MatPat Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Tak do znudzenia wstawiam kolejne perfumy, bo dawno ich nie było na forum ;). Wszytko w Maxie + MR.
Adek_CG Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 fajnie... hmm szkoda ze nie dales ciemniejszego tla bylo by lepiej, jesli mozesz to powiedz jak zrobiles szklo
Gość bl0ndynek Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 a czym tą wode zrobiłeś ?? : ) jak już pytanka na tamat pracy i tło ciemniejsze rzeczyiście lepsze by było : )
jaccunio Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 ladne, tylko ten dof kompletnie nie pasuje imho. pzdr
chveti Napisano 18 Lipiec 2006 Napisano 18 Lipiec 2006 Ładnie :) Prócz tego w tle :P uciąłbym to. Liquidy jak robione? :)
Master Kiełbaster Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 ta rozpaćkana flaszka trochę wszystko psuje
Vorek Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 dokładnie, naprawdę warto czasami trochę czasu poświęcić i wyrenderować DoF. Pozdrawiam
..:: WIKTOR ::.. Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Super - reality takie ze moznaby sie pomylic ;) Tylko ta 2ga buteleczka w tle zdradza wszystko... :/
Georgas Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Bardzo fajnie wyszło ale perfumy w oddali mogłeś sobie darować
yooshi Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 Ładne, ładne... ale zgodzę się z Georgasem... Wywal te buteleczkę w tle i zrób render w pionie, nie w poziomie - że się tak wyrażę... I proponuję nadać temu płynowi jakiś kolor, może lekko niebieski...
cta Napisano 19 Lipiec 2006 Napisano 19 Lipiec 2006 fajnie fajnie, tylko to dookoła buteleczki to też krople perfum? Bo wygląda jak potłuczone kawałki szkła?
MatPat Napisano 19 Lipiec 2006 Autor Napisano 19 Lipiec 2006 Brak cierpliwości wychodzi.Jak zaczął mi komp przeliczać tego DOF w Maxie to mnie szlak trafiał.Albo zrobie w pionie albo zrobie tak jak trzeba w PSie.Narazie mi się niechce do tego wracać ;). Tła nie ruszam, kiedyś wsadze tą butelekczkę w jakąś scene to będzie ciekawiej ale to przy okazji. Szkło to zwykły Glass(lume), a woda glass (phsyc_phen) + odpowiednie IR. Tu taki materiał, a tam taki bo testowałem, jak wygląda przy różnych ustawieniachi i tak już zostało. Kropelki itp. zostały wymodelowane i poustawiane w scenie ręcznie. Te na dole rzeczywiście dziwnie wyszły, może niektóre krzywo położyłem. Dodaje bez tego z tyłu, jak poprawie DOF to też dodam.
Pawelkos Napisano 20 Lipiec 2006 Napisano 20 Lipiec 2006 Jak dla mnie super, bardzo realistyczny render pozostaje mi tylko pogratulowac
erwin Napisano 27 Lipiec 2006 Napisano 27 Lipiec 2006 Bardzo ladny render, podobaja mi sie te krople na flakoniku.
Gość _Kreska_ Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 nom, mi tez sie bardzo podoba, szklo, ta woda, metalowe elementy. kurde, dobre te materialy :) a i marka perfum tez dobra :)
erwin Napisano 30 Lipiec 2006 Napisano 30 Lipiec 2006 a jakbym mogl poprosic jeszcze o pokazanie siateczki to byloby git!
Rekomendowane odpowiedzi