piksar Napisano 11 Czerwiec 2006 Autor Napisano 11 Czerwiec 2006 witam ponownie na sobotniej wycieczce pstryknąłem zdjęcie które wydało mi sie dobre do scenki z moim czołgielkiem. I oto próba (pierwsza), tekstura narzucona bez specjalnego mapowania (musze sie nauczyć dopiero) tylko modyfikator UVW map i to tylko na lufie wieży i kadłubie (na razie). Pytanie czy koncepcja jest dobra i warto jej poświęcać czas ? Walcie śmiało. i po PS`ie pozdrawiam
Hynol Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Well, nie wygląda to zbyt dobrze... Ale ja osobiście nie jestem fanem scen z modelem wklejanym w zdjęcie - takie skrzywienie ;).
FF Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Może jak trochę posiedzisz będzie fajnie ale ogniwa nie powinny być tak nierówno ułożone na kołach od góry.
Darmo Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 Po miniatórce już myślałem że to w 3d takie otoczenie wyczesałeś :D Pierwsza wersja całkiem za ciemna i nienaturalna, druga zbyt przepalona. Ostatnia wersja nawet mi się podoba tylko bym trochę kamerę podniósł. materiał gąsienic troche nie pasuje a na texturowaniu to ja też się kompletnie nie znam ale wygląda dobrze :) Czyli to już koniec modelowania ? Pozdr
mkk3a Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 w ogole tamto tło mi nie pasi... też słabo wkomponowane. chyba z FOVem nie utrafileś... moze cos w tych klimatach? fotka
mujas Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 hmmm ja też bym Ci radził podnieść kamerkę i samemu scenkę otoczenia wymodelować, mógł byś wtedy troszku czołg zakopać bo wiadomo ciężki sprzęt na miękim podłożu lekko się zapada ;ubrudz też czołg bardziej, (jak dla mnie te bloki w tle nie bardzo pasują do klimatu) może inna fotka ;)
piksar Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 poprawiłem gasiennice (tak mi sie wydaje) i szukam pomyslu na material gasiennic jakies pomysly ? Wszystkie referki są black&white a kolorowe są z muzeum i cały czołg pomalowany na kremowo
'Fox' Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 Jakos ten klimat w tle mi nie pasuje, lepsze by bylo cos bardziej w klimatach wojennych np. jakies pole - pelno kraterow po bombach, lecace w oddali bombowce, dymiace sie zabudowania itd...
piksar Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 pozbylem sie budynków i linii wysokiego napięcia
Gizmo74 Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 Model mi się bardzo podoba(zresztą jak wszystkie twoje modele). Jest dokładny,dopracowany, bardzo szczegółowy i dobrze oddaje postać rzeczy - Brawo ! ....ale na ostatnich renderach tego nie widać! - przepadły efekty całej twojej pracy :( , pisałeś ,że z podporą lufy męczyłeś się dwie godziny i faktycznie jest zrobiona bardzo dokładnie, lecz na ostatnim renderze wygląda tak jakbym to ja ją robił w 3 minuty z byle jakich posklejanych prymitywów :( Popraw to bo szkoda takiego świetnego modelu :)
ozzyslip Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 qrcze szczerze mwoiac bardziej mis ei podoba wersja czarno- biala bo ta kolorystyka tla wszystko psuje... wymodeluj jakies fajne podloze daj jais kamienie zasieki z drutu kolczastego sgtojace przed czolgien a w oddali jakies palace sie budynki i bedzie git :)
piksar Napisano 13 Czerwiec 2006 Autor Napisano 13 Czerwiec 2006 ciągle szukam, na otoczenie w 3D nie mam siły
Ania Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 tekstura jest trochę rozmazana i na lufie się powtarza cień nie pasuje (niby jest rów, a cień czołgu jak po płaszczyźnie) czemu dokładnie pod gąsienicami jest więcej trawy niż na innych częściach łąki?
Secator Napisano 15 Czerwiec 2006 Napisano 15 Czerwiec 2006 ładny model ale textury suxx :] Niepopsuj tego
piksar Napisano 15 Czerwiec 2006 Autor Napisano 15 Czerwiec 2006 Skoro nie podoba sie czołgielek na trawie to probuje czegos innego. koncepcja hala, w srodku czołgi w remoncie, suwnica przenosi wieże od czołgu, narzedzia, maszyny skrzynie ze szwabskimi insygniami. najpierw hala probny render: render mały i zaszumiony bo nie było czasu, dorobię jeszcze i zapuszcze na noc.
Pionier Napisano 15 Czerwiec 2006 Napisano 15 Czerwiec 2006 pikSar, to nie nam ma sie podobac tylko Tobie, nie zmieniaj konceptu bo kto powiedzial ze sie nie podoba tescik ktory pokazales wczesniej, nic z tego nie bedzie jezeli tak dalej pojdzie. Trzeba posiedziec dobrych pare godzin... moze dni zanim dopasujesz model 3d do zdjecia, imo latwiej sie pobawic w 'exterior' niz pchac sie w modelowanie calej hali... przynajmniej ja bym tak zrobil. Poszukac dobrej referki na tlo, pomysl co ew. moznaby dostawic w 3D (jakies proste obiekty na ktory pozniej mozesz pomalowac w 2D) i z glowy :) walcz ale nie zmieniaj pomyslu co jeden post bo polegniesz :) powodzenia & pozdrawiam Pionier.
ZiBi_PL Napisano 15 Czerwiec 2006 Napisano 15 Czerwiec 2006 najlepiej to wez cyfrowke, lopate i idz na jakies pole :D rozkop troche piachu gdzie bedzie stal czol i walnij fotke , potem jakies fotomoto i gotowe ;] wiem wiem. latwo mowic ale zawsze to jakis pomysl ;]
Darmo Napisano 15 Czerwiec 2006 Napisano 15 Czerwiec 2006 To prawda co mówi Pionier. Może przemyśl dokładnie co na pewno chcesz zrobić i później nad tym pracuj i się nie poddawaj, otoczenia się szybko nie zrobi. Ale z drugiej strony z tego co znam Piksara to woli robić jakieś techniczne rzeczy typu np. hala niż babrać się w trawie ;) Jak dorobisz więcej szczegółów, to równie fajnie może wyjdź. Pokaż mniej więcej zarys scenki(gdzie będzie stał czołg, jakieś inne przedioty?) No ale czekam jak wrzucisz ten nocny render :) keep wornking Pozdr
piksar Napisano 16 Czerwiec 2006 Autor Napisano 16 Czerwiec 2006 Pionier - masz całkowicie racje Koncepcja z czołgiem na tle zdjęcia nie zostaje porzucona ponieważ mi sie podoba. Dodatkowo osoby niezwiązane z grafiką 2D/3D oglądające ten "fotomontaż" mówią że wyglada świetnie. Zrobiłem sobie odbitkę A4 i na zdjęciu też wyglada nie najgorzej (mimo oczywistych błedów, których niefachowcy nie widzą jak cień lekko padający pod innym kątem). Na czas szukania innego zdjęcia jako otoczenia - robię halę. Zaczynałem podobne obiekty kilkakrotnie i zawsze padałem na oświetleniu, może teraz się uda. nocny render (13,5 SL, 7 godzin, 500Kpoly)
wesoledi Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 Jakbys pokazal w tej hali pod innym katem, troche blizej, mogloby byc, a tak rzeczywiscie nie wyglada najlepiej. Na trawie wyglada nienaturlanie, cos tu nie pasuje, nie wspolgra, ale lepiej niz obecny koncept w hali. Moze jakbys porpawil kontrasy tla, jakos cienie poprawil mogloby wygladac nawet dobrze, bo jak na razie czolg strasznie odstawal od tego tla IMO. Ale dasz se rade, pracuj dalej :) Trening czyni mistrzem.
patry Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 Po prostu super!! A czemu czołg jest w częściach, a nie cały??
kruger Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 poskładaj czołg i daj mu jakąś ładną texturkę będzie w fajowo, i szkoda że nie widać detali bo jest daleko na renderku, nie widać Twojej pracy jaką włożyłeś Taki mam pomysł, oczywiście to tylko pomysł :) zrób bo w pełnym maskowaniu przykryty siatką maskującą wśród drzew Pozdrawiam
Secator Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 Skrzynie pod ścianą stoją w bardzo dziwny sposób :]
Darmo Napisano 16 Czerwiec 2006 Napisano 16 Czerwiec 2006 Dlaczego takie małe renderki? nie widać tych szczegółów modelingu nad którymi tyle pracowałeś. Jest spko, teraz zdecyduj który koncept jest lepszy :)
Secator Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Kliknij [Rozmiar oryginalny] na fotosik.pl to bedziesz miał wieksze ;] Chyba ze chcesz jeeeeeszcze większe.
Hynol Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Myśle że powinieneś zedrknąć na Królewskiego kociaka którego robi Pionier. Bardzo ładne otoczenie w 3D. Dokładnie tyle ile trzeba. Ta hala jest tragiczna - wzrok skacze po niej, nawet nie znajdując Pantery. Tu nie trzeba bardzo wyrafinowanego modelu - raczej dobrze przemyślany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się