Napisano 31 Marzec 200619 l Nie wiem czemu ale nie moge pisac w tym temacie: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=25087&page=4 wiec zaczynam nowy :) 聽 Pokoj zostawiam na chwile i zabieram sie za cos innego zeby pocwiczyc modelowanie ;] 聽
Napisano 31 Marzec 200619 l o no bardzo ladnie sie zapowiada ;] na nadkolach zrob troche ostrzej i maska tez bardziej ostra ;] powodzenia zycze :D zapodaj przy okazji siatka i renderem bez mat. ;]
Napisano 31 Marzec 200619 l a co to jest ? mazda ? na razie nie za ladnie , ale na pewno to poprawisz :)
Napisano 31 Marzec 200619 l Autor Az sie boje xD bo siatka do pieknych nie nalezy ;) 聽 聽 聽 PS. zaostrze jak skoncze ksztalt nadawac :P tylu narazie nie pokaze bo jest krzywy ;) edit .:qba:. to jest moj pierwszy samochod wiec cudow nie obiecuje :D Miala byc Mazda RX-8 a jest to co jest ;]
Napisano 31 Marzec 200619 l Autor Nie wiem ale z tego co slyszlalem to chamfera sie daje na koncu ;) A jak narazie to tu bedize sporo wyklepywania :P
Napisano 31 Marzec 200619 l Autor Moze :P Dodam chamfery troche wyklepie i dam poprawione jutro, bo juz dzisiaj raczej nie zadaze :) 聽 I teraz pytanie: jak "wyciac" okna i drzwi, zeby pozniej pasowaly? i jak dorobic reflektory (zeby pasowaly ;) )
Napisano 31 Marzec 200619 l szyby detachem a jak chodzi ci o szybe z przednich lamp to mia艂e艣 sobie przedtem wyci膮膰 a 偶ar贸wki to wymodeluj normalnie
Napisano 31 Marzec 200619 l C贸偶 mog臋 powiedzie膰, skoro prawie wszystko zosta艂o powiedziane. Pracuj dalej:D:D
Napisano 1 Kwiecie艅 200619 l Autor Pare bledow usunietych + kola :P (tylko ich nie oceniac, bo poswiecilem na nie cale 15min ;) )
Napisano 1 Kwiecie艅 200619 l NO nie藕le. Kazdy kolejny render coraz lepszy ale pod wzgl臋dem modelu. Materia艂 wygl膮da zbyt matowo.
Napisano 1 Kwiecie艅 200619 l Autor Z materia艂em dopiero sie bawie :) Jak robilem bardziej metaliczny to mi z tylu bialy sie robil :(
Napisano 1 Kwiecie艅 200619 l Autor 聽 Teraz lepiej ? :) 聽 Zabieram sie za modelowanie bo musze od renderu odpoczac :]
Napisano 1 Kwiecie艅 200619 l Autor zaczynam wycinac przednia szybe ale na samym poczatku natrafia sie problem Co zrobic aby to pasowa艂o do siebie ? ;)
Napisano 1 Kwiecie艅 200619 l Widze 偶e modelujesz z ca艂ej bry艂y - tak jak ja. Podstawowa zasada, aby dwie wyciete rzeczy do siebie pasowa艂y - z wierzcho艂k贸w musi wychodzic taka sama ilo艣c kraw臋dzie - wtedy po na艂o偶eniu MS b臋d膮 takie same krzywizny. A mam pytanko - czy ty czasem nie renderujesz brazilem?? Pozdro
Napisano 1 Kwiecie艅 200619 l Autor Nie, wszystko scanlinem ;] 聽 A to co pokazalem to jest szyba wycieta z ogolnej bryly (detache)
Napisano 4 Kwiecie艅 200619 l box modeling ? calkiem calkiem ! polecam sprobowac point2point, jest o wiele wygodniejsza jesli idzie o modelowanie samochodzikow ;)
Napisano 4 Kwiecie艅 200619 l Autor Ja tam nie znam nazw :P ale box to raczej nie jest ;] dzis mam troche czasu to sie za autko zabieram ;)
Napisano 5 Kwiecie艅 200619 l Autor 聽 Ktos mi powie jak tutaj powinno wygladac ? (w sensie co dorobic/przerobic itp ;) )
Napisano 5 Kwiecie艅 200619 l Po co sie bawisz teraz w jakies shadery :> ?! Przecie偶 jak bed膮 wgniecenia to lakier jeszcze bardziej to bedzie wida膰, to jest twoj koncept czy z jakis printow modelujesz ? Dawaj wi臋cej czampfer贸w to wtedy bedzie jako艣 wygl膮da艂o, bo teraz nie zaciekawie, najlepiej popodgl膮daj siatki pro :D i bedzie 艂atwiej ! Powodzenia
Napisano 11 Kwiecie艅 200619 l Autor Zostawiam na chwile samochod, zajme sie dalej pokojem ;) (bo dostalem w lapska vraya ;) ) 聽
Napisano 11 Kwiecie艅 200619 l o jezuniu! czemu ten parkiet taki zielony, rozumiem, 偶e to GI od 艣cian, ale tutaj jest chyba troche przesady. 聽 i pytanie z poza tematu :): jak zrobi膰, 偶eby ten pasek z info by艂 na dole wyrenderowanego obrazu?
Napisano 11 Kwiecie艅 200619 l za zielono :P hmm gdzies w ustawieniach v-raya masz w zakladce system jakas opcje "stamp" lub cos podobnego, poszukaj :P
Napisano 11 Kwiecie艅 200619 l Autor Nie chcialo mi sie juz bawic :P 聽 @YessMasster w zakladce System masz Frame Stamp ;)
Napisano 12 Kwiecie艅 200619 l hehe .. zgadzam si臋 z SWRSC. Przedewszystkim zapa艂 co pracy.... 聽 艂ee panele porysowane za jeden tydzie艅 korzystania z bi贸rkiem bez stopek :/
Napisano 12 Kwiecie艅 200619 l Autor Daleko nie zajdziesz... Chodzilo mi o to, ze juz pozno, render sie robi dlugo i dlatego nie zrobilem :) Jak dorobie nozki i pare mebelkow to sie tym zajme ;)
Napisano 12 Kwiecie艅 200619 l Autor Dodalem nozki. "Zielonej" podlogi nie udalo mi sie usunac :( (jedynie minimalnie) Jeszcze troche pokombinuje ;)
Napisano 14 Kwiecie艅 200619 l Autor Maly update: okno ;) (a raczej drzwi balkonowe) 聽 poprzednio za slabe, teraz za mocne swiatlo ;)
Napisano 14 Kwiecie艅 200619 l czy w tym pokoju s膮 jakies inne zrod艂a 艣wiat艂a (czyli okna, drzwi do innych pokoi itp.?) bo troche oswietlenie mi nie pasuje. pokaz moze screeny z viewportow jak zes poustawia艂 te 艣wiat艂a
Napisano 14 Kwiecie艅 200619 l hmm proporcje leza, takie odnosze wrazenie, wydaje mi sie ze biurko jest za niskie w stosunku do drzwi balkonowych..
Napisano 14 Kwiecie艅 200619 l Autor Wszystkie proporcje sa dobre ;) (bo wszystko mierzone ;) ) w rzeczywistosci tez do tego poziomu siega biurko.
Napisano 19 Kwiecie艅 200619 l Autor Po swietach czas zabrac sie do pracy :P Mazde zaczalem robic od nowa, teraz to chyba lepiej wyglada :) Problem mam tylko kolo swiatla, a dokladnie jak to powinno wygladac ? 聽
Napisano 19 Kwiecie艅 200619 l polecam uzyc ms'a klasycznego a nie nurmsowego gdyz nurmsowy pozostawia bardziej mi臋kkie powierzchnie. pozdr
Napisano 23 Kwiecie艅 200619 l Autor Ostatnio mialem malo czasu wiec niewiele zrobione ;) Ale zawsze cos:
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto