naeq Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Witam, zakładam ten wątek ponieważ chciałem się dowiedziec co sądzicie o różnych narzędziach i programach do modelowania i jakie polecacie, bo z chęcią bym cos wybrał a tego jest tak dużo... Wiadomo że najlepszym sposobem jest Edit Poly no ale czasami dobrze sobie ułatwiać życię ;] przykaldowe narzędzia i programy: -Oriflame -PolyBoost -Power Solids / Power NURBS / Power Translators -Wings3D -Modo -ZBrush Napiszcie jakie znacie i jaku używacie no i te których nie wymieniłem... pozdrawiam :))
vv3k70r Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 max wystarcza, tak na serio tylko max to ja sie racze wyedytowac, jak juz mnie bierze na modelowanie i zakladamy ze to postac a nei olowek, to modeluje po szkielecie, czesto wklepujac pozycje i obroty z klawiatury
hcpiter Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 MODO 201 ktore niedługo wyjdzie, naprawde polecam bo teraz bedzie to sofcik przestronny, szczegolnie przez paintera ktory jest wyczesany. Jak cos to : http://luxology.com/modo/201/ [+] narazie mozesz pomeczyc modelowanie w modo 103 tez dobre i stabilne powodzenia !
Vorek Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 http://www.subdivisionmodeling.com/wiki/tiki-index.php - polecam lekturę :)
KLICEK Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 ech temat rzeka :) mi jest potrzebne zaledwie kilka narzedzi : conncet , dobry cut (wingsowski jest boski :P ) , slide ,biłel , weld , move vertex , move edge , move face ,move object i rotate :) czyli to co ma kazdy program , wszystko zalezy od przyzwyczajenia :) Jezeli chodzi o modelowanie to jakos max mi ostatnio nie pasi ten padaczkowy manipulator yhm (narazilem sie ? ;P) modo jest dobre ale wiesza sie nie wiem jak w nowszych wersjach , dodaj do tego silo , hexa2 ktore podobno sa calkiem calkiem :) poprobuj sam pomodelowac kilka obiektow w roznych programach i bedziesz wiedzial ktory Ci najbardziej odpowiada
zeet Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Modo -jest jak dla mnie najwygodniejszy jeśli chodzi o modelowanie i mapowanie modeli. Obsługę Modo opanowałem po 30 min, a z Maxem ciągle sie szarpię :) pomimo wielu doskonałych funkcji to Max jest dość toporny w obsłudze.Testowałem kilka programów 3d -Max ,LightWave,Maya,Modo,Zbrush 2 . Postacie i techniczne obiekty -MODO, organika z detalami Modo+Zbrush 2, włosy futra i inne "wygibasy" oraz rendery MAX. Czekam niecierpliwie na Modo 201
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się