_michal Napisano 15 Kwiecień 2006 Autor Napisano 15 Kwiecień 2006 jaaaasne wystarczy? czy broń ma być na tej samej texturce? AFAIK nie powinna.
ledyr Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 HAHA! pierszy go zrobiłem :P nie mogłem sie powstrzymac :)
Ars Goetia Napisano 15 Kwiecień 2006 Napisano 15 Kwiecień 2006 Wiesz ze osobiscie cie pograze jak go spier **** Ale jest w dobrych rekach wiec wycisnij ostatnie poty ze swojego skilla man ;)
_michal Napisano 15 Kwiecień 2006 Autor Napisano 15 Kwiecień 2006 wiem, muszę, dla PH Clinta odłożyłem na półkę. jakby coś to będę uciekał na Litwę ;]
_michal Napisano 15 Kwiecień 2006 Autor Napisano 15 Kwiecień 2006 zacząłem hajpoly (żeby nie było że się opierdzielam) Wydaje się niski, ale to po części wina kąta kamery. PS. oczywiście robię wersję filmową.
Woznkt Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 Niezły pan! A tak wogle to kto to jest bo ja nie mam pojęcia o czym mówicie? :]
_michal Napisano 16 Kwiecień 2006 Autor Napisano 16 Kwiecień 2006 To jest boss z Silent HIll 2, oraz z nadchodzącego filmu. Ja robię wersję filmowa, która jest nieco inna, ale bardziej mi sie podoba.
PAINbringer Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 Ciekawa postać. Trzymam kciuki. Pozdr.
ftorek Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 no faktycznie straszny ten pan - tez absolutnie nie wiem kto to jest - ale juz sie wyjasnilo wiec spx :D szybko ci to idzie :D - popracuj nad paluszkami - szczegolnie kciukiem :D biceps zbyt plaski w stosunku do przedramienia (w okolicach uokcia) - takie mam wrazenie :) pozdro i powodzenia - czekam na texturke bo zapowiada sie mniodnie :D
_michal Napisano 16 Kwiecień 2006 Autor Napisano 16 Kwiecień 2006 Ludzie, Wy nie graliście w Silent Hill? I tak sie do tego przyznajecie? O_o troche mi to zajmie, bo chce zrobić normalmapkę, a modeluję hipoly koszernie, na polygonach (boję się ZBrusha :P) thx za odpowiedzi.
ledyr Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 jedynie dłonie są jakies takie dziwne, a zwlaszcza kciuk, no i klata Jak mozna niegrac w sh!? toz sh i mgs to gry w które trzeba chociaz raz zagrac... :D
_michal Napisano 16 Kwiecień 2006 Autor Napisano 16 Kwiecień 2006 dopiero zaczłąem ;) klaty to on jeszcze nie ma, a dłonie poprawiam.
w!e8 Napisano 16 Kwiecień 2006 Napisano 16 Kwiecień 2006 a modeluję hipoly koszernie, na polygonach (boję się ZBrusha :P) Ale to lepiej :P heheh :)
Ars Goetia Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 Empeck poligonalny bracie, trza nawrocic niewiernych Bevare of Pyramid Head unfaithfull, Let's the Silent Hill begins. BLOOOOOOOOD MUAAHAHAHAHA czym sie dorbze idzie ;)
KLICEK Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 psychole :P Postac spoczko jak narazie dodaj mu wiecej ksztalcikow, dlonie itp ;) zreszta sam wiesz trzymam kciuki :)
moss Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 pozostaje czekac tylko na kolejne updata tak pozatym to very nice :)
Cruzh3r Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 hehehehe, no nareszcie na naszym forum jakieś koszerne tematy. Widziałem koszer wódke, koszer chleb, koszel wieprzowine(!!!) ale koszerne modelowanie, gratuluje orginalności;) Tak BTW. poprostu napisz w jakich okolicznościach się w SH sie spotyka bossa, czy coś takiego, jakaś ponura otoczka historyczna
ledyr Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 poprostu napisz w jakich okolicznościach się w SH sie spotyka bossa, czy coś takiego, jakaś ponura otoczka historyczna nie da sie tego opowiedziec, trzeba samemu zagrac...
Cruzh3r Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 podobno super horror, może się skuszę. Ale pewnie trzeba przejść od 1 do 3 (4 mialem trailer). A ja teraz World of Warcraft męcze;). Jak sie gra w gierki to z gierki na gierke można nauczyć się wielu sztuczek używanych przez modelerów, oraz sposoby wykorzystania, wszystkich map(shadow, spec).
_michal Napisano 17 Kwiecień 2006 Autor Napisano 17 Kwiecień 2006 Updejtu dziś nie będzie, rodzinka się na święta zjechała :/ Cruzh3r - Pyramid Head jest bossem w dwójce, nie musisz jedynki przechodzić, bo nie są ze sobą powiązane fabularnie (trójka jest sequelem jedynki). trochę o PH (po inglisz niestety): http://en.wikipedia.org/wiki/Pyramid_Head wyguglowane obrazki: Sam on w growej wersji: i jakiś agent zrobił rzeźbę: Co do ściągania pomysłów z gier - głównie po to ostatnio gram w nowości ;) fakt że do podejrzenia technicznych spraw demka wystarczają hyhy, zbankrutowałbym grając we wszystko. A co do koszernego modelowania, jakoś nie wkręca mnie ZBrush i modelowanie w geometrii porów skóry. Poczekam grzecznie na Silo 2 bądź Hexagon 2, aż w jednej aplikacji będę miał modelowanie tradycyjne i ZBrushowe pędzlowanie, ale w pełnym 3d, a nie dziwacznym ZBrushu. Dzięki za posty i sorry za brak updejtów. -m
Cruzh3r Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 hehe, spoko. Może bez przesady ze ściąganiem pomysłów, ale podpatrywanie techniczne bardziej mnie interesuje, mnie pomysłów nie brakuje:) [EDIT](do postu poniżej) ŚCIĄGANIE to to nie jest. Można powiedzieć że każdy z forumowiczów ściąga od kogoś bo używa pędzelka (przecież to wymyślił kto inny) albo używa polymodelingu. Ściąganie to bardziej plagiat
_michal Napisano 17 Kwiecień 2006 Autor Napisano 17 Kwiecień 2006 Mi chodziło o ściąganie pomysłów technicznych właśnie :)
Gość Marioza Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 dobry temat wybrałeś i dobrze Ci idze, ciekaw jestem dalszych efektów, a co do samej gry to koniecznie trzeba zagrać a najlepej własnie w SH 2
_michal Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 taki mały update. teraz detale na ciałku i zakończenie fartuszka u góry. Durny ten fartuszek jest :/ zwłaszcza z tyłu :P
ledyr Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 jezu ale nacudowali z tym okapem(filmowcy) jeszcze z niego robocopa zrobią. on mial na pewno tą przerwe z tylu?? w tym fartuszku?? a poza tym gicior :D
_michal Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 Ten fartuszek jeszcze będzie poprawiony, ale istotnie jest tam taka dziura. Sam się zdziwiłem (a już myślałem że odpadnie modelowanie nóg, heh). Teraz nie mam pojęcia jakie stopy mu zrobić. Link do refki: http://outnow.ch/Media/Img/2006/SilentHill/movie.fs/12.jpg?w=1400&h=957&full=1&print=1
ledyr Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 jezu, co oni z niego zrobili... zrob mu jakies takie lekkie glany takie "light glanotrapery" :D a pozatym to gicior gicior :)
_michal Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 thx! Coś na pewno wykombinuję, może glany z ludzkiej skóry (hyhy), będą pasować do spódniczki (BTW - PH z tyłkiem na wierzchu wygląda zabawnie ;)) Dziś koniec modelowania, Dahaka mnie pogania, muszę mu uciec (gram w POP:WW hehe).
ognisty Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 ja to taki ciekawy jestem... co on ma pod ta czapką? :)
ledyr Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 ja to taki ciekawy jestem... co on ma pod ta czapką? :) ja doszedlem do wniosku razem z koleami na ... zabawie ze pod okapem kryje sie pszczółka maja, msci sie na ludziach, którzy zabili gucia...
Przybysz Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 Okap fajowy ale popieściłbym mu troche jeszcze plecki i te mięsnie przy połączeniu rąk z korpusem. Teraz wydaje mi sie, że wyglądają trochę zbyt masywnie, bo mięśnie rąk ma ładnie wyrzeźbione a plecki i brzuch nie. Może mu gumiaki dać zamiast glanów? :P Zaraz, zaraz. Nie dość, że łeba nie musisz robić to jeszcze byś chciał nóg nie robić? To tylko by ręce z organiki tu pozostały. :P A tak poważnie to fajny charakter do modelowania wybrałeś. Chyba narazie najlepszy wybór konceptu tej minibitwy.
Gość Marioza Napisano 19 Kwiecień 2006 Napisano 19 Kwiecień 2006 no niezle niezle, co do stóp, ja bym robil bose bez obuwia, bardziej pasują do calej postaci, a jak jest faktycznie w filmie to nie wiem, w grze miał jakies kapcie ale tam byl inny dizajn, wfilmie jest bardziej futrystyczno(kapelusz) - karate(sukienka)
_michal Napisano 20 Kwiecień 2006 Autor Napisano 20 Kwiecień 2006 Przybysz - pleców i brzucha jeszcze nie modelowałem. A co do nóg, to wiesz, trzeba sobie życie ułatwiać, nie utrudniać :D mario don - chyba masz rację, bosy będzie najlepiej wyglądać.
_michal Napisano 21 Kwiecień 2006 Autor Napisano 21 Kwiecień 2006 Koniec Highpoly, teraz Low. troche możnaby się jeszcze pobawić, ale detal (taki jak rany, czy nierówności na piramidce) mam zamiar dodać z bumpa, zresztą się zobaczy. Palców stóp nie modelowałem bo i tak ich nie będzie widać, podobnie z detalami na nogach. Dla potomności: Highpoly ma 133582 trójkąty przy subdivide x2
Gość Marioza Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 dobly podoba mi się , wyglada elegancko jednak brak mu tych detali z tyłu na nogach, mam na mysli ścięgna? ( nie znam sie na anatomii) na zgięciu nóg, przydalyby sie tez nad piętą i kostki jesszcze, no juz paluszki stóp odpuszczam ;) ale reszta byłaby miłą dal oka :D , tak czy siak będzie z tego kawał fajnego pyramidka, tylko texture koloru zrób porządną żeby nie bylo znowu dyskusji ;), dasz rade wierzę w to
_michal Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 Chyba masz rację, zrobię na nóżkach high'a detal. Teraz jestem w połowie mapowania low'a, trochę jeszcze zejdzie. Koloru się boję :) nie mam jeszcze takiego skilla jak bym chciał, ale będę się starać. BTW - OST z Silent Hill 1 w tle pomaga w pracy :D
RA Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 Bardzo ładny model. Dobre mapowanie. :) Ciekawi mnie tylko historia tego czegoś. Nigdy nie grałem w SH i zastanawia mnie co to on ma na głowie? To jest element wiadomo czego czy to jest tajemnica? Heh, strasznie mnie to intryguje. :) pozdrawiam
_michal Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 Thx Klicek, thx RA. co do czapeczki. Jest klka teorii skąd ta postać się wzięła. Piramidka ma powodować cierpienie tej postaci (która jak większość 'potworów' SH wg niektórych teorii była niegdyś człowiekiem) i płaci tym ona za swoje grzechy. Jest to bardzo powierzchowne i być może błędne stwierdzenie. Silent Hill ma to do siebie że nie wyjaśnia do końca co tak naprawdę się w miasteczku stało/dzieje i większość to są teorie fanów gry. Ciężko w kilku zdaniach opisać PH, bowiem wiąże on się z całą fabułą części drugiej i pośrednio z trzecią i czwartą.
RA Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 To i tak już coś. Dzięki wielkie. :) Chyba pochodze po jakihś forach poświęconych SH. :)
ledyr Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 To i tak już coś. Dzięki wielkie. :) Chyba pochodze po jakihś forach poświęconych SH. :) co tam bedziesz chodzil po forach, poprostu zagraj i poszerz rzesze fanów :)
_michal Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 To znowu ja. Wyrenderowałem sobie testowego normala. Niestety ustawiłem za mały zasięg i będe musiał go wyliczyć jeszcze raz, ale co tam pokażę :D Niestety jest tu kilka błędów. Model ma ok 2800 trisów, to jeszcze nie jest ostateczny polycount. ledyr dobrze prawi, SH warte jest by w nie zagrać.
Gość Marioza Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 ej no wyglada po prostu czad :eek: , tylko tyle powiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się