Napisano 20 Lipiec 200618 l czołem jest w maxie jakies narzędzie do uśredniania wierzchołków? np jak mam gesta siatke, i powierzchnia jest jest idealnie plaska- tj widac dołki, zaglebienia itp - to zamiast pasowac kazdy wierzcholek do drugiego moze czyms daloby sie jakos szybko "wyrównac"
Napisano 20 Lipiec 200618 l jeżeli jest idealnie płaska to zaznacz wszystkie polygony i użyj "make planar" możesz też użyć non-uniform scale, zaznaczyć wszystkie vertexy i wyskalować wzdłuż osi która jest ich normalną Pozdrawiam
Napisano 20 Lipiec 200618 l Autor dzieki za zainteresowanie :) no te sposoby sa dobre jak jest w miare plasa bryla ale jak np wierzcholki sa po łuku to sie nie sprawdza przykladowo wierzch dłoni - idealne bylboby cos na wzor zbrushowskiego pedzla do wygladzania hehe
Napisano 20 Lipiec 200618 l aha, o to chodzi. W maxie 8 jest paint-deform, jeżeli masz dostęp, zobacz czy jest tam jakiś smooth lub coś w tym rodzaju, poza tym i exportem do ZB (tam można by chyba to nieco szybciej zrobić) nic mi nie przychodzi do głowy, może ktoś będzie wiedział. Pozdrawiam
Napisano 20 Lipiec 200618 l Autor o, relax jest calkiem gut a maxa to mam 7 :) dzieki jeszcze raz za pomoc
Napisano 20 Lipiec 200618 l Vorek -> jest Paint Deformation, tylko jedyną funkcją pasującą do pytania jest właśnie relax (w paint def.)
Napisano 20 Lipiec 200618 l A w tym całym waszym MaxScripcie nie dałoby rady sobie tego skrobnąć? Wiadomo, nie to co MEL, ale jakaś namiastka zawsze. :)
Napisano 21 Lipiec 200618 l Autor hehe trzeba miec jakiekolwiek pojecie o maxscipcie ;) maźnąlem pare razy relaxem i jest oke
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto