Napisano 28 Kwiecień 200618 l Więc robie sobie smoczka, sugestie, podpowiedzi mile widziane. Wrzucam troszkę wczesny etap prac.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l głowa mi się bardzo podoba. reszta na razie taka trochę nijaka. głowa aż się prosi żeby ją dokończyc w zbrush'u :)
Napisano 28 Kwiecień 200618 l może dłuższy ogon... taki króciutki jakiś... i ciało wygląda tak jakby pieskowato nie jak gad.. ale może to zamierzone.
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Okolice głowy są idealne czego nie można powiedziec o reszcie ciała, która mimo tego, iż imponuje to wymaga drobnych przeróbek o których sampowinieneś zadecydować. Jak dla mnie cool
Napisano 28 Kwiecień 200618 l co to za program ? Czyzby Silo ? Smoczek ładną ma głowe a ciałko nie bałdzo :D
Napisano 28 Kwiecień 200618 l Autor To dopiero poczatek prac, chciałem znać wasze opinnie co do proporcji. wizz to jest Silo, 30 dniowe demko do sciagniecia ze strony producenta.
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Szpony ok!, ale te łapy. Wygladają jakby lwie, nie przypominają wogóle smoka, chyba, że to zamierzone, nie wiem. Ogólnie fajnie. Jeżeli to ma być, potężnie wygladajacy smok,to musiałbyś dodać mu wielkie sadło na brzuchu i pogrubić znacznie ramiona. Bo teraz one wygladają jak ludzkie. Ogólnie spox. Czekam na końcowy efekt.
Napisano 30 Kwiecień 200618 l rzeczywiscie, glowa jest ok, po prostu na tych pierwszych renderach tak mi sie wydawalo ze za cienka, pozdr
Napisano 30 Kwiecień 200618 l spox szpony ale jesli chcesz aby był to smok to musisz jeszcze popracować mnie to tera bardziej gryfa przypomina ja jakos ogona nie trawię, zrobiłbym mu jeszcze te kolce na głowie bardzej ostre pzdr
Napisano 30 Kwiecień 200618 l fajny smoczek, rzeczywiscie jesli to ma byc potezny smok to zrob mu te lapy bardziej masywne,zrob dlusza szyje i dluzszy ogon, dorob mu tez jakies kolce na grzbiecie ale to pewnie juz wiesz ;), hmm mozliwe ze odleglosc miedzy przednimi a tylnymi lapami jest troche zbyt mala ale to moze mi sie tak tylko wydaje, moze zlikwiduj ta falde ktora jest nad przednimi lapami albo zmniejsz bo wydaje mi sie ze jest troche zbyt mocna, no i nie zapomnij o skrzydlach :P ,wedlug mnie skrzydla powinny wypadac wlasnie tam gdzie ta falda nad przednimi lapami albo troche za nimi, ale jesli to ma byc naprzyklad smocze dziecko to wydaje mi sie ze takie proporcje jakie sa sa ok(moze tylko te przednie lapy troche bardziej masywne), tak czy siak jak juz mowilem modelik bardzo fajny, Pozdrawiam Adek_CG
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Fajnie te pazurki ci wyszły, ale przednie łapki troche zabardzo przypominają stopy. Na tył były by idealne ale to już twój koncept tylko pomyśl proszę nad zmianą wyglądu pięty może taki szpon z tełu jak ma ten skoczek co? powodzenia jest super!
Napisano 30 Kwiecień 200618 l moze poszperaj i poszukaj jak wygladaly nogi dinozaurow drapieznych ? moze takie nogi by pasowaly do smoka ?
Napisano 30 Kwiecień 200618 l No właśnie - dinozaury drapieżne to niezły przykład: przednie łapy do chwytania ofiary - czyli ostre pazury i łapa przypominająca bardziej dłoń niż stopę. Tył smoka bardziej masywny - silne nogi i dlugi ogon, który bedzie przeciwagą dla głowy - tak, aby smok mógł stanąć na tylnych łapach. Ogólnie fajnie ci to wychodzi, ale popracuj nad tym to bedzie jeszcze lepiej :)
Napisano 30 Kwiecień 200618 l Nie wiem nie znam się na smokach ale zdaje mi się że on nie ma jednego jeszcze pazura w tych przednich łapach.. dobrze myślę..?? Tył oczywiscie masywniejszy polecam..:)
Napisano 1 Maj 200618 l Autor PatriaRha spoko łapska sie pogrubi, zobacze jeszcze z tym korpusem Adek_CG nie bez celu tą fałde tę, tam zrobiłem Aust zmienie ta pięte, tak zeby to łapa była ZiBi_PL robie bez konceptu i referek, wychodzi jak wychodzi, ale poszperam w googlach araneus pobawie się z proporcjami tynych łap, prawde mówiąc to jeszcze się z nimi nie bawiłem rudylew masz racje tam powinien być jeszcze jeden pazur, cztery w rzędzie i jeden przeciwstawny, niestety juz tam miejsca nie mam dzieki za komentarze, prace trwają, choc dzis mam małego kaca :)
Napisano 1 Maj 200618 l Bardzo fajnie wychodzi, proponował bym jeszcze coś w rodzaju takich łusek na brzuchu, no ale jest spoko
Napisano 1 Maj 200618 l Eeee no stary zaszalałeś ;) tera jest ekstra! tylko paluszki trochu przydługie, ale taka rączka ma klimacik ;o
Napisano 1 Maj 200618 l simok latny, tylko siemu scielpaty? siempy i sksidla mu urosna? i popraw mu miesnie lap, na ten przyklad wez swoje i oprzyj sie o biurko :) i zobacz jak si eskrecaja :) jesli ma miec skrzydla to rozbuduj mu mostek barki zrobiles jak u krowy (kregoslup wisi na pasie barkowym i ledzwiach) zwierzeta do aktywnego lotu (i szybkiego rozbiegu) potrzebuja tak poteznych miesni kregoslupa ze moga si ena nim poruszac wiec nie widac u nich (i nei korzystaja one) z barku i ledzwi tak jak ten tu) sugerowalbym spojrzec na rapotra, krokodyla i ptaka i geparda ten tutaj okaz wyglada na powolnego roslinozerce z budowy, i na mlodego drapieznika z uzbrojenia,
Napisano 2 Maj 200618 l no bardzo ładny zwierz :) ja bym poprawił ten garb nad przednimi łapami jak dla mnie trochę za duży on jest
Napisano 2 Maj 200618 l Wow. Ale super wymodelowałeś ręce (łapy:D). Stary oby tak dalej z całym smoczkiem. Dodaj mu na grzbiet począwszy na głowie a skończywszy na ogonie takie małe rózki (coś podobnego do grzebienia Godzilli).
Napisano 4 Maj 200618 l fajne , fajne. Pomyśl o kłach u tego wegetarianina ; troszkę ludzkie ramię/bark ma w stosunku do wymodelowanej łopatki. Możesz w sumie nic nie zmieniać i też będzie fajnie. Słuchaj , gdzie pstryknąłeś referki do niego ? :]
Napisano 4 Maj 200618 l Autor Jim mee referek jako takich nie uzywałem, robie z banki tak jak leci. Wychodzi jak wychodzi. Jestem na etapie poszukiwań, rozwiązań programów które by mi najbardziej odpowiadały, i tak sobie eksperymentuje z silo bo fajny programik. Ogólny wygląda mi sie podobał tego smoczka wiec mniej niz więcej sie na nim, wzoruje ogólny kształt. Jeszcze sie jakieś bajerki dorobi mu, staram sie stosowac do zasady od ogółu do szczegółu. To smoczek który mi sie podobał gdzieś go na necie znalazłem, ale nie referka robiłem na czuja.
Napisano 4 Maj 200618 l Autor Jim mee tak sa troszke ludzkie, zobacze może coś się zmieni, ale nie wiem.
Napisano 4 Maj 200618 l muskulatura jak u mnie :D:).. hehe.. ale z przodu gorzej z nią jest..(to do ostatniego rendera wrzuconego)
Napisano 4 Maj 200618 l Autor misiekp-->to silo Nad muskulatura pracuje, zobaczymy co z tego bedzie , sam jestem ciekaw.
Napisano 6 Maj 200618 l Jestem pod wrażeniem, ale albo dorób mu tylni pazur albo postaw go na samych palcach tak jak chodzą zwierzęta, no wiesz podnieś piętę do góry będzie wyglądał wtedy bardzo dziko i klimatycznie. Pozdro.
Napisano 6 Maj 200618 l no teraz rozumiem co jest nei tak, referka jest piz..... colarbone u takich zwierzow (to co idzie od klaty do ramienia) powinna byc wzdloz, cofajac alpe od szyji w dol zeber i przylegac do nich :) tak maja dinozaury, zrobiles z referki zbyt ludzkiej i dlatego to tak wyszlo, popatrz na geparda, psa i troche jaszczurow, one maja wzdloz ciala te kosc, nei pod katem jak ludzie (lduzie to rzadki wyjatek i najgorsza referka) tyl wyszedl lepiej, ale z tym samym bledem i zlym obrotem bioder, wyzej tylek, :) i bedzie cacy, i nei zapomnij dodac prostownikow grzebietu wydatnych, wtedy bedzie wygladalo lepiej (szynka i schab znaczy)
Napisano 10 Maj 200618 l Autor hkropinski szybkiś, jeszcze miniatury nie dołączyłem a tu juz... nad fałdkami pracuje, wszystko w swoim czasie
Napisano 10 Maj 200618 l Jak w OBI genialnie! Świetnie zrobiłeś że mu usunołeś tą podwujną pięte z tylnich łap teraz wygłądają bezbłędnie! Świetna robota!!! powodzenia w dalszej pracy;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto