Napisano 18 Lipiec 200618 l Tak do znudzenia wstawiam kolejne perfumy, bo dawno ich nie było na forum ;). Wszytko w Maxie + MR.
Napisano 18 Lipiec 200618 l fajnie... hmm szkoda ze nie dales ciemniejszego tla bylo by lepiej, jesli mozesz to powiedz jak zrobiles szklo
Napisano 18 Lipiec 200618 l a czym tą wode zrobiłeś ?? : ) jak już pytanka na tamat pracy i tło ciemniejsze rzeczyiście lepsze by było : )
Napisano 19 Lipiec 200618 l dokładnie, naprawdę warto czasami trochę czasu poświęcić i wyrenderować DoF. Pozdrawiam
Napisano 19 Lipiec 200618 l Super - reality takie ze moznaby sie pomylic ;) Tylko ta 2ga buteleczka w tle zdradza wszystko... :/
Napisano 19 Lipiec 200618 l Ładne, ładne... ale zgodzę się z Georgasem... Wywal te buteleczkę w tle i zrób render w pionie, nie w poziomie - że się tak wyrażę... I proponuję nadać temu płynowi jakiś kolor, może lekko niebieski...
Napisano 19 Lipiec 200618 l fajnie fajnie, tylko to dookoła buteleczki to też krople perfum? Bo wygląda jak potłuczone kawałki szkła?
Napisano 19 Lipiec 200618 l Autor Brak cierpliwości wychodzi.Jak zaczął mi komp przeliczać tego DOF w Maxie to mnie szlak trafiał.Albo zrobie w pionie albo zrobie tak jak trzeba w PSie.Narazie mi się niechce do tego wracać ;). Tła nie ruszam, kiedyś wsadze tą butelekczkę w jakąś scene to będzie ciekawiej ale to przy okazji. Szkło to zwykły Glass(lume), a woda glass (phsyc_phen) + odpowiednie IR. Tu taki materiał, a tam taki bo testowałem, jak wygląda przy różnych ustawieniachi i tak już zostało. Kropelki itp. zostały wymodelowane i poustawiane w scenie ręcznie. Te na dole rzeczywiście dziwnie wyszły, może niektóre krzywo położyłem. Dodaje bez tego z tyłu, jak poprawie DOF to też dodam.
Napisano 20 Lipiec 200618 l Jak dla mnie super, bardzo realistyczny render pozostaje mi tylko pogratulowac
Napisano 30 Lipiec 200618 l nom, mi tez sie bardzo podoba, szklo, ta woda, metalowe elementy. kurde, dobre te materialy :) a i marka perfum tez dobra :)