Napisano 14 Wrzesień 200321 l wieszco no nie żebym sie czepiał ani nic nie bierze tego do serca kazdy ma inne zdanie i w ogóle.... ale... za dobrze ci idzie!
Napisano 14 Wrzesień 200321 l Batou, ty tu nie zamieszczaj zdjęć tylko rendery :D a tak na poważnie to już któryś raz mi szczęka spadła... sąsiedzi się będą dziwić, co tak u mnie spada na podłogę po 22:00 :) jesteś mistrzem [piwo]
Napisano 14 Wrzesień 200321 l Pokornie powiem że to jest jeden z najlepszych i długo będzie najlepszym Oldtimerem (chociash na takiego nie wygląda :P) na tym forum...wielkie brawa...bo ash miło popatrzeć na kawał dobrej roboty i samozaparcia w tworzeniu doskonałego modelu !! pozdrawiam...[piwo]
Napisano 15 Wrzesień 200321 l ja tez :) no i jeszcze te ujecia,dodaja niesamowitego klimatu ;) Tak trzymaj [piwo]
Napisano 18 Wrzesień 200321 l Autor Pierwszy test sceny. Aktualnie pracuję nad materiałem mokrej jezdni. Górki w tle są jak na razie umowne. Płomyk z rury jest zrobiony na odwal się, ale chciałbym usłyszeć parę komentarzy na jego temat. A jeśli chodzi o mój pomysł to sprawę widzę tak (tylko proszę się nie śmiać :P). Scenka będzie utrzymana w surrealistycznym, mrocznym klimacie. Kamera będzie umiejscowiona mniej więcej tak jak jest teraz. Mustang pędzić będzie po mokrej szosie podrywając przy tym chmurę kropelek wody. W tle widać będzie pustynie poprzecinaną pasmami górskimi nad którymi unosić się będą ciężkie burzowe chmury (może pokuszę się o jakąś błyskawicę). Nieopodal galopować będzie stado dzikich koni (czarnych mustangów :cool: ) podążających tuż za fordem. Wszystko to mam zamiar przedstawić dość sugestywnie. Nie zależy mi specjalnie na realizmie, ale będę starał się nie przesadzać. Chciałbym stworzyć dynamiczną i klimatyczną pracę (może w końcu mi się uda). Wykonać taką scenę jedynie w 3d będzie niezwykle trudno, dlatego na pewno pomogę sobie Painterem w którym wykonam niebo i dalszy plan (ewentualnie błyskawicę). Końcowy efekt na pewno jeszcze podretuszuję.
Napisano 18 Wrzesień 200321 l No no :) Zapowiada sie ciekawie. Konie tez bedziesz modelowal ? A co to leci z wydechu ?? :) Nawet to fajnie wyglada .. nadaje temu pojazdowi kosmiczna moc [lol2]
Napisano 18 Wrzesień 200321 l ja pier... :o ty mnie kiedyś o zawał przyprawisz :D masz niesamowite zdolności, zwłaszcza co do oświetlenia i realistyczności sceny, bo model wyklepać to powiedzmy, że nie jest aż tak trudno, ale sprawić, żeby wyglądał jak prawdziwy i żeby scena, w której się znajduje przyciągała wzrok, to już jest sztuka... i ty to potrafisz :) trzymaj się [piwo] mógłbyś jedynie dać jakiegoś blura na koła, bo teraz wygląda, jakby stał w miejscu :]
Napisano 19 Wrzesień 200321 l rozumiem że twój mustang chodzi na nitrometan bo tylko z niego taki niebieski ogień idzie :)
Napisano 19 Wrzesień 200321 l To jest piękne. Jeżeli uda ci sie osiagnac efekt, ktory opisales to bedzie jeszcze piekniejsze. Koniec przekazu. I jeszcze pytanko - czy mustang bedzie mial zapalone swiatla?
Napisano 19 Wrzesień 200321 l To jest już genialne, ale galopujące konie w tle to byłby jeszcze większy wypas. Gratulacje [winko]
Napisano 20 Wrzesień 200321 l GeZZ...zapowiada się świetnie !! [piwo] co do płomyczka...to jeżeli chcesz trzymać się realizmu...to powinien wydobywać się on albo w momencie startu...co mógłbyś zaakcentować podniesieniem przedniej osi i dorzuceniem sladów na aswalcie bądź dymu od spalonych gum...2. przypadek zaistnienia płomychka to albo przy zmianie biegu...lub przy odpuszczeniu pedału gazu(tak jak w WRC)...co będzie raczej nie widoczne na scenie :P pozdro...
Napisano 22 Wrzesień 200321 l za wydechem moglbys dac i nad maska tez znieksztalcoen powietrze troche od goraca ... ps praca superrrrrrrrrrrr
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Autor Wielkie dzięki za komentarze [soczek]. Jestem bardzo mile zaskoczony (po raz kolejny zresztą). Już cztery tygodnie męcze się nad tą pracą i aktualnie widzę w niej już same błędy. Cieszę się, że nie jest jednak aż tak źle :). Aktualnie pracuję nad kolorami oraz materiałem asfaltu. Niestety bardzo powoli mi to idzie (dysponuję znikomą ilością czasu wolnego). Napiszcie, co sądzicie o nowej kolorystyce. W ostatecznej wersji dojdzie trochę ciemno niebieskiego w prawym górnym rogu. PS. Czy tylko mi się wydaje, czy rzeczywiście strona i forum max3d.pl nie działała przez ostatni weekend ??
Napisano 22 Wrzesień 200321 l ten ogień jest domalowany bo ajk tak to zapomniałeś że ma sie na astalcie też odbijać
Napisano 22 Wrzesień 200321 l czy te dobicia w prawej części szyby to photony czy co ?? bo to strasznie dodaje realizmu a ja nie wiem jak to zrobić :( P.S. już cię nie chwalę bo po co, i tak wiesz, że praca jest wyje... :D
Napisano 22 Wrzesień 200321 l Autor Ogień jest oczywiście domalowany. Zrobiłem go w 5 minut, dlatego nie wygląda zbyt dobrze. I tak, tak jak już wcześniej wspomniałem, będę go robić od nowa (być może w 2d). Mój błąd polega przede wszystkim na tym, że zapomniałem dodać niebieskiego światełka :D. ps. Aktualnie nieużywam GI z tego samego powodu co blura. I bez niego bardzo długo renderuje mi się cała scenka. Loozack: Jak nie umiesz zrobić takich odbić, to je po prostu dorysuj np. w fotoszkopie. Nie wiem, czemu niektóre osoby (znaczna ilość grafików 3d) tak bardzo boją się retuszu w 2d :P. Nie liczy się przecież technika tylko efekt końcowy.
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Autor Jak na razie praca idzie mi potwornie wolno. Ostatnio naszkicowałem model gór i chciałbym poznać na ich temat wasze zdanie. Tekstur co prawda jeszcze niema, model jest lowpoly, ale co nieco już widać :P. Samochód tymczasowo został zastąpiony gustowną kulką (stare dobre czasy się przypominają ;)) z naniesionym materiałem lakieru. Render z samochodem, pomimo wyłączonego GI, trwa około dwóch godzin także na razie sobie daruję.
Napisano 26 Wrzesień 200321 l hmm, nie wiem dlaczego, ale te góry są tak jakby... blisko, to znaczy nie czuję, żeby były małe z powodu, że są odległe, tylko jakby były małe bo są... małe :) ale to może dlatego, że są bez tekstur... aaa, ja już nie wiem, nie słuchaj mnie :D trzymaj się [piwo] P.S. zaje... kulka, jaką metodą ją robiłeś ?? splajnami ?? daj jej jakieś fajne felgi i będzie wypas [lol2]
Napisano 26 Wrzesień 200321 l Może to tylko moje wrażenie, ale te dwie gory z prawej strony są za bardzo podobne do siebie.Ale kulka jest spoko:)
Napisano 27 Wrzesień 200321 l Autor Kolejna wersja gór. Pierwszy raz robię krajobraz w 3d i szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. PS. Teksturki, krzaczki i koniki dojdą później (dłuuuga jeszcze do tego droga). Niebo domaluję jak cała reszta będzie gotowa.
Napisano 28 Wrzesień 200321 l mam mala sugestie ... jesli chcialbys miec dynamiczna scene to z zasad kadrowania wynika ze samochod powinien sie znajdowac w prawej stronie sceny i miec przed soba troche miejsca ... taki kadr wprowadza uczucie dynamizmu :) swietna praca...pomysl z rozgrzanym powietrzem tez jest w deche...czolem.
Napisano 28 Wrzesień 200321 l Jak na moj punkt widzenia to autko jest naprawde czadowe gdybym ja mial juz w tkaiej postaci samochod hm nieiwme osadzilbym go w podobnym krojobrazie troszke bardziej zywym i dodal przykladowo z boku na pplanie biegnace konie niekoniecznie mustangi :) wszystko jest pieknie wymodelowane pozostaje mi tylko pozazdroscic :) powodzenia i gratulacje :)
Napisano 3 Październik 200321 l Autor Po \"krótkiej\" przerwie, wracam do pracy. Postanowiłem zrobić całe otoczenie od nowa. Niema jeszcze żadnych tekstur, modele są mocno niedopracowane. Kompozycję jeszcze poprawię (chciałbym uzyskać uczucie przestrzeni), a kolorystyka w końcowym renderze będzie zupełnie inna. Jutro postaram się usiąść na dłużej, to może uda mi się wrzucić jakiś sensowniejszy obrazek.
Napisano 4 Październik 200321 l Moim zdaniem, jest rewelacja. Sledze tego WiP\'a od poczatku i coraz bardziej mi sie podoba. Mysle, ze kolorystyka powinna byc utrzymana w klimacie prawie monochromatycznym (malo kontrastow barwnych), ale oczywiscie nie w szarosciach. Zgnile brazy i zielenie by mi tu pasowaly, ale musi to byc wyrazne, wyostrzone. Co do aury, tzn pogody wyobrazam sobie ta scene w taki dziwny burzowy (ale nie ulewa) dzien (wieczor), kiedy to slonce swieci miedzy ciemnymi chmurami. Jest wtedy ciekawe oswietlenie - duzy kontrast, fajne barwy. Z niecierpliwoscia czekam na konie.
Napisano 4 Październik 200321 l popraw texturke tej ziemi na 1 planie i bedzie gi bo trochu za jednolity braz
Napisano 5 Październik 200321 l no to się nazywają góry :D czekam na wersję z teksturkami, trzymaj się [piwo]
Napisano 5 Październik 200321 l Autor Nie będzie tekstur. Postanowiłem, że cały krajobraz łącznie z niebem namaluje w painterze. Za cienki jeszcze jestem w maksie (i za cienki mam komputer), żeby przekonywująco przedstawić tak ogromną przestrzeń. Nieprędko jednak to nastąpi. Mam aktualnie masę roboty w szkole (poza tym ściągnąłem sobie halo :D). Siegmar: Burza oczywiście będzie, z tymże w oddali nad górami. Całą resztę wyobrażam sobie bardzo podobnie jak Ty. PS. A to jest zdjęcie, na którym od pewnego czasu się wzoruję. Mam zamiar zrobić mniej więcej takie właśnie góry i dokładnie takiego konia z tymże w liczbie mnogiej.
Napisano 12 Październik 200321 l Batou, tylko mi nie mów, że zrezygnowałeś bo się chyba pochlastam :( daj jakiegoś updata, takiego małego chociaż :D
Napisano 12 Październik 200321 l lepsze oswietlenie, niebieskie niebo, blur na linie na jezdni i trawy na poboczu i bedzie gitas !!!!!
Napisano 12 Październik 200321 l Autor Loozack: Nie zrezygnowałem. Niestety na razie nie mam zbyt wiele czasu i muszę odłożyć mojego mustanga na później. Jednak na 100% go ukończę. W planach na ten rok mam jeszcze jedną pracę (tym razem nie samochód), ale najpierw muszę ukończyć forda. Postaram się niedługo coś wrzucić, ale nic nie obiecuję.
Napisano 12 Październik 200321 l ok :) tak tylko pytałem bo bardzo bym chciał zobaczyć końcowy efekt, trzymaj się [piwo] P.S. czy używasz w renderingu fotonów ??
Napisano 12 Październik 200321 l Autor Nie. Nie używam fotonów z prostej przyczyny. Czas renderingu bez GI wynosi aktualnie ponad pół godziny. Może w ostatecznej wersji zastosuję fotony, ale szczerze mówiąc nie wiem czy jest sens to robić.
Napisano 12 Październik 200321 l pytam bo na niektórych renderach w rogu na szybie Mustanga jest takie fajne skupienie światła i jestem ciekaw jak ty to zrobiłeś, zwłaszcza że mówisz, że bez GI ani fotonów :)
Napisano 12 Październik 200321 l Autor Jest to zupełnie przypadkowa rzecz. A że fajnie wygląda to zostawiłem. Szczerze mówiąc nie chciałbym za bardzo zdradzać, co to jest. Powiem tylko że niema to nic wspólnego z GI, światłem i retuszem :D.
Napisano 12 Październik 200321 l no to ciiiii, ale może to jakiś plane z self illumination ?? :] no dobra, już nic nie mówię :D
Napisano 12 Październik 200321 l to i ja sie wlacze do dyskusji :P moim zdaniem ustawiłes źródło światła i ten refleks na szybie jest to po prostu odbicie chromowanej obramówki szyby ktoa z kolei odbija światło . ale zagmatwłem :P
Napisano 14 Październik 200321 l Autor Tak wiem i bardzo się z tego powodu cieszę, ale z drugiej strony taka rekomendacja do czegoś zobowiązuje. Nie pozostaje mi niestety nic innego jak zabrać się z powrotem za robotę. Dziś poprawiłem nieco ustawienie kamery. Jutro trzeba będzie zacząć robić tło (po raz czwarty zresztą). Szykują się chyba nieprzespane noce :|. PS. Chciałbym jeszcze raz podziękować za wejścia i komentarze !! Gdyby nie to forum to już dawno bym sobie odpuścił. [soczek]
Napisano 15 Październik 200321 l Batou wielkie ukłony za tak ładnie wykonany modelik czekam na enda całkowitej sceny bo chciałbym zobaczyć finalną wersję ,wydech jest wdechę :)
Napisano 15 Październik 200321 l Batou praca jest SWIETNA !! Czekam na jakis update .... jestem strasznie ciekawy efektu koncowego :)
Napisano 15 Październik 200321 l Autor Jezu ludzie! Jaki efekt końcowy? Jaka finalna wersja kiedy ja jestem dopiero w połowie. Litości ja mam szkołę (i max payne 2 :D). ;) Właśnie przed chwilką skasowałem całe dotychczasowo zrobione otoczenie i zaczynam robić je od nowa. Update już wkrótce (mam nadzieję :|)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto