Napisano 22 Czerwiec 200618 l Taki tam spidzik, nie jest to może praca wysokich lotów ale całą godzinę z hakiem musiałem poświęcić :D, niestety okazało się że na moim złomie dłużej trwało renderowanie w 1600x1200 :/ poniżej link do pracy w nieco większej rozdzielczości http://krecik.net/~killstar/archiw/boo/drzewo_sm.jpg
Napisano 22 Czerwiec 200618 l oki, nie dodałem że to scena w 3d, sądziłem że automtycznie mi dopisze, po wybraniu typu pracy, no cóż, nauczka na przyszłość, a co do sceny, to hmm, robiłem ją w godzinę. No nie jest to co prawda 3d mark :D napewno, ale no cóż, może się wam nie podobać, dokończyć mi się nie chce, zrobiłem ją tak dla odpoczynku między pracą, jeśli bossowie uważają ze nie warto tym forum zaśmiecać, to nie będę protestował
Napisano 22 Czerwiec 200618 l trawa i swiatla wyszly fatalnie, gdyby nie to byloby na pewno duzo lepiej, pozdr
Napisano 22 Czerwiec 200618 l siema! Scena ma cos w sobie, moze napisz na czym pracujesz itd. voljumy mi się podobaja i te chmury calkiem fajnie wyszly.
Napisano 22 Czerwiec 200618 l 1. chmury i mgła Pyrocluster (plugin do maxa) 2. no może się wam nie podobać, ja tam lubię ciemne obrazy 3. Niech będzie discopolo, ale powiedz jak byś to zrobił, no prawda jest taka że renderuję raz na miesiąc, głównie lowpoly/gameart robię, więc tak średnio mi idą rendery
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Chmury super, zmień im światło, wywal resztę i zatytułuj: "Neverending Story's Nothingness"
Napisano 25 Czerwiec 200618 l E tam, nikomu się nie podoba a mi tak:D Mroczne to takie:D Mogłes poświęcić na to jeszcze z 2h i byłoby super:)
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Zazwyczaj to najbardziej szczegółowe modele daje się na pierwszy plan, a te gorsze w tło. Ty zrobiłeś zupełnie odwrotnie :)
Napisano 26 Czerwiec 200618 l poprostu zrobiłem sobie przerywnik od pracy :] nie traktuję tego jako arcydzieło
Napisano 13 Listopad 200618 l taka praca w godzinę? w takim razie jestem na wielkie tak a że ciemno to fakt.