Napisano 31 Marzec 200618 l Nie wiem czemu ale nie moge pisac w tym temacie: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=25087&page=4 wiec zaczynam nowy :) Pokoj zostawiam na chwile i zabieram sie za cos innego zeby pocwiczyc modelowanie ;]
Napisano 31 Marzec 200618 l o no bardzo ladnie sie zapowiada ;] na nadkolach zrob troche ostrzej i maska tez bardziej ostra ;] powodzenia zycze :D zapodaj przy okazji siatka i renderem bez mat. ;]
Napisano 31 Marzec 200618 l a co to jest ? mazda ? na razie nie za ladnie , ale na pewno to poprawisz :)
Napisano 31 Marzec 200618 l Autor Az sie boje xD bo siatka do pieknych nie nalezy ;) PS. zaostrze jak skoncze ksztalt nadawac :P tylu narazie nie pokaze bo jest krzywy ;) edit .:qba:. to jest moj pierwszy samochod wiec cudow nie obiecuje :D Miala byc Mazda RX-8 a jest to co jest ;]
Napisano 31 Marzec 200618 l Autor Nie wiem ale z tego co slyszlalem to chamfera sie daje na koncu ;) A jak narazie to tu bedize sporo wyklepywania :P
Napisano 31 Marzec 200618 l Autor Moze :P Dodam chamfery troche wyklepie i dam poprawione jutro, bo juz dzisiaj raczej nie zadaze :) I teraz pytanie: jak "wyciac" okna i drzwi, zeby pozniej pasowaly? i jak dorobic reflektory (zeby pasowaly ;) )
Napisano 31 Marzec 200618 l szyby detachem a jak chodzi ci o szybe z przednich lamp to miałeś sobie przedtem wyciąć a żarówki to wymodeluj normalnie
Napisano 31 Marzec 200618 l Cóż mogę powiedzieć, skoro prawie wszystko zostało powiedziane. Pracuj dalej:D:D
Napisano 1 Kwiecień 200618 l Autor Pare bledow usunietych + kola :P (tylko ich nie oceniac, bo poswiecilem na nie cale 15min ;) )
Napisano 1 Kwiecień 200618 l NO nieźle. Kazdy kolejny render coraz lepszy ale pod względem modelu. Materiał wygląda zbyt matowo.
Napisano 1 Kwiecień 200618 l Autor Z materiałem dopiero sie bawie :) Jak robilem bardziej metaliczny to mi z tylu bialy sie robil :(
Napisano 1 Kwiecień 200618 l Autor Teraz lepiej ? :) Zabieram sie za modelowanie bo musze od renderu odpoczac :]
Napisano 1 Kwiecień 200618 l Autor zaczynam wycinac przednia szybe ale na samym poczatku natrafia sie problem Co zrobic aby to pasowało do siebie ? ;)
Napisano 1 Kwiecień 200618 l Widze że modelujesz z całej bryły - tak jak ja. Podstawowa zasada, aby dwie wyciete rzeczy do siebie pasowały - z wierzchołków musi wychodzic taka sama ilośc krawędzie - wtedy po nałożeniu MS będą takie same krzywizny. A mam pytanko - czy ty czasem nie renderujesz brazilem?? Pozdro
Napisano 1 Kwiecień 200618 l Autor Nie, wszystko scanlinem ;] A to co pokazalem to jest szyba wycieta z ogolnej bryly (detache)
Napisano 4 Kwiecień 200618 l box modeling ? calkiem calkiem ! polecam sprobowac point2point, jest o wiele wygodniejsza jesli idzie o modelowanie samochodzikow ;)
Napisano 4 Kwiecień 200618 l Autor Ja tam nie znam nazw :P ale box to raczej nie jest ;] dzis mam troche czasu to sie za autko zabieram ;)
Napisano 5 Kwiecień 200618 l Autor Ktos mi powie jak tutaj powinno wygladac ? (w sensie co dorobic/przerobic itp ;) )
Napisano 5 Kwiecień 200618 l Po co sie bawisz teraz w jakies shadery :> ?! Przecież jak bedą wgniecenia to lakier jeszcze bardziej to bedzie widać, to jest twoj koncept czy z jakis printow modelujesz ? Dawaj więcej czampferów to wtedy bedzie jakoś wyglądało, bo teraz nie zaciekawie, najlepiej popodglądaj siatki pro :D i bedzie łatwiej ! Powodzenia
Napisano 11 Kwiecień 200618 l Autor Zostawiam na chwile samochod, zajme sie dalej pokojem ;) (bo dostalem w lapska vraya ;) )
Napisano 11 Kwiecień 200618 l o jezuniu! czemu ten parkiet taki zielony, rozumiem, że to GI od ścian, ale tutaj jest chyba troche przesady. i pytanie z poza tematu :): jak zrobić, żeby ten pasek z info był na dole wyrenderowanego obrazu?
Napisano 11 Kwiecień 200618 l za zielono :P hmm gdzies w ustawieniach v-raya masz w zakladce system jakas opcje "stamp" lub cos podobnego, poszukaj :P
Napisano 11 Kwiecień 200618 l Autor Nie chcialo mi sie juz bawic :P @YessMasster w zakladce System masz Frame Stamp ;)
Napisano 12 Kwiecień 200618 l hehe .. zgadzam się z SWRSC. Przedewszystkim zapał co pracy.... łee panele porysowane za jeden tydzień korzystania z biórkiem bez stopek :/
Napisano 12 Kwiecień 200618 l Autor SWRSC napisał: Daleko nie zajdziesz... Chodzilo mi o to, ze juz pozno, render sie robi dlugo i dlatego nie zrobilem :) Jak dorobie nozki i pare mebelkow to sie tym zajme ;)
Napisano 12 Kwiecień 200618 l Autor Dodalem nozki. "Zielonej" podlogi nie udalo mi sie usunac :( (jedynie minimalnie) Jeszcze troche pokombinuje ;)
Napisano 14 Kwiecień 200618 l Autor Maly update: okno ;) (a raczej drzwi balkonowe) poprzednio za slabe, teraz za mocne swiatlo ;)
Napisano 14 Kwiecień 200618 l czy w tym pokoju są jakies inne zrodła światła (czyli okna, drzwi do innych pokoi itp.?) bo troche oswietlenie mi nie pasuje. pokaz moze screeny z viewportow jak zes poustawiał te światła
Napisano 14 Kwiecień 200618 l hmm proporcje leza, takie odnosze wrazenie, wydaje mi sie ze biurko jest za niskie w stosunku do drzwi balkonowych..
Napisano 14 Kwiecień 200618 l Autor Wszystkie proporcje sa dobre ;) (bo wszystko mierzone ;) ) w rzeczywistosci tez do tego poziomu siega biurko.
Napisano 19 Kwiecień 200618 l Autor Po swietach czas zabrac sie do pracy :P Mazde zaczalem robic od nowa, teraz to chyba lepiej wyglada :) Problem mam tylko kolo swiatla, a dokladnie jak to powinno wygladac ?
Napisano 19 Kwiecień 200618 l polecam uzyc ms'a klasycznego a nie nurmsowego gdyz nurmsowy pozostawia bardziej miękkie powierzchnie. pozdr
Napisano 23 Kwiecień 200618 l Autor Ostatnio mialem malo czasu wiec niewiele zrobione ;) Ale zawsze cos:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto