xeav Napisano 15 Lipiec 2006 Share Napisano 15 Lipiec 2006 Ukazała się nowa wersja aplikacji Blender 2.42. Poprawiona wersja zawiera wiele ulepszeń. [link] [/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Endriu_M Napisano 15 Lipiec 2006 Share Napisano 15 Lipiec 2006 Wreszcie! Nowe funkcje to to czego brakowało. Blender to już bardzo poważne narzędzie! Ciekawe co dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 15 Lipiec 2006 Share Napisano 15 Lipiec 2006 Wreszcie! Nowe funkcje to to czego brakowało. Blender to już bardzo poważne narzędzie! Ciekawe co dalej... /me votes for NGons :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 15 Lipiec 2006 Share Napisano 15 Lipiec 2006 Nowe funkcje rzeczywiście wyglądają zachęcająco. Wie ktoś czy istnieje możliwość zmiany UI na przypominające 3dsmaxa? ;) Chodzi mi głownie o operowanie widokiem i edycję obiektów - przyciski niech będą tam gdzie są, ale obsługa myszy była dla mnie udręką przy ostatnim spotkaniu z blenderem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 15 Lipiec 2006 Share Napisano 15 Lipiec 2006 ja popieram Empecka, mi tez brakuje ngonów.... a źle sie bez nich modeluje bardziej zawiłe kształty. poza tym reszta jak najbardziej ok, jak ciecie edgeloopow i inne.coz.. pozostaje czekac do nowej wersji moze kiedys to wprowadza :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notdot Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 Wie ktoś czy istnieje możliwość zmiany UI na przypominające 3dsmaxa? ;) nie ma czegos takiego a przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo mi tez brakuje ngonówa co to sa ngony (pytam powaznie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 jak chce pociac jedna scianke to robi mi z sasiednich trójkąty... tzn w blenderze są tylko trisi i quady.. a przydałoby sie jak w maxie ze scianki mogą miec wiecej wierzcholkow.. po pocieciu faceós jak mi sie podoba spowrotem bez problemu moglbym ze wszystkiego zrobic sobie quady a tak miewam w blenderze problemy z dodawaniem faców gdzie mi pasuje. trzeba sie troszke napocic na merg'ować itp. mam nadziej ze wmiare to sensownie wyjasniłem.. nie wiem co empeck na to. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notdot Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 czyli chodzi o scianki z wielu wierzcholkow a nie tylko z 3 lub z 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 czyli chodzi o scianki z wielu wierzcholkow a nie tylko z 3 lub z 4 dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brumugun Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 Praca na node'ach w blenderze , szok Oo , krok w bardzo dobrą stronę, czuję moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 czyli chodzi o scianki z wielu wierzcholkow a nie tylko z 3 lub z 4 Dokładnie - tego mi w Blenderku brakuje, jako że lubię bałaganiarskie modelowanie - robiłem tak w maksie, tak samo robię w xsi i właśnie brak ngonów (a nie UI które jest do opanowania) mnie odrzuciło od Blendera parę wersji temu. Najzabawniejsze są posty na forum blendera w którym był poruszony ten problem: A po co komu ngony, bez nich się 'czyściej' modeluje ;) ciekawie wygląda poprawiony LSCM, muszę się zainteresować, może wyrzucę Wings3d z mojej ruroliny ;) O ile bez problemu będzie się przerzucało obj z XSI do blendera i z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 Przecież w środowisku bez ngonów nie da się modelować :/ Przynajmniej ja sobie tego nie wyobrażam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 Ponoć da się. Userzy LightWave dostali NGony dopiero w v9 chyba hyhy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 ja dopiero od może pół roku albo troche więcej zaczołem używać ngonów jak na modo sie przesiadłem a wcześniej to niemal wszystkie modele miałem z samych czwórek zbudowanych choć niestety pare trójkątów też sie znalazło czasem ;-) ale ile satysfakcjii miałem jak po godzinach poprawiania siatki w końcu same quady były ;-) tak to były czasy a modelowanie jakby dłużej trwało ;-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 a że spytam - wielokrotności są czy tylko 3 i 4 ? edit dzięki Empeck - o to chodziło - no to troche do bani :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 16 Lipiec 2006 Share Napisano 16 Lipiec 2006 hindus - ? w blenderze są tylko quady i trisy o ile o to się pytałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się