yooshi Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 Witam... Stworzylem w wolnym czasie, ktorego mam niestety nie wiele, cos takiego :))) Krotko o scenie, teksturki sa moje, jablka porozrzucalem reactorem. Wsio robione w 3dsmax8 + Brazil RS... Pozdrawiam oglądaczy :)
mkk3a Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 chyba zapomniales oteksturować miske :P tex jabłek troche monotonne, tez moglbyby być bardziej kontrastowe. swiatło też takie sobie - skylight powinnien byc bardziej niebieski, cienie za czarne.
Hynol Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Jeżeli to renderowałeś w Brazilu to mogłoby być o wiele lepiej. To światło słoneczne ma zero energii na obrazku.
Shogun 3D Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Mam wrażenie, ze ten cień gałęzi, jakkolwiek nadaje dużo uroku i sprawia, ze obrazek staje się nieco migotliwy, zarazem doskonale maskuje wszelkie niedoskonałości tekstur, bo do modeli czepnąć sie raczej nie da. No i oczywiście zgadzam się z przedmówcami co do oceny GI i skylight.
Ania Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 shader jabłek bym zrobiła albo ciut bardziej chropowaty (lekki bump), albo bardziej błyszczący (lekki specular).
hkropinski Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 ja dodalbym jeszcze bumpa, zwlaszcza na stol, pozdr
Derfalon Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Scenka podoba mi sie choć wyraźna inspiracja tutkiem z wisienkami. Ma klimat. Pozdrawiam:)
slayer2004 Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Scenka spox, tylko bump mapa podłogi jakaś dziwna.
piksar Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 jak wyżej, scena fajna, ale brak bumpa na drewnie podłoża powoduje że wyglada sztucznie
Rekomendowane odpowiedzi