Skocz do zawartości

Narzędzia do Modelowania


naeq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakładam ten wątek ponieważ chciałem się dowiedziec co sądzicie o różnych narzędziach i programach do modelowania i jakie polecacie, bo z chęcią bym cos wybrał a tego jest tak dużo... Wiadomo że najlepszym sposobem jest Edit Poly no ale czasami dobrze sobie ułatwiać życię ;]

 

przykaldowe narzędzia i programy:

 

-Oriflame

-PolyBoost

-Power Solids / Power NURBS / Power Translators

-Wings3D

-Modo

-ZBrush

 

Napiszcie jakie znacie i jaku używacie no i te których nie wymieniłem... pozdrawiam :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

max wystarcza, tak na serio tylko max

 

to ja sie racze wyedytowac,

jak juz mnie bierze na modelowanie i zakladamy ze to postac a nei olowek, to modeluje po szkielecie, czesto wklepujac pozycje i obroty z klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech temat rzeka :)

 

mi jest potrzebne zaledwie kilka narzedzi : conncet , dobry cut (wingsowski jest boski :P ) , slide ,biłel , weld , move vertex , move edge , move face ,move object i rotate :)

 

czyli to co ma kazdy program , wszystko zalezy od przyzwyczajenia :) Jezeli chodzi o modelowanie to jakos max mi ostatnio nie pasi ten padaczkowy manipulator yhm (narazilem sie ? ;P)

 

modo jest dobre ale wiesza sie nie wiem jak w nowszych wersjach , dodaj do tego silo , hexa2 ktore podobno sa calkiem calkiem :)

 

poprobuj sam pomodelowac kilka obiektow w roznych programach i bedziesz wiedzial ktory Ci najbardziej odpowiada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modo -jest jak dla mnie najwygodniejszy jeśli chodzi o modelowanie i mapowanie modeli. Obsługę Modo opanowałem po 30 min, a z Maxem ciągle sie szarpię :) pomimo wielu doskonałych funkcji to Max jest dość toporny w obsłudze.Testowałem kilka programów

3d -Max ,LightWave,Maya,Modo,Zbrush 2 .

Postacie i techniczne obiekty -MODO, organika z detalami Modo+Zbrush 2, włosy futra i inne "wygibasy" oraz rendery MAX.

Czekam niecierpliwie na Modo 201

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności