Napisano 2 Maj 200618 l Bede tutaj umieszczal pracki wykonane w wiekszosci w Zbrushu. Oto pierwsza z nich SEELAN na podstawie konceptu JakkaS'a BIG THX;) PS: JakkaS ma nadzieje ze nie masz nic przeciwko modelowaniu na podstawie twoich conceptow;) A tutaj siatka (modelowanie w Maxie) razem z polygroup'ami:) i lekko wczesniejsza wersja bez szczegolow
Napisano 2 Maj 200618 l w/g mnie nie przemyslana siatka pod zb majac dobry koncept latwo okrescil gdzie ile ma byc detali i pod to sie buduje siatke to raz. Postac jest fajowa ale wypadalo by dolaczyc koncept/inspiracje z ktorego kozystasz fajnie by bylo zobaczyc i porownac yhm okej dales linka do watku hehe ale moze lepiej tutaj wrzucic ?
Napisano 2 Maj 200618 l Autor hmm dalem przeciez koncept przeczytaj moj post;) a co do siatki hmm to miala byc odstresowka od matury wiec wszystko na szybko modelowane bylo:) po maturze bede lepiej planowal;) dzienks:) PS: Wiesz czekam na zgode JakkaS'a;)
Napisano 2 Maj 200618 l Niezłe, oglądając to co wyprawiasz w Zbrush, widze że i ja będe musiał z tym programem powalczyc.
Napisano 9 Maj 200618 l Hmm , nie wiem jak wy to robicie :) Skąd macie tyle pieniędzy na te programy :P Chyba musze zakotwiczyć w przystani piratów :D Praca SUPER przez RRR
Napisano 10 Maj 200618 l Witaj Stary funflu hehe :D ... Widze ze ja nie robiłem w tym czasie nic gdy ty wariowałes w 3D .. dzis poraz kolejny mam maxa ale jakos nie wiem co z nim zrobic :P .. Mysle ze poszukam spokojnej koncepcji i cos wymysle i dam ci znac .. ale z tego co zauwarzyłem to do pięt ci nie dorastam , tak jak bym stanoł w miejscu i sie juz nie rozwijał :( ... A praca twa mi sie podoba, chce zobaczyc reszte, tego co z tym stworem wyprawiasz nie mam adnych narazie zarzutów :) Good Luck :)
Napisano 11 Maj 200618 l Autor dobra mialem chwile juz po maturkach pisemnych na malutki update pracy:)
Napisano 12 Maj 200618 l Widze, ze model nabiera rumiencow. Jesli moge swe 3 grosze dorzucic to: Cala klata i glowa mi sie podobaja i to bardzo - widac, ze o miesniach wiesz wiecej niz ja bo fajnie je zaznaczyles. Jedyne co mnie martwi to pletwy i miejsace ich laczenia [rzut od dolu]. Pylne pletwy dal bym nieco szersze w srodku zeby bardziej przypominaly owal a nie "rog". CO do miejsca ich laczenia to od spodu widac jak by sie zbyt gwaltownie zaczynaly - tzn jest takie zgrubienie [dosc szerokie] i od razy splaszczenie i pletwy. Mysle ze mozna by zrobic lagodniejsze przejscie. No to tyle krytykowania - zaznaczam tylko, ze barlem pod uwage tylko aspekt wizualny ale moze wyglda to tylko "zle" na golym modelu i jak dojda teksturki to nei bedzie sie tego odczuwac. Pozdrawiam Kuba
Napisano 12 Maj 200618 l Bardzo ładny modelik, ale z tymi pletwami to musisz pomyslec bo cos nie tak z nimi od dolu!!! Reszta oki, moze jakies otoczenie dodasz??:) pozdrowki!!!!!!!
Napisano 12 Maj 200618 l bez detali byl duzo lepszy! kompletnie nie umiejetnie naniosles te niby faldy skorne na model :( proste kreski wzdloz jakiejs czesci ciala....moim zdaniem trzeba by wrocic do poprzedniej wersji, a detale koniecznie nalozyc przy pomocy alphy w pedzlu > "zmarszczki" w kazdym tutku sie to nazywa :P...moja ocena jest taka a nie inna, bo to nie jest max tylko zbrush....a to daje duzo wiecej mozliwosci...wiecej sie wymaga. pozdr.
Napisano 12 Maj 200618 l Autor kurt_hectic a czy ja zaznaczylem gdzies ze to jest skonczona wersja? z tego co juz dzialam w zbrushu wiem ze najpierw trzeba miesnie zrobic a pozniej super detale a na to jeszcze nie pora bo praca jest w fazie duzego WIP'a musialem tak pozaznaczac miesnie moze nie wyglada to przekonywujaco ale po dodaniu detali i textury bedzie je delikatnie widac wiec to oco mi chodzilo zreszta poczekaj z ocena koncowa jak dam ostateczny render;) PS: JakkaS sprawe laczenia pletw juz mamy omowiona tylko jeszcze tylnie poprawie :) thx everybody
Napisano 12 Maj 200618 l Ja p0oczekam do końca choć narazie mi się podoba...będziesz modelował wszystkie stworki JakkaS'a?
Napisano 12 Maj 200618 l Świetnie, naprawde niezły model, zastanawiam się tylko jaki sprzet, potwora musisz mieć do takiego detalu w zb.
Napisano 12 Maj 200618 l Autor _kuba_ ma sprzet w sygnaturze;) (bez jednej kosci bo mi sloty na plycie padly i strasznie mnie to ogranicza:/ jak wiadoo zbrush jest ******** pamiecio zerny:( ) JakkaS hehe niewiem czy ja taki zyjacy od renty do renty babci maturzysta sie wyplace:D CzAk1 co do modelowania wszystkich postaci hmmm podobaja mi sie strasznie jesli wspolpraca z JakkaSem bedzie dalej szla tak jak teraz to kto wie;]
Napisano 12 Maj 200618 l Extra - po naniesieniu tych detali które wprowadziłeś wygląda jeszcze lepiej niż kiedykolwiek - planujesz texturowac ?
Napisano 13 Maj 200618 l Autor rozlozylem sobie siateczke : i mam teraz problem bo chcialem zaimportowac to do zbrusha i zastapic mapowanie zbrushowe tym no i jak importuje i daje wyzszy poziom detali gdzie powinny wszystkie miesnie byc itp strasznie sie krzaczy wie ktos jak to zobic?
Napisano 13 Maj 200618 l Bardzo ciekawy modeling widać że się chłopak zna na zbrushu moze bys tutka jakiegos napisal co? :)
Napisano 13 Maj 200618 l Co do modelu to oczywiscie ladny jest:), a co do twojego problemu to dziwne ja niemialem z tym problemu co prawda mapowalem w blenderze i exportowalem do .obj a potem w zbrushu import i bylo wszystko cacy:) mam nadzieje ze jakos rozwiazesz swuj problem bo nie moge sie doczekac ladnej tex i renderu tego stwora:)
Napisano 13 Maj 200618 l Autor hehe moze kiedys tutka zrobie ale moim zdaniem jest tego multum na sieci chociazby http://www.pixolator.com kopalnia wiedzy o zbrushu:) co do mojego problemu zrobilem test na boxie dalem mu w zb mapowanie auv pozniej poedytowalem nastepnie wyexportowalem do maxa zrobilem mapowanie i zaimportowalem do zb to samo caly czas:/ wiec to nie wina modelu Maqs - ja niestety blendera nie umiem obslugiwac:/ moze to cos z informacjami obj sie rypie niemam pojecia
Napisano 13 Maj 200618 l heh, świetnie Ci to idzie. powodzenia w teksturowaniu masz juz jakis pomysł na koncową scenke?
Napisano 13 Maj 200618 l Autor probowalem tego .dxf ale siatka sie kaszani przy exporcie do maxa:/ zaczyna juz mnie to irytowac troche chyba juz znam na pamiec rozklad opcji w zakladce tools w zbrushu przez to:P
Napisano 14 Maj 200618 l Mam plan:D Przed importem .obj idź do Preferences/Importexport i zmień ustawienia, niech uaktywnione beda iFlipX eFlipx iSwitchYZ eSwitchYZ i jeszcze unify scale ja mialem na 8 ustawione A i jeszcze jedna sprawa moze poprostu twoja uvmapa ma cos z koordynatami nie tak, jesli uzywasz maxa to zrob takie cos idź tam gdzie sa opcje uv fak dawno maxa na oczy nie widzialem to trudno mi wytlumaczyc:D i z tools wybierz pack UVs dopiero wtedy exportuj do .obj, moze teraz zadziala:D
Napisano 14 Maj 200618 l Autor Maqs - dziala!!:D tylko jeszcze detal rtaci cos z tym jeszcze trzeba zrobic:)
Napisano 14 Maj 200618 l Jak dokladnie wyjasnisz o co chodzi z tym detalem to postaram sie pomodz Edit: Hmm gubisz detale...niewiem o co chodzi, ale moze poprostu w morphtargets nie nacisnoles StoreMT, dajesz sudivide np. 4 krotnie, naciskasz storemt dodajesz detale, i jak chcesz wyeksportowac model z detalami, ale nie tak gesta siatka poprostu, w geometry zmieniasz gestosc siatki (SDiv)
Napisano 14 Maj 200618 l Autor dobra wszystko juz dziala idealnie niedlugo pierwsze wersje texturek:)
Napisano 14 Maj 200618 l Witam, bardzo ladnie sie model prezentuje, zdecydowanie duzo uroku do daje mu zBrush, jedyne co bym poprawil/zmienil to nos czy to nos podobne cos, nie dodaje uroku calosci a wrecz szpeci. Czekam na texturki :) Pozdrawiam
Napisano 20 Maj 200618 l bardzo podoba mi sie Twoj model - jest dobry pomysl i swietne wykonanie - tak trzymaj - nastepnego zrob z texturkami i renderingiem:) nie moge sie doczekac!
Napisano 20 Maj 200618 l Autor hehe dzieki :) jeszcze ten bedzie z teksturami ;) (widze ze obydwoje na bezsennosc cierpimy :P )
Napisano 20 Maj 200618 l Ja tez nie moge sie doczekac update'a No ale Szymeq zdal mature z Angielskiego na 90 procent i teraz caly dzien spi:D:D:D:D jak wytrzezwieje to pewnie zrobi nam przyjemnosc i da update'a:D:D Edit
Napisano 22 Maj 200618 l jestem początkowym grafikiem,więc nie dziwcie sie moim pytankiem:] Mianowicie: z jakich tutoriali,książek,programów,technik itp kożysta się przy robieniu takiego modelu??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto