Shiva Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 Mam pytanko jak stwożyć wyżej wymienione obiekty a właściwie ich połówki puste w środku ? Celem jest stwożenie backgroundu dzięki któremu kamera łapie logo jak i tło które też się przemieszcza.
rowr Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 robisz duza sfere i ladujesz co chcesz do srodka niej a potem w materiale zaznaczasz 2 sides ...alibo flipem w EM czy jakos tak :) w kazdym badz razie by material nadawalo z dwuch stron :)
javor Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 flip faces, modyfikator shell, materiał 2-sided, można na wiele sposobów
piotrek Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 Jeśli chcesz połówkę, to po stworzeniu sfery przechodzisz na tryb Edit Poly, zaznaczasz połowę face'ów i usuwasz je. Zaznacz te pozostałe, odwróć normalne klawiszem flip (albo flip normal, nie pamiętam dokładnie).
Shiva Napisano 24 Lipiec 2006 Autor Napisano 24 Lipiec 2006 OK połóweczki mazm już za sobą ale mam jeszcze jedno pytanko gdzie można znaleść dobre duże texsturki SPACE
Master Kiełbaster Napisano 24 Lipiec 2006 Napisano 24 Lipiec 2006 o to chozi? http://www.oera.net/How2/TextureMaps2.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się