Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ukazała się nowa wersja aplikacji Blender 2.42. Poprawiona wersja zawiera wiele ulepszeń.

[link]

 

gr8qg.jpg

 

 

5c82533a28xw5.jpg

[/url]

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wreszcie! Nowe funkcje to to czego brakowało. Blender to już bardzo poważne narzędzie! Ciekawe co dalej...

Napisano
  Endriu_M napisał:
Wreszcie! Nowe funkcje to to czego brakowało. Blender to już bardzo poważne narzędzie! Ciekawe co dalej...

/me votes for NGons :(

Napisano

Nowe funkcje rzeczywiście wyglądają zachęcająco. Wie ktoś czy istnieje możliwość zmiany UI na przypominające 3dsmaxa? ;) Chodzi mi głownie o operowanie widokiem i edycję obiektów - przyciski niech będą tam gdzie są, ale obsługa myszy była dla mnie udręką przy ostatnim spotkaniu z blenderem.

Napisano

ja popieram Empecka, mi tez brakuje ngonów.... a źle sie bez nich modeluje bardziej zawiłe kształty. poza tym reszta jak najbardziej ok, jak ciecie edgeloopow i inne.coz.. pozostaje czekac do nowej wersji moze kiedys to wprowadza :)

Napisano
  kozioo napisał:
Wie ktoś czy istnieje możliwość zmiany UI na przypominające 3dsmaxa? ;)
nie ma czegos takiego a przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo

 

  Cytat
mi tez brakuje ngonów
a co to sa ngony (pytam powaznie)
Napisano

jak chce pociac jedna scianke to robi mi z sasiednich trójkąty... tzn w blenderze są tylko trisi i quady.. a przydałoby sie jak w maxie ze scianki mogą miec wiecej wierzcholkow.. po pocieciu faceós jak mi sie podoba spowrotem bez problemu moglbym ze wszystkiego zrobic sobie quady a tak miewam w blenderze problemy z dodawaniem faców gdzie mi pasuje. trzeba sie troszke napocic na merg'ować itp. mam nadziej ze wmiare to sensownie wyjasniłem.. nie wiem co empeck na to.

 

pozdro

Napisano
  Cytat
czyli chodzi o scianki z wielu wierzcholkow a nie tylko z 3 lub z 4

Dokładnie - tego mi w Blenderku brakuje, jako że lubię bałaganiarskie modelowanie - robiłem tak w maksie, tak samo robię w xsi i właśnie brak ngonów (a nie UI które jest do opanowania) mnie odrzuciło od Blendera parę wersji temu.

 

Najzabawniejsze są posty na forum blendera w którym był poruszony ten problem: A po co komu ngony, bez nich się 'czyściej' modeluje ;)

 

ciekawie wygląda poprawiony LSCM, muszę się zainteresować, może wyrzucę Wings3d z mojej ruroliny ;)

 

O ile bez problemu będzie się przerzucało obj z XSI do blendera i z powrotem.

Napisano

Przecież w środowisku bez ngonów nie da się modelować :/

Przynajmniej ja sobie tego nie wyobrażam.

Napisano

ja dopiero od może pół roku albo troche więcej zaczołem używać ngonów jak na modo sie przesiadłem a wcześniej to niemal wszystkie modele miałem z samych czwórek zbudowanych choć niestety pare trójkątów też sie znalazło czasem ;-)

ale ile satysfakcjii miałem jak po godzinach poprawiania siatki w końcu same quady były ;-) tak to były czasy

a modelowanie jakby dłużej trwało ;-P

Napisano

a że spytam - wielokrotności są czy tylko 3 i 4 ?

 

edit

 

dzięki Empeck - o to chodziło - no to troche do bani :|

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności