kwestii teksturowania jestem kompletnym kaleką...

Napisano

ja tam nie gustuje w laskach w stalowych bikinii, ale swietna robota :)

 

jak byla gola bardziej mi sie podobala ;) Ponczochowe ciuchy wygladaja troche jak naklejone, moze w niektorych miejscach (np na srodku plecow) mozna bylo dodac cien na skorze (na texturze)?

To zolte na plaszczyku mogloby miec inna fakture niz sam plaszcz. Teraz obydwa materialy sie nie odcinaja od siebie, przez to wyglada jakby faktura materialu byla naklejona. Skoro plaszcz jest brudny i poszarpany to moglbys dodac alfe.

Szew po wewnetrznej stronie powinien miec stala grubosc i nie odcinac sie az tak bardzo od nogi, teaz wyglada jak namalowana kreska. Tak samo laczenie stopy z noga - mogles poszukac pomocy w bodypaincie, albo na chama zrobic tu szew na ponczochach :)

Uszy nie sa zrobione.

 

ps. czy ktos oprocz mnie ma problemy z zaladowaniem obrazkow z pictigera?

Napisano

cheche, dzięki za dobra słówka, co do alfy fatycznie to znacznie poleprzy efekt, popracuję jeszcze nad tym modelem, po wprowadzeniu tych rzeczy o których piszecie wszystko powinno być dopięte na ostatni guzik :) a co do uszu... ku**a zapomniałem ;\

jeśli chodzi o tex wszystko 100% ręcznie w photoshopie, normale z hipoly (tylko na ciało i "zbroje"), jak wcześniej pisałem za wzór mam b1ll- ale mi jeszcze do niego daleeeeeko ;] oczywiście tablecik (na brzuchu i pośladkach jedynie wkleiłem fragmenty fotek co i tak potem zamalowałem, ale bez nich pewnie tak bym nie namazał)

pozdrawiam i na i chyba jednak nie finito ;]

EDIT: następnym razem dam jeszcze golasa i hipoly

Napisano

wszystko z******* tylko, że ma twarz jakby ją ktoś ciągną facjatą po betonie :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności