Szymeq Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Bede tutaj umieszczal pracki wykonane w wiekszosci w Zbrushu. Oto pierwsza z nich SEELAN na podstawie konceptu JakkaS'a BIG THX;) PS: JakkaS ma nadzieje ze nie masz nic przeciwko modelowaniu na podstawie twoich conceptow;) A tutaj siatka (modelowanie w Maxie) razem z polygroup'ami:) i lekko wczesniejsza wersja bez szczegolow
KLICEK Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 w/g mnie nie przemyslana siatka pod zb majac dobry koncept latwo okrescil gdzie ile ma byc detali i pod to sie buduje siatke to raz. Postac jest fajowa ale wypadalo by dolaczyc koncept/inspiracje z ktorego kozystasz fajnie by bylo zobaczyc i porownac yhm okej dales linka do watku hehe ale moze lepiej tutaj wrzucic ?
Szymeq Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 hmm dalem przeciez koncept przeczytaj moj post;) a co do siatki hmm to miala byc odstresowka od matury wiec wszystko na szybko modelowane bylo:) po maturze bede lepiej planowal;) dzienks:) PS: Wiesz czekam na zgode JakkaS'a;)
kubi Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Niezłe, oglądając to co wyprawiasz w Zbrush, widze że i ja będe musiał z tym programem powalczyc.
SirAnen Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Hmm , nie wiem jak wy to robicie :) Skąd macie tyle pieniędzy na te programy :P Chyba musze zakotwiczyć w przystani piratów :D Praca SUPER przez RRR
SiD Napisano 10 Maj 2006 Napisano 10 Maj 2006 Witaj Stary funflu hehe :D ... Widze ze ja nie robiłem w tym czasie nic gdy ty wariowałes w 3D .. dzis poraz kolejny mam maxa ale jakos nie wiem co z nim zrobic :P .. Mysle ze poszukam spokojnej koncepcji i cos wymysle i dam ci znac .. ale z tego co zauwarzyłem to do pięt ci nie dorastam , tak jak bym stanoł w miejscu i sie juz nie rozwijał :( ... A praca twa mi sie podoba, chce zobaczyc reszte, tego co z tym stworem wyprawiasz nie mam adnych narazie zarzutów :) Good Luck :)
Szymeq Napisano 11 Maj 2006 Autor Napisano 11 Maj 2006 dobra mialem chwile juz po maturkach pisemnych na malutki update pracy:)
JakkaS Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Widze, ze model nabiera rumiencow. Jesli moge swe 3 grosze dorzucic to: Cala klata i glowa mi sie podobaja i to bardzo - widac, ze o miesniach wiesz wiecej niz ja bo fajnie je zaznaczyles. Jedyne co mnie martwi to pletwy i miejsace ich laczenia [rzut od dolu]. Pylne pletwy dal bym nieco szersze w srodku zeby bardziej przypominaly owal a nie "rog". CO do miejsca ich laczenia to od spodu widac jak by sie zbyt gwaltownie zaczynaly - tzn jest takie zgrubienie [dosc szerokie] i od razy splaszczenie i pletwy. Mysle ze mozna by zrobic lagodniejsze przejscie. No to tyle krytykowania - zaznaczam tylko, ze barlem pod uwage tylko aspekt wizualny ale moze wyglda to tylko "zle" na golym modelu i jak dojda teksturki to nei bedzie sie tego odczuwac. Pozdrawiam Kuba
meiker Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Bardzo ładny modelik, ale z tymi pletwami to musisz pomyslec bo cos nie tak z nimi od dolu!!! Reszta oki, moze jakies otoczenie dodasz??:) pozdrowki!!!!!!!
kurt_hectic Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 bez detali byl duzo lepszy! kompletnie nie umiejetnie naniosles te niby faldy skorne na model :( proste kreski wzdloz jakiejs czesci ciala....moim zdaniem trzeba by wrocic do poprzedniej wersji, a detale koniecznie nalozyc przy pomocy alphy w pedzlu > "zmarszczki" w kazdym tutku sie to nazywa :P...moja ocena jest taka a nie inna, bo to nie jest max tylko zbrush....a to daje duzo wiecej mozliwosci...wiecej sie wymaga. pozdr.
hkropinski Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 swietnie, mi sie podoba, czekam na update'y, pozdr
Szymeq Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 kurt_hectic a czy ja zaznaczylem gdzies ze to jest skonczona wersja? z tego co juz dzialam w zbrushu wiem ze najpierw trzeba miesnie zrobic a pozniej super detale a na to jeszcze nie pora bo praca jest w fazie duzego WIP'a musialem tak pozaznaczac miesnie moze nie wyglada to przekonywujaco ale po dodaniu detali i textury bedzie je delikatnie widac wiec to oco mi chodzilo zreszta poczekaj z ocena koncowa jak dam ostateczny render;) PS: JakkaS sprawe laczenia pletw juz mamy omowiona tylko jeszcze tylnie poprawie :) thx everybody
CzAk1 Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Ja p0oczekam do końca choć narazie mi się podoba...będziesz modelował wszystkie stworki JakkaS'a?
JakkaS Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Mam nadzieje ze bedzie ....potem mu rachunek za koncepty wystawie :]
kubi Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Świetnie, naprawde niezły model, zastanawiam się tylko jaki sprzet, potwora musisz mieć do takiego detalu w zb.
Szymeq Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 _kuba_ ma sprzet w sygnaturze;) (bez jednej kosci bo mi sloty na plycie padly i strasznie mnie to ogranicza:/ jak wiadoo zbrush jest ******** pamiecio zerny:( ) JakkaS hehe niewiem czy ja taki zyjacy od renty do renty babci maturzysta sie wyplace:D CzAk1 co do modelowania wszystkich postaci hmmm podobaja mi sie strasznie jesli wspolpraca z JakkaSem bedzie dalej szla tak jak teraz to kto wie;]
Hindus Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 Extra - po naniesieniu tych detali które wprowadziłeś wygląda jeszcze lepiej niż kiedykolwiek - planujesz texturowac ?
Szymeq Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 rozlozylem sobie siateczke : i mam teraz problem bo chcialem zaimportowac to do zbrusha i zastapic mapowanie zbrushowe tym no i jak importuje i daje wyzszy poziom detali gdzie powinny wszystkie miesnie byc itp strasznie sie krzaczy wie ktos jak to zobic?
Gość Raziel+ Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Bardzo ciekawy modeling widać że się chłopak zna na zbrushu moze bys tutka jakiegos napisal co? :)
Maqs Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 Co do modelu to oczywiscie ladny jest:), a co do twojego problemu to dziwne ja niemialem z tym problemu co prawda mapowalem w blenderze i exportowalem do .obj a potem w zbrushu import i bylo wszystko cacy:) mam nadzieje ze jakos rozwiazesz swuj problem bo nie moge sie doczekac ladnej tex i renderu tego stwora:)
Szymeq Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 hehe moze kiedys tutka zrobie ale moim zdaniem jest tego multum na sieci chociazby http://www.pixolator.com kopalnia wiedzy o zbrushu:) co do mojego problemu zrobilem test na boxie dalem mu w zb mapowanie auv pozniej poedytowalem nastepnie wyexportowalem do maxa zrobilem mapowanie i zaimportowalem do zb to samo caly czas:/ wiec to nie wina modelu Maqs - ja niestety blendera nie umiem obslugiwac:/ moze to cos z informacjami obj sie rypie niemam pojecia
mkk3a Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 heh, świetnie Ci to idzie. powodzenia w teksturowaniu masz juz jakis pomysł na koncową scenke?
Szymeq Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 probowalem tego .dxf ale siatka sie kaszani przy exporcie do maxa:/ zaczyna juz mnie to irytowac troche chyba juz znam na pamiec rozklad opcji w zakladce tools w zbrushu przez to:P
Maqs Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 Mam plan:D Przed importem .obj idź do Preferences/Importexport i zmień ustawienia, niech uaktywnione beda iFlipX eFlipx iSwitchYZ eSwitchYZ i jeszcze unify scale ja mialem na 8 ustawione A i jeszcze jedna sprawa moze poprostu twoja uvmapa ma cos z koordynatami nie tak, jesli uzywasz maxa to zrob takie cos idź tam gdzie sa opcje uv fak dawno maxa na oczy nie widzialem to trudno mi wytlumaczyc:D i z tools wybierz pack UVs dopiero wtedy exportuj do .obj, moze teraz zadziala:D
Szymeq Napisano 14 Maj 2006 Autor Napisano 14 Maj 2006 Maqs - dziala!!:D tylko jeszcze detal rtaci cos z tym jeszcze trzeba zrobic:)
Maqs Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 Jak dokladnie wyjasnisz o co chodzi z tym detalem to postaram sie pomodz Edit: Hmm gubisz detale...niewiem o co chodzi, ale moze poprostu w morphtargets nie nacisnoles StoreMT, dajesz sudivide np. 4 krotnie, naciskasz storemt dodajesz detale, i jak chcesz wyeksportowac model z detalami, ale nie tak gesta siatka poprostu, w geometry zmieniasz gestosc siatki (SDiv)
Szymeq Napisano 14 Maj 2006 Autor Napisano 14 Maj 2006 dobra wszystko juz dziala idealnie niedlugo pierwsze wersje texturek:)
Phantom Napisano 14 Maj 2006 Napisano 14 Maj 2006 Witam, bardzo ladnie sie model prezentuje, zdecydowanie duzo uroku do daje mu zBrush, jedyne co bym poprawil/zmienil to nos czy to nos podobne cos, nie dodaje uroku calosci a wrecz szpeci. Czekam na texturki :) Pozdrawiam
staszek Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 bardzo podoba mi sie Twoj model - jest dobry pomysl i swietne wykonanie - tak trzymaj - nastepnego zrob z texturkami i renderingiem:) nie moge sie doczekac!
Szymeq Napisano 20 Maj 2006 Autor Napisano 20 Maj 2006 hehe dzieki :) jeszcze ten bedzie z teksturami ;) (widze ze obydwoje na bezsennosc cierpimy :P )
Maqs Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 Ja tez nie moge sie doczekac update'a No ale Szymeq zdal mature z Angielskiego na 90 procent i teraz caly dzien spi:D:D:D:D jak wytrzezwieje to pewnie zrobi nam przyjemnosc i da update'a:D:D Edit
RENUAL Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 jestem początkowym grafikiem,więc nie dziwcie sie moim pytankiem:] Mianowicie: z jakich tutoriali,książek,programów,technik itp kożysta się przy robieniu takiego modelu??
tweety Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 RENUAL: poszperaj tutaj: http://www.max3d.pl/show.php?id=tutoriale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się