Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bede tutaj umieszczal pracki wykonane w wiekszosci w Zbrushu.

Oto pierwsza z nich SEELAN na podstawie konceptu JakkaS'a BIG THX;)

PS: JakkaS ma nadzieje ze nie masz nic przeciwko modelowaniu na podstawie twoich conceptow;)

 

10ku.jpg

24gl.jpg

36ao.jpg

 

 

A tutaj siatka (modelowanie w Maxie) razem z polygroup'ami:)

siatka2pf.jpg

 

i lekko wczesniejsza wersja bez szczegolow

seelan6qq.jpg

  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w/g mnie nie przemyslana siatka pod zb majac dobry koncept latwo okrescil gdzie ile ma byc detali i pod to sie buduje siatke to raz.

 

Postac jest fajowa ale wypadalo by dolaczyc koncept/inspiracje z ktorego kozystasz fajnie by bylo zobaczyc i porownac yhm okej dales linka do watku hehe ale moze lepiej tutaj wrzucic ?

Napisano

hmm dalem przeciez koncept przeczytaj moj post;) a co do siatki hmm to miala byc odstresowka od matury wiec wszystko na szybko modelowane bylo:) po maturze bede lepiej planowal;) dzienks:)

 

PS: Wiesz czekam na zgode JakkaS'a;)

Napisano

Hmm , nie wiem jak wy to robicie :) Skąd macie tyle pieniędzy na te programy :P

Chyba musze zakotwiczyć w przystani piratów :D Praca SUPER przez RRR

Napisano

Witaj Stary funflu hehe :D ... Widze ze ja nie robiłem w tym czasie nic gdy ty wariowałes w 3D .. dzis poraz kolejny mam maxa ale jakos nie wiem co z nim zrobic :P .. Mysle ze poszukam spokojnej koncepcji i cos wymysle i dam ci znac .. ale z tego co zauwarzyłem to do pięt ci nie dorastam , tak jak bym stanoł w miejscu i sie juz nie rozwijał :( ...

 

A praca twa mi sie podoba, chce zobaczyc reszte, tego co z tym stworem wyprawiasz nie mam adnych narazie zarzutów :)

 

Good Luck :)

Napisano

Widze, ze model nabiera rumiencow.

 

Jesli moge swe 3 grosze dorzucic to:

Cala klata i glowa mi sie podobaja i to bardzo - widac, ze o miesniach wiesz wiecej niz ja bo fajnie je zaznaczyles. Jedyne co mnie martwi to pletwy i miejsace ich laczenia [rzut od dolu]. Pylne pletwy dal bym nieco szersze w srodku zeby bardziej przypominaly owal a nie "rog". CO do miejsca ich laczenia to od spodu widac jak by sie zbyt gwaltownie zaczynaly - tzn jest takie zgrubienie [dosc szerokie] i od razy splaszczenie i pletwy. Mysle ze mozna by zrobic lagodniejsze przejscie.

 

No to tyle krytykowania - zaznaczam tylko, ze barlem pod uwage tylko aspekt wizualny ale moze wyglda to tylko "zle" na golym modelu i jak dojda teksturki to nei bedzie sie tego odczuwac.

 

Pozdrawiam

Kuba

Napisano

Bardzo ładny modelik, ale z tymi pletwami to musisz pomyslec bo cos nie tak z nimi od dolu!!! Reszta oki, moze jakies otoczenie dodasz??:)

 

pozdrowki!!!!!!!

Napisano

bez detali byl duzo lepszy! kompletnie nie umiejetnie naniosles te niby faldy skorne na model :( proste kreski wzdloz jakiejs czesci ciala....moim zdaniem trzeba by wrocic do poprzedniej wersji, a detale koniecznie nalozyc przy pomocy alphy w pedzlu > "zmarszczki" w kazdym tutku sie to nazywa :P...moja ocena jest taka a nie inna, bo to nie jest max tylko zbrush....a to daje duzo wiecej mozliwosci...wiecej sie wymaga. pozdr.

Napisano

kurt_hectic a czy ja zaznaczylem gdzies ze to jest skonczona wersja? z tego co juz dzialam w zbrushu wiem ze najpierw trzeba miesnie zrobic a pozniej super detale a na to jeszcze nie pora bo praca jest w fazie duzego WIP'a musialem tak pozaznaczac miesnie moze nie wyglada to przekonywujaco ale po dodaniu detali i textury bedzie je delikatnie widac wiec to oco mi chodzilo zreszta poczekaj z ocena koncowa jak dam ostateczny render;)

 

PS: JakkaS sprawe laczenia pletw juz mamy omowiona tylko jeszcze tylnie poprawie :)

thx everybody

Napisano

_kuba_ ma sprzet w sygnaturze;) (bez jednej kosci bo mi sloty na plycie padly i strasznie mnie to ogranicza:/ jak wiadoo zbrush jest ******** pamiecio zerny:( )

 

JakkaS hehe niewiem czy ja taki zyjacy od renty do renty babci maturzysta sie wyplace:D

 

CzAk1 co do modelowania wszystkich postaci hmmm podobaja mi sie strasznie jesli wspolpraca z JakkaSem bedzie dalej szla tak jak teraz to kto wie;]

Napisano

rozlozylem sobie siateczke :

 

checker6jf.jpg

 

i mam teraz problem bo chcialem zaimportowac to do zbrusha i zastapic mapowanie zbrushowe tym no i jak importuje i daje wyzszy poziom detali gdzie powinny wszystkie miesnie byc itp strasznie sie krzaczy wie ktos jak to zobic?

Gość Raziel+
Napisano

Bardzo ciekawy modeling widać że się chłopak zna na zbrushu moze bys tutka jakiegos napisal co? :)

Napisano

Co do modelu to oczywiscie ladny jest:), a co do twojego problemu to dziwne ja niemialem z tym problemu co prawda mapowalem w blenderze i exportowalem do .obj a potem w zbrushu import i bylo wszystko cacy:) mam nadzieje ze jakos rozwiazesz swuj problem bo nie moge sie doczekac ladnej tex i renderu tego stwora:)

Napisano

hehe moze kiedys tutka zrobie ale moim zdaniem jest tego multum na sieci chociazby http://www.pixolator.com kopalnia wiedzy o zbrushu:)

 

co do mojego problemu zrobilem test na boxie dalem mu w zb mapowanie auv pozniej poedytowalem nastepnie wyexportowalem do maxa zrobilem mapowanie i zaimportowalem do zb to samo caly czas:/ wiec to nie wina modelu

 

Maqs - ja niestety blendera nie umiem obslugiwac:/ moze to cos z informacjami obj sie rypie niemam pojecia

Napisano

probowalem tego .dxf ale siatka sie kaszani przy exporcie do maxa:/ zaczyna juz mnie to irytowac troche chyba juz znam na pamiec rozklad opcji w zakladce tools w zbrushu przez to:P

Napisano

Mam plan:D

Przed importem .obj idź do Preferences/Importexport i zmień ustawienia, niech uaktywnione beda

 

iFlipX

eFlipx

iSwitchYZ eSwitchYZ

i jeszcze unify scale ja mialem na 8 ustawione

 

A i jeszcze jedna sprawa moze poprostu twoja uvmapa ma cos z koordynatami nie tak, jesli uzywasz maxa to zrob takie cos idź tam gdzie sa opcje uv fak dawno maxa na oczy nie widzialem to trudno mi wytlumaczyc:D i z tools wybierz pack UVs dopiero wtedy exportuj do .obj, moze teraz zadziala:D

Napisano

Jak dokladnie wyjasnisz o co chodzi z tym detalem to postaram sie pomodz

 

Edit: Hmm gubisz detale...niewiem o co chodzi, ale moze poprostu w morphtargets nie nacisnoles StoreMT, dajesz sudivide np. 4 krotnie, naciskasz storemt dodajesz detale, i jak chcesz wyeksportowac model z detalami, ale nie tak gesta siatka poprostu, w geometry zmieniasz gestosc siatki (SDiv)

Napisano

Witam,

 

bardzo ladnie sie model prezentuje, zdecydowanie duzo uroku do daje mu zBrush, jedyne co bym poprawil/zmienil to nos czy to nos podobne cos, nie dodaje uroku calosci a wrecz szpeci. Czekam na texturki :)

 

Pozdrawiam

Napisano

bardzo podoba mi sie Twoj model - jest dobry pomysl i swietne wykonanie - tak trzymaj - nastepnego zrob z texturkami i renderingiem:) nie moge sie doczekac!

Napisano

Ja tez nie moge sie doczekac update'a

No ale Szymeq zdal mature z Angielskiego na 90 procent i teraz caly dzien spi:D:D:D:D jak wytrzezwieje to pewnie zrobi nam przyjemnosc i da update'a:D:D

 

Edit

Napisano

jestem początkowym grafikiem,więc nie dziwcie sie moim pytankiem:]

Mianowicie: z jakich tutoriali,książek,programów,technik itp kożysta się przy robieniu takiego modelu??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności