Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czołem

 

jest w maxie jakies narzędzie do uśredniania wierzchołków?

 

np jak mam gesta siatke, i powierzchnia jest jest idealnie plaska- tj widac dołki, zaglebienia itp - to zamiast pasowac kazdy wierzcholek do drugiego moze czyms daloby sie jakos szybko "wyrównac"

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jeżeli jest idealnie płaska to zaznacz wszystkie polygony i użyj "make planar" możesz też użyć non-uniform scale, zaznaczyć wszystkie vertexy i wyskalować wzdłuż osi która jest ich normalną

 

Pozdrawiam

Napisano

dzieki za zainteresowanie :)

 

no te sposoby sa dobre jak jest w miare plasa bryla

ale jak np wierzcholki sa po łuku to sie nie sprawdza

 

przykladowo wierzch dłoni

 

- idealne bylboby cos na wzor zbrushowskiego pedzla do wygladzania hehe

Napisano

aha, o to chodzi. W maxie 8 jest paint-deform, jeżeli masz dostęp, zobacz czy jest tam jakiś smooth lub coś w tym rodzaju, poza tym i exportem do ZB (tam można by chyba to nieco szybciej zrobić) nic mi nie przychodzi do głowy, może ktoś będzie wiedział.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności