SCORPI Napisano 14 Wrzesień 2003 Napisano 14 Wrzesień 2003 wieszco no nie żebym sie czepiał ani nic nie bierze tego do serca kazdy ma inne zdanie i w ogóle.... ale... za dobrze ci idzie!
Loozack Napisano 14 Wrzesień 2003 Napisano 14 Wrzesień 2003 Batou, ty tu nie zamieszczaj zdjęć tylko rendery :D a tak na poważnie to już któryś raz mi szczęka spadła... sąsiedzi się będą dziwić, co tak u mnie spada na podłogę po 22:00 :) jesteś mistrzem [piwo]
Phantom Napisano 14 Wrzesień 2003 Napisano 14 Wrzesień 2003 Pokornie powiem że to jest jeden z najlepszych i długo będzie najlepszym Oldtimerem (chociash na takiego nie wygląda :P) na tym forum...wielkie brawa...bo ash miło popatrzeć na kawał dobrej roboty i samozaparcia w tworzeniu doskonałego modelu !! pozdrawiam...[piwo]
Andree Napisano 15 Wrzesień 2003 Napisano 15 Wrzesień 2003 ja tez :) no i jeszcze te ujecia,dodaja niesamowitego klimatu ;) Tak trzymaj [piwo]
Batou Napisano 18 Wrzesień 2003 Autor Napisano 18 Wrzesień 2003 Pierwszy test sceny. Aktualnie pracuję nad materiałem mokrej jezdni. Górki w tle są jak na razie umowne. Płomyk z rury jest zrobiony na odwal się, ale chciałbym usłyszeć parę komentarzy na jego temat. A jeśli chodzi o mój pomysł to sprawę widzę tak (tylko proszę się nie śmiać :P). Scenka będzie utrzymana w surrealistycznym, mrocznym klimacie. Kamera będzie umiejscowiona mniej więcej tak jak jest teraz. Mustang pędzić będzie po mokrej szosie podrywając przy tym chmurę kropelek wody. W tle widać będzie pustynie poprzecinaną pasmami górskimi nad którymi unosić się będą ciężkie burzowe chmury (może pokuszę się o jakąś błyskawicę). Nieopodal galopować będzie stado dzikich koni (czarnych mustangów :cool: ) podążających tuż za fordem. Wszystko to mam zamiar przedstawić dość sugestywnie. Nie zależy mi specjalnie na realizmie, ale będę starał się nie przesadzać. Chciałbym stworzyć dynamiczną i klimatyczną pracę (może w końcu mi się uda). Wykonać taką scenę jedynie w 3d będzie niezwykle trudno, dlatego na pewno pomogę sobie Painterem w którym wykonam niebo i dalszy plan (ewentualnie błyskawicę). Końcowy efekt na pewno jeszcze podretuszuję.
MC-Maxim Napisano 18 Wrzesień 2003 Napisano 18 Wrzesień 2003 No no :) Zapowiada sie ciekawie. Konie tez bedziesz modelowal ? A co to leci z wydechu ?? :) Nawet to fajnie wyglada .. nadaje temu pojazdowi kosmiczna moc [lol2]
kulexy Napisano 18 Wrzesień 2003 Napisano 18 Wrzesień 2003 i wsadz czleka do srodka, bo to dziwnie wyglada:)
Loozack Napisano 18 Wrzesień 2003 Napisano 18 Wrzesień 2003 ja pier... :o ty mnie kiedyś o zawał przyprawisz :D masz niesamowite zdolności, zwłaszcza co do oświetlenia i realistyczności sceny, bo model wyklepać to powiedzmy, że nie jest aż tak trudno, ale sprawić, żeby wyglądał jak prawdziwy i żeby scena, w której się znajduje przyciągała wzrok, to już jest sztuka... i ty to potrafisz :) trzymaj się [piwo] mógłbyś jedynie dać jakiegoś blura na koła, bo teraz wygląda, jakby stał w miejscu :]
Gość User190 Napisano 19 Wrzesień 2003 Napisano 19 Wrzesień 2003 Nie mam słów, żeby to opisać - pikne!! Genialne.... :o
sikham Napisano 19 Wrzesień 2003 Napisano 19 Wrzesień 2003 rozumiem że twój mustang chodzi na nitrometan bo tylko z niego taki niebieski ogień idzie :)
kozioo Napisano 19 Wrzesień 2003 Napisano 19 Wrzesień 2003 To jest piękne. Jeżeli uda ci sie osiagnac efekt, ktory opisales to bedzie jeszcze piekniejsze. Koniec przekazu. I jeszcze pytanko - czy mustang bedzie mial zapalone swiatla?
soshka.cg Napisano 19 Wrzesień 2003 Napisano 19 Wrzesień 2003 To jest już genialne, ale galopujące konie w tle to byłby jeszcze większy wypas. Gratulacje [winko]
Phantom Napisano 20 Wrzesień 2003 Napisano 20 Wrzesień 2003 GeZZ...zapowiada się świetnie !! [piwo] co do płomyczka...to jeżeli chcesz trzymać się realizmu...to powinien wydobywać się on albo w momencie startu...co mógłbyś zaakcentować podniesieniem przedniej osi i dorzuceniem sladów na aswalcie bądź dymu od spalonych gum...2. przypadek zaistnienia płomychka to albo przy zmianie biegu...lub przy odpuszczeniu pedału gazu(tak jak w WRC)...co będzie raczej nie widoczne na scenie :P pozdro...
Marcin_ps Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 za wydechem moglbys dac i nad maska tez znieksztalcoen powietrze troche od goraca ... ps praca superrrrrrrrrrrr
Batou Napisano 22 Wrzesień 2003 Autor Napisano 22 Wrzesień 2003 Wielkie dzięki za komentarze [soczek]. Jestem bardzo mile zaskoczony (po raz kolejny zresztą). Już cztery tygodnie męcze się nad tą pracą i aktualnie widzę w niej już same błędy. Cieszę się, że nie jest jednak aż tak źle :). Aktualnie pracuję nad kolorami oraz materiałem asfaltu. Niestety bardzo powoli mi to idzie (dysponuję znikomą ilością czasu wolnego). Napiszcie, co sądzicie o nowej kolorystyce. W ostatecznej wersji dojdzie trochę ciemno niebieskiego w prawym górnym rogu. PS. Czy tylko mi się wydaje, czy rzeczywiście strona i forum max3d.pl nie działała przez ostatni weekend ??
sikham Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 ten ogień jest domalowany bo ajk tak to zapomniałeś że ma sie na astalcie też odbijać
Loozack Napisano 22 Wrzesień 2003 Napisano 22 Wrzesień 2003 czy te dobicia w prawej części szyby to photony czy co ?? bo to strasznie dodaje realizmu a ja nie wiem jak to zrobić :( P.S. już cię nie chwalę bo po co, i tak wiesz, że praca jest wyje... :D
Batou Napisano 22 Wrzesień 2003 Autor Napisano 22 Wrzesień 2003 Ogień jest oczywiście domalowany. Zrobiłem go w 5 minut, dlatego nie wygląda zbyt dobrze. I tak, tak jak już wcześniej wspomniałem, będę go robić od nowa (być może w 2d). Mój błąd polega przede wszystkim na tym, że zapomniałem dodać niebieskiego światełka :D. ps. Aktualnie nieużywam GI z tego samego powodu co blura. I bez niego bardzo długo renderuje mi się cała scenka. Loozack: Jak nie umiesz zrobić takich odbić, to je po prostu dorysuj np. w fotoszkopie. Nie wiem, czemu niektóre osoby (znaczna ilość grafików 3d) tak bardzo boją się retuszu w 2d :P. Nie liczy się przecież technika tylko efekt końcowy.
Batou Napisano 26 Wrzesień 2003 Autor Napisano 26 Wrzesień 2003 Jak na razie praca idzie mi potwornie wolno. Ostatnio naszkicowałem model gór i chciałbym poznać na ich temat wasze zdanie. Tekstur co prawda jeszcze niema, model jest lowpoly, ale co nieco już widać :P. Samochód tymczasowo został zastąpiony gustowną kulką (stare dobre czasy się przypominają ;)) z naniesionym materiałem lakieru. Render z samochodem, pomimo wyłączonego GI, trwa około dwóch godzin także na razie sobie daruję.
Loozack Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 hmm, nie wiem dlaczego, ale te góry są tak jakby... blisko, to znaczy nie czuję, żeby były małe z powodu, że są odległe, tylko jakby były małe bo są... małe :) ale to może dlatego, że są bez tekstur... aaa, ja już nie wiem, nie słuchaj mnie :D trzymaj się [piwo] P.S. zaje... kulka, jaką metodą ją robiłeś ?? splajnami ?? daj jej jakieś fajne felgi i będzie wypas [lol2]
KabukiJO Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 Może to tylko moje wrażenie, ale te dwie gory z prawej strony są za bardzo podobne do siebie.Ale kulka jest spoko:)
Batou Napisano 27 Wrzesień 2003 Autor Napisano 27 Wrzesień 2003 Kolejna wersja gór. Pierwszy raz robię krajobraz w 3d i szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. PS. Teksturki, krzaczki i koniki dojdą później (dłuuuga jeszcze do tego droga). Niebo domaluję jak cała reszta będzie gotowa.
Loozack Napisano 27 Wrzesień 2003 Napisano 27 Wrzesień 2003 jest o wiele lepiej niż wcześniej [spox] [piwo]
MJ Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 mam mala sugestie ... jesli chcialbys miec dynamiczna scene to z zasad kadrowania wynika ze samochod powinien sie znajdowac w prawej stronie sceny i miec przed soba troche miejsca ... taki kadr wprowadza uczucie dynamizmu :) swietna praca...pomysl z rozgrzanym powietrzem tez jest w deche...czolem.
Predator Napisano 28 Wrzesień 2003 Napisano 28 Wrzesień 2003 Jak na moj punkt widzenia to autko jest naprawde czadowe gdybym ja mial juz w tkaiej postaci samochod hm nieiwme osadzilbym go w podobnym krojobrazie troszke bardziej zywym i dodal przykladowo z boku na pplanie biegnace konie niekoniecznie mustangi :) wszystko jest pieknie wymodelowane pozostaje mi tylko pozazdroscic :) powodzenia i gratulacje :)
Batou Napisano 3 Październik 2003 Autor Napisano 3 Październik 2003 Po \"krótkiej\" przerwie, wracam do pracy. Postanowiłem zrobić całe otoczenie od nowa. Niema jeszcze żadnych tekstur, modele są mocno niedopracowane. Kompozycję jeszcze poprawię (chciałbym uzyskać uczucie przestrzeni), a kolorystyka w końcowym renderze będzie zupełnie inna. Jutro postaram się usiąść na dłużej, to może uda mi się wrzucić jakiś sensowniejszy obrazek.
Siegmar Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 Moim zdaniem, jest rewelacja. Sledze tego WiP\'a od poczatku i coraz bardziej mi sie podoba. Mysle, ze kolorystyka powinna byc utrzymana w klimacie prawie monochromatycznym (malo kontrastow barwnych), ale oczywiscie nie w szarosciach. Zgnile brazy i zielenie by mi tu pasowaly, ale musi to byc wyrazne, wyostrzone. Co do aury, tzn pogody wyobrazam sobie ta scene w taki dziwny burzowy (ale nie ulewa) dzien (wieczor), kiedy to slonce swieci miedzy ciemnymi chmurami. Jest wtedy ciekawe oswietlenie - duzy kontrast, fajne barwy. Z niecierpliwoscia czekam na konie.
Marcin_ps Napisano 4 Październik 2003 Napisano 4 Październik 2003 popraw texturke tej ziemi na 1 planie i bedzie gi bo trochu za jednolity braz
Loozack Napisano 5 Październik 2003 Napisano 5 Październik 2003 no to się nazywają góry :D czekam na wersję z teksturkami, trzymaj się [piwo]
Batou Napisano 5 Październik 2003 Autor Napisano 5 Październik 2003 Nie będzie tekstur. Postanowiłem, że cały krajobraz łącznie z niebem namaluje w painterze. Za cienki jeszcze jestem w maksie (i za cienki mam komputer), żeby przekonywująco przedstawić tak ogromną przestrzeń. Nieprędko jednak to nastąpi. Mam aktualnie masę roboty w szkole (poza tym ściągnąłem sobie halo :D). Siegmar: Burza oczywiście będzie, z tymże w oddali nad górami. Całą resztę wyobrażam sobie bardzo podobnie jak Ty. PS. A to jest zdjęcie, na którym od pewnego czasu się wzoruję. Mam zamiar zrobić mniej więcej takie właśnie góry i dokładnie takiego konia z tymże w liczbie mnogiej.
Loozack Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 Batou, tylko mi nie mów, że zrezygnowałeś bo się chyba pochlastam :( daj jakiegoś updata, takiego małego chociaż :D
klower Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 lepsze oswietlenie, niebieskie niebo, blur na linie na jezdni i trawy na poboczu i bedzie gitas !!!!!
Batou Napisano 12 Październik 2003 Autor Napisano 12 Październik 2003 Loozack: Nie zrezygnowałem. Niestety na razie nie mam zbyt wiele czasu i muszę odłożyć mojego mustanga na później. Jednak na 100% go ukończę. W planach na ten rok mam jeszcze jedną pracę (tym razem nie samochód), ale najpierw muszę ukończyć forda. Postaram się niedługo coś wrzucić, ale nic nie obiecuję.
Loozack Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 ok :) tak tylko pytałem bo bardzo bym chciał zobaczyć końcowy efekt, trzymaj się [piwo] P.S. czy używasz w renderingu fotonów ??
Batou Napisano 12 Październik 2003 Autor Napisano 12 Październik 2003 Nie. Nie używam fotonów z prostej przyczyny. Czas renderingu bez GI wynosi aktualnie ponad pół godziny. Może w ostatecznej wersji zastosuję fotony, ale szczerze mówiąc nie wiem czy jest sens to robić.
Loozack Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 pytam bo na niektórych renderach w rogu na szybie Mustanga jest takie fajne skupienie światła i jestem ciekaw jak ty to zrobiłeś, zwłaszcza że mówisz, że bez GI ani fotonów :)
Batou Napisano 12 Październik 2003 Autor Napisano 12 Październik 2003 Jest to zupełnie przypadkowa rzecz. A że fajnie wygląda to zostawiłem. Szczerze mówiąc nie chciałbym za bardzo zdradzać, co to jest. Powiem tylko że niema to nic wspólnego z GI, światłem i retuszem :D.
Loozack Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 no to ciiiii, ale może to jakiś plane z self illumination ?? :] no dobra, już nic nie mówię :D
Triple X Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 to i ja sie wlacze do dyskusji :P moim zdaniem ustawiłes źródło światła i ten refleks na szybie jest to po prostu odbicie chromowanej obramówki szyby ktoa z kolei odbija światło . ale zagmatwłem :P
Loozack Napisano 12 Październik 2003 Napisano 12 Październik 2003 ooo widzisz... [cfaniak] tylko nie mówmy innym :D
Batou Napisano 12 Październik 2003 Autor Napisano 12 Październik 2003 Triple X : Jest to całkiem prawdopodobne :] [soczek]
Loozack Napisano 14 Październik 2003 Napisano 14 Październik 2003 Batou, spójż na rekomendacje na stronie głównej Max3d.pl :)
Batou Napisano 14 Październik 2003 Autor Napisano 14 Październik 2003 Tak wiem i bardzo się z tego powodu cieszę, ale z drugiej strony taka rekomendacja do czegoś zobowiązuje. Nie pozostaje mi niestety nic innego jak zabrać się z powrotem za robotę. Dziś poprawiłem nieco ustawienie kamery. Jutro trzeba będzie zacząć robić tło (po raz czwarty zresztą). Szykują się chyba nieprzespane noce :|. PS. Chciałbym jeszcze raz podziękować za wejścia i komentarze !! Gdyby nie to forum to już dawno bym sobie odpuścił. [soczek]
DarCon Napisano 15 Październik 2003 Napisano 15 Październik 2003 Batou wielkie ukłony za tak ładnie wykonany modelik czekam na enda całkowitej sceny bo chciałbym zobaczyć finalną wersję ,wydech jest wdechę :)
MC-Maxim Napisano 15 Październik 2003 Napisano 15 Październik 2003 Batou praca jest SWIETNA !! Czekam na jakis update .... jestem strasznie ciekawy efektu koncowego :)
Batou Napisano 15 Październik 2003 Autor Napisano 15 Październik 2003 Jezu ludzie! Jaki efekt końcowy? Jaka finalna wersja kiedy ja jestem dopiero w połowie. Litości ja mam szkołę (i max payne 2 :D). ;) Właśnie przed chwilką skasowałem całe dotychczasowo zrobione otoczenie i zaczynam robić je od nowa. Update już wkrótce (mam nadzieję :|)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się