Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Taki tam spidzik, nie jest to może praca wysokich lotów ale całą godzinę z hakiem musiałem poświęcić :D, niestety okazało się że na moim złomie dłużej trwało renderowanie w 1600x1200 :/

poniżej link do pracy w nieco większej rozdzielczości

http://krecik.net/~killstar/archiw/boo/drzewo_sm.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oki, nie dodałem że to scena w 3d, sądziłem że automtycznie mi dopisze, po wybraniu typu pracy, no cóż, nauczka na przyszłość, a co do sceny, to hmm, robiłem ją w godzinę. No nie jest to co prawda 3d mark :D napewno, ale no cóż, może się wam nie podobać, dokończyć mi się nie chce, zrobiłem ją tak dla odpoczynku między pracą, jeśli bossowie uważają ze nie warto tym forum zaśmiecać, to nie będę protestował

Napisano

siema! Scena ma cos w sobie, moze napisz na czym pracujesz itd.

voljumy mi się podobaja i te chmury calkiem fajnie wyszly.

Napisano

Chmurki fajniaste ;)

Napisano

1. chmury i mgła Pyrocluster (plugin do maxa)

2. no może się wam nie podobać, ja tam lubię ciemne obrazy

3. Niech będzie discopolo, ale powiedz jak byś to zrobił, no prawda jest taka że renderuję raz na miesiąc, głównie lowpoly/gameart robię, więc tak średnio mi idą rendery

Napisano

E tam, nikomu się nie podoba a mi tak:D Mroczne to takie:D Mogłes poświęcić na to jeszcze z 2h i byłoby super:)

Napisano

Zazwyczaj to najbardziej szczegółowe modele daje się na pierwszy plan, a te gorsze w tło. Ty zrobiłeś zupełnie odwrotnie :)

Napisano

poprostu zrobiłem sobie przerywnik od pracy :] nie traktuję tego jako arcydzieło

Napisano

taka praca w godzinę? w takim razie jestem na wielkie tak a że ciemno to fakt.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności