Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czołem

 

jest w maxie jakies narzędzie do uśredniania wierzchołków?

 

np jak mam gesta siatke, i powierzchnia jest jest idealnie plaska- tj widac dołki, zaglebienia itp - to zamiast pasowac kazdy wierzcholek do drugiego moze czyms daloby sie jakos szybko "wyrównac"

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 995
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeżeli jest idealnie płaska to zaznacz wszystkie polygony i użyj "make planar" możesz też użyć non-uniform scale, zaznaczyć wszystkie vertexy i wyskalować wzdłuż osi która jest ich normalną

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dzieki za zainteresowanie :)

 

no te sposoby sa dobre jak jest w miare plasa bryla

ale jak np wierzcholki sa po łuku to sie nie sprawdza

 

przykladowo wierzch dłoni

 

- idealne bylboby cos na wzor zbrushowskiego pedzla do wygladzania hehe

Napisano

aha, o to chodzi. W maxie 8 jest paint-deform, jeżeli masz dostęp, zobacz czy jest tam jakiś smooth lub coś w tym rodzaju, poza tym i exportem do ZB (tam można by chyba to nieco szybciej zrobić) nic mi nie przychodzi do głowy, może ktoś będzie wiedział.

 

Pozdrawiam

Napisano

Vorek -> jest Paint Deformation, tylko jedyną funkcją pasującą do pytania jest właśnie relax (w paint def.)

Napisano

A w tym całym waszym MaxScripcie nie dałoby rady sobie tego skrobnąć?

 

Wiadomo, nie to co MEL, ale jakaś namiastka zawsze. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności