kubi Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Więc robie sobie smoczka, sugestie, podpowiedzi mile widziane. Wrzucam troszkę wczesny etap prac.
Valery Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 głowa mi się bardzo podoba. reszta na razie taka trochę nijaka. głowa aż się prosi żeby ją dokończyc w zbrush'u :)
Tullaris Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 może dłuższy ogon... taki króciutki jakiś... i ciało wygląda tak jakby pieskowato nie jak gad.. ale może to zamierzone.
Gedeon Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 Okolice głowy są idealne czego nie można powiedziec o reszcie ciała, która mimo tego, iż imponuje to wymaga drobnych przeróbek o których sampowinieneś zadecydować. Jak dla mnie cool
wizz Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 co to za program ? Czyzby Silo ? Smoczek ładną ma głowe a ciałko nie bałdzo :D
ZiBi_PL Napisano 28 Kwiecień 2006 Napisano 28 Kwiecień 2006 milutki...tylo lapkli popraw bo tak njako wygladja
kubi Napisano 28 Kwiecień 2006 Autor Napisano 28 Kwiecień 2006 To dopiero poczatek prac, chciałem znać wasze opinnie co do proporcji. wizz to jest Silo, 30 dniowe demko do sciagniecia ze strony producenta.
Tullaris Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 więc dłuższy tłów i szpony na łapkach...
hkropinski Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 niewiem czy glowa nie jets troche zbyt cienka, pozdrawiam
kubi Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 Wiec tak, wydłuże tułów. glowa nie jets troche zbyt cienka??
PatriarCHa Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Szpony ok!, ale te łapy. Wygladają jakby lwie, nie przypominają wogóle smoka, chyba, że to zamierzone, nie wiem. Ogólnie fajnie. Jeżeli to ma być, potężnie wygladajacy smok,to musiałbyś dodać mu wielkie sadło na brzuchu i pogrubić znacznie ramiona. Bo teraz one wygladają jak ludzkie. Ogólnie spox. Czekam na końcowy efekt.
hkropinski Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 rzeczywiscie, glowa jest ok, po prostu na tych pierwszych renderach tak mi sie wydawalo ze za cienka, pozdr
Nevariel Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 spox szpony ale jesli chcesz aby był to smok to musisz jeszcze popracować mnie to tera bardziej gryfa przypomina ja jakos ogona nie trawię, zrobiłbym mu jeszcze te kolce na głowie bardzej ostre pzdr
Adek_CG Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 fajny smoczek, rzeczywiscie jesli to ma byc potezny smok to zrob mu te lapy bardziej masywne,zrob dlusza szyje i dluzszy ogon, dorob mu tez jakies kolce na grzbiecie ale to pewnie juz wiesz ;), hmm mozliwe ze odleglosc miedzy przednimi a tylnymi lapami jest troche zbyt mala ale to moze mi sie tak tylko wydaje, moze zlikwiduj ta falde ktora jest nad przednimi lapami albo zmniejsz bo wydaje mi sie ze jest troche zbyt mocna, no i nie zapomnij o skrzydlach :P ,wedlug mnie skrzydla powinny wypadac wlasnie tam gdzie ta falda nad przednimi lapami albo troche za nimi, ale jesli to ma byc naprzyklad smocze dziecko to wydaje mi sie ze takie proporcje jakie sa sa ok(moze tylko te przednie lapy troche bardziej masywne), tak czy siak jak juz mowilem modelik bardzo fajny, Pozdrawiam Adek_CG
Aust Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Fajnie te pazurki ci wyszły, ale przednie łapki troche zabardzo przypominają stopy. Na tył były by idealne ale to już twój koncept tylko pomyśl proszę nad zmianą wyglądu pięty może taki szpon z tełu jak ma ten skoczek co? powodzenia jest super!
ZiBi_PL Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 moze poszperaj i poszukaj jak wygladaly nogi dinozaurow drapieznych ? moze takie nogi by pasowaly do smoka ?
araneus Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 No właśnie - dinozaury drapieżne to niezły przykład: przednie łapy do chwytania ofiary - czyli ostre pazury i łapa przypominająca bardziej dłoń niż stopę. Tył smoka bardziej masywny - silne nogi i dlugi ogon, który bedzie przeciwagą dla głowy - tak, aby smok mógł stanąć na tylnych łapach. Ogólnie fajnie ci to wychodzi, ale popracuj nad tym to bedzie jeszcze lepiej :)
rudylew Napisano 30 Kwiecień 2006 Napisano 30 Kwiecień 2006 Nie wiem nie znam się na smokach ale zdaje mi się że on nie ma jednego jeszcze pazura w tych przednich łapach.. dobrze myślę..?? Tył oczywiscie masywniejszy polecam..:)
kubi Napisano 1 Maj 2006 Autor Napisano 1 Maj 2006 PatriaRha spoko łapska sie pogrubi, zobacze jeszcze z tym korpusem Adek_CG nie bez celu tą fałde tę, tam zrobiłem Aust zmienie ta pięte, tak zeby to łapa była ZiBi_PL robie bez konceptu i referek, wychodzi jak wychodzi, ale poszperam w googlach araneus pobawie się z proporcjami tynych łap, prawde mówiąc to jeszcze się z nimi nie bawiłem rudylew masz racje tam powinien być jeszcze jeden pazur, cztery w rzędzie i jeden przeciwstawny, niestety juz tam miejsca nie mam dzieki za komentarze, prace trwają, choc dzis mam małego kaca :)
Gość kbpixel Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Bardzo fajnie wychodzi, proponował bym jeszcze coś w rodzaju takich łusek na brzuchu, no ale jest spoko
Aust Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 Eeee no stary zaszalałeś ;) tera jest ekstra! tylko paluszki trochu przydługie, ale taka rączka ma klimacik ;o
vv3k70r Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 simok latny, tylko siemu scielpaty? siempy i sksidla mu urosna? i popraw mu miesnie lap, na ten przyklad wez swoje i oprzyj sie o biurko :) i zobacz jak si eskrecaja :) jesli ma miec skrzydla to rozbuduj mu mostek barki zrobiles jak u krowy (kregoslup wisi na pasie barkowym i ledzwiach) zwierzeta do aktywnego lotu (i szybkiego rozbiegu) potrzebuja tak poteznych miesni kregoslupa ze moga si ena nim poruszac wiec nie widac u nich (i nei korzystaja one) z barku i ledzwi tak jak ten tu) sugerowalbym spojrzec na rapotra, krokodyla i ptaka i geparda ten tutaj okaz wyglada na powolnego roslinozerce z budowy, i na mlodego drapieznika z uzbrojenia,
ReflectVision Napisano 1 Maj 2006 Napisano 1 Maj 2006 fajne smoczysko, szczególnie łeb mi sie podoba :)
mrkrzysiek Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 no bardzo ładny zwierz :) ja bym poprawił ten garb nad przednimi łapami jak dla mnie trochę za duży on jest
Gedeon Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Wow. Ale super wymodelowałeś ręce (łapy:D). Stary oby tak dalej z całym smoczkiem. Dodaj mu na grzbiet począwszy na głowie a skończywszy na ogonie takie małe rózki (coś podobnego do grzebienia Godzilli).
kubi Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 Grzebie się z tymi łapami, staram sie je umięsnic.
Aust Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Pakerek... Jak dla mnie cwyśmienicie bier sie za tylnie!
Jim mee Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 fajne , fajne. Pomyśl o kłach u tego wegetarianina ; troszkę ludzkie ramię/bark ma w stosunku do wymodelowanej łopatki. Możesz w sumie nic nie zmieniać i też będzie fajnie. Słuchaj , gdzie pstryknąłeś referki do niego ? :]
kubi Napisano 4 Maj 2006 Autor Napisano 4 Maj 2006 Jim mee referek jako takich nie uzywałem, robie z banki tak jak leci. Wychodzi jak wychodzi. Jestem na etapie poszukiwań, rozwiązań programów które by mi najbardziej odpowiadały, i tak sobie eksperymentuje z silo bo fajny programik. Ogólny wygląda mi sie podobał tego smoczka wiec mniej niz więcej sie na nim, wzoruje ogólny kształt. Jeszcze sie jakieś bajerki dorobi mu, staram sie stosowac do zasady od ogółu do szczegółu. To smoczek który mi sie podobał gdzieś go na necie znalazłem, ale nie referka robiłem na czuja.
Jim mee Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 głowę masz zdecydownie lepszą , choć podtrzymuję tezę "ludzkich rąk"
kubi Napisano 4 Maj 2006 Autor Napisano 4 Maj 2006 Jim mee tak sa troszke ludzkie, zobacze może coś się zmieni, ale nie wiem.
misiekp Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 zapowiada sie niezle :D a tak wogole co to za program w ktorym robisz ??
rudylew Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 muskulatura jak u mnie :D:).. hehe.. ale z przodu gorzej z nią jest..(to do ostatniego rendera wrzuconego)
kubi Napisano 4 Maj 2006 Autor Napisano 4 Maj 2006 misiekp-->to silo Nad muskulatura pracuje, zobaczymy co z tego bedzie , sam jestem ciekaw.
ReflectVision Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 http://www.nevercenter.com/downloads/download_silo/ stad
Aust Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 Jestem pod wrażeniem, ale albo dorób mu tylni pazur albo postaw go na samych palcach tak jak chodzą zwierzęta, no wiesz podnieś piętę do góry będzie wyglądał wtedy bardzo dziko i klimatycznie. Pozdro.
Tullaris Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 podniesienie pięty powinno być dobre... fajnie wyszło zwężenie w brzuchu..
vv3k70r Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 no teraz rozumiem co jest nei tak, referka jest piz..... colarbone u takich zwierzow (to co idzie od klaty do ramienia) powinna byc wzdloz, cofajac alpe od szyji w dol zeber i przylegac do nich :) tak maja dinozaury, zrobiles z referki zbyt ludzkiej i dlatego to tak wyszlo, popatrz na geparda, psa i troche jaszczurow, one maja wzdloz ciala te kosc, nei pod katem jak ludzie (lduzie to rzadki wyjatek i najgorsza referka) tyl wyszedl lepiej, ale z tym samym bledem i zlym obrotem bioder, wyzej tylek, :) i bedzie cacy, i nei zapomnij dodac prostownikow grzebietu wydatnych, wtedy bedzie wygladalo lepiej (szynka i schab znaczy)
Jim mee Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 Dajcie jakąś owce temu smokowi bo biedaczysko nam padnie tutaj jeszcze :)
hkropinski Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 bardzo ladnie, troche wiecej zmarszczek i bedzie git;) pozdr
kubi Napisano 10 Maj 2006 Autor Napisano 10 Maj 2006 hkropinski szybkiś, jeszcze miniatury nie dołączyłem a tu juz... nad fałdkami pracuje, wszystko w swoim czasie
Aust Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 Jak w OBI genialnie! Świetnie zrobiłeś że mu usunołeś tą podwujną pięte z tylnich łap teraz wygłądają bezbłędnie! Świetna robota!!! powodzenia w dalszej pracy;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się