Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 39
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o no bardzo ladnie sie zapowiada ;] na nadkolach zrob troche ostrzej i maska tez bardziej ostra ;] powodzenia zycze :D zapodaj przy okazji siatka i renderem bez mat. ;]

Napisano
  • Autor

Az sie boje xD bo siatka do pieknych nie nalezy ;)

 

mazdamat7bd.jpg

 

mazdasiatka2tl.jpg

 

PS. zaostrze jak skoncze ksztalt nadawac :P tylu narazie nie pokaze bo jest krzywy ;)

edit

.:qba:. to jest moj pierwszy samochod wiec cudow nie obiecuje :D

Miala byc Mazda RX-8 a jest to co jest ;]

Napisano
  • Autor

Nie wiem ale z tego co slyszlalem to chamfera sie daje na koncu ;) A jak narazie to tu bedize sporo wyklepywania :P

Napisano
  • Autor

Moze :P Dodam chamfery troche wyklepie i dam poprawione jutro, bo juz dzisiaj raczej nie zadaze :)

 

I teraz pytanie: jak "wyciac" okna i drzwi, zeby pozniej pasowaly? i jak dorobic reflektory (zeby pasowaly ;) )

Napisano

szyby detachem a jak chodzi ci o szybe z przednich lamp to miałeś sobie przedtem wyciąć a żarówki to wymodeluj normalnie

Napisano

Cóż mogę powiedzieć, skoro prawie wszystko zostało powiedziane. Pracuj dalej:D:D

Napisano
  • Autor

Pare bledow usunietych + kola :P (tylko ich nie oceniac, bo poswiecilem na nie cale 15min ;) )

mazda108dz.jpg

Napisano

NO nieźle. Kazdy kolejny render coraz lepszy ale pod względem modelu. Materiał wygląda zbyt matowo.

Napisano
  • Autor

Z materiałem dopiero sie bawie :) Jak robilem bardziej metaliczny to mi z tylu bialy sie robil :(

Napisano
  • Autor

mazda104ov.jpg

 

Teraz lepiej ? :)

 

Zabieram sie za modelowanie bo musze od renderu odpoczac :]

Napisano
  • Autor

zaczynam wycinac przednia szybe ale na samym poczatku natrafia sie problem

beznazwy2er.jpg

Co zrobic aby to pasowało do siebie ? ;)

Napisano

Widze że modelujesz z całej bryły - tak jak ja. Podstawowa zasada, aby dwie wyciete rzeczy do siebie pasowały - z wierzchołków musi wychodzic taka sama ilośc krawędzie - wtedy po nałożeniu MS będą takie same krzywizny. A mam pytanko - czy ty czasem nie renderujesz brazilem??

Pozdro

Napisano
  • Autor

Nie, wszystko scanlinem ;]

 

A to co pokazalem to jest szyba wycieta z ogolnej bryly (detache)

Napisano

box modeling ? calkiem calkiem ! polecam sprobowac point2point, jest o wiele wygodniejsza jesli idzie o modelowanie samochodzikow ;)

Napisano
  • Autor

Ja tam nie znam nazw :P ale box to raczej nie jest ;] dzis mam troche czasu to sie za autko zabieram ;)

Napisano
  • Autor

mazda115xx.jpg

 

Ktos mi powie jak tutaj powinno wygladac ? (w sensie co dorobic/przerobic itp ;) )

Napisano

Po co sie bawisz teraz w jakies shadery :> ?! Przecież jak bedą wgniecenia to lakier jeszcze bardziej to bedzie widać, to jest twoj koncept czy z jakis printow modelujesz ? Dawaj więcej czampferów to wtedy bedzie jakoś wyglądało, bo teraz nie zaciekawie, najlepiej popodglądaj siatki pro :D i bedzie łatwiej !

Powodzenia

Napisano
  • Autor

Zostawiam na chwile samochod, zajme sie dalej pokojem ;) (bo dostalem w lapska vraya ;) )

 

vray83ub.jpg

Napisano

o jezuniu! czemu ten parkiet taki zielony, rozumiem, że to GI od ścian, ale tutaj jest chyba troche przesady.

 

i pytanie z poza tematu :):

jak zrobić, żeby ten pasek z info był na dole wyrenderowanego obrazu?

Napisano

za zielono :P hmm gdzies w ustawieniach v-raya masz w zakladce system jakas opcje "stamp" lub cos podobnego, poszukaj :P

Napisano
  • Autor

Nie chcialo mi sie juz bawic :P

 

@YessMasster

w zakladce System masz Frame Stamp ;)

Napisano

hehe .. zgadzam się z SWRSC. Przedewszystkim zapał co pracy....

 

łee panele porysowane za jeden tydzień korzystania z biórkiem bez stopek :/

Napisano
  • Autor
  SWRSC napisał:
Daleko nie zajdziesz...

Chodzilo mi o to, ze juz pozno, render sie robi dlugo i dlatego nie zrobilem :) Jak dorobie nozki i pare mebelkow to sie tym zajme ;)

Napisano
  • Autor

vray98xu.jpg

Dodalem nozki. "Zielonej" podlogi nie udalo mi sie usunac :( (jedynie minimalnie) Jeszcze troche pokombinuje ;)

Napisano
  • Autor

Maly update: okno ;) (a raczej drzwi balkonowe)

pokoj0yu.jpg

 

poprzednio za slabe, teraz za mocne swiatlo ;)

Napisano

czy w tym pokoju są jakies inne zrodła światła (czyli okna, drzwi do innych pokoi itp.?) bo troche oswietlenie mi nie pasuje. pokaz moze screeny z viewportow jak zes poustawiał te światła

Napisano

hmm proporcje leza, takie odnosze wrazenie, wydaje mi sie ze biurko jest za niskie w stosunku do drzwi balkonowych..

Napisano
  • Autor

Wszystkie proporcje sa dobre ;) (bo wszystko mierzone ;) ) w rzeczywistosci tez do tego poziomu siega biurko.

Napisano
  • Autor

Po swietach czas zabrac sie do pracy :P

Mazde zaczalem robic od nowa, teraz to chyba lepiej wyglada :) Problem mam tylko kolo swiatla, a dokladnie jak to powinno wygladac ?

 

siatkams0xo.jpgsiatkanoms9og.jpgmodelms3tm.jpg

Napisano

polecam uzyc ms'a klasycznego a nie nurmsowego gdyz nurmsowy pozostawia bardziej miękkie powierzchnie. pozdr

Napisano
  • Autor

tyle ze na klasycznym widac wszystkie niedociagniecia ;)

Napisano
  • Autor

Ostatnio mialem malo czasu wiec niewiele zrobione ;) Ale zawsze cos:

progress6ta.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności