Skocz do zawartości

Model 3D: Sztylet+ Kufer


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

a piasek w pojemniczku?

 

ok:

 

sztylet------------- : fuj

napis na sztylecie--- :fuj

materiały----------- : fuj

skrzynia------------ : fuj

mesh smooth------- : fuj

 

zabierz ty się za coś bardziej ambitnego: np. v-ray

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm to mi wygląda jak dwie różne bajki połączone w jedną. Akurat mnie skrzynia się podoba, choć nad zawiasami można by popracować. Gdybyś zrobił plastikową skrzynię i w niej ten plastikowy sztylet to całość miałaby jakiś styl. Skrzynka ma niezłe tekstury moim zdaniem. Ten napis na dnie wieka to wygląda jakby był przyklejony a nie wypalony (litery rzucają cień nie taki jak trzeba), tak ma być? Z drugiej strony lubię prace które szokują odbiorców. Max to nie tylko wierne odwzorowywanie środowiska moim skromnym zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo a kommenty... Sztylet rzeczywiscie wzorowany ciu na PoP... Tekstury wszystkie samodzielnie robione i obrabiane w photoshopie... Metal na skrzyni tez mi sie nie podoba ale projekt zamknąłem z powodu duzych problemów z Final Gatheringiem... Może ktoś wie co to znaczy że w logu MR pojawia mi się że "Angle between material normal and geometry normal is > 90 degrees" wie ktoś o co chodzi? że materia jest ustawiony 'do środka'?? ;/ ja nie wiem i mnie już szlag z tym trafia to to olałem;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No model sztylefu fest do d***

Za to skrzynka wyszła ci całkiem całkiem.

Co da nauki mental raya to niema raczej nic wspólnego z mental rayem.

 

zabierz ty się za coś bardziej ambitnego: np. v-ray

 

GGGggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności