Shiva Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Mam pytanko jak stwożyć wyżej wymienione obiekty a właściwie ich połówki puste w środku ? Celem jest stwożenie backgroundu dzięki któremu kamera łapie logo jak i tło które też się przemieszcza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rowr Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 robisz duza sfere i ladujesz co chcesz do srodka niej a potem w materiale zaznaczasz 2 sides ...alibo flipem w EM czy jakos tak :) w kazdym badz razie by material nadawalo z dwuch stron :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
javor Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 flip faces, modyfikator shell, materiał 2-sided, można na wiele sposobów Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Jeśli chcesz połówkę, to po stworzeniu sfery przechodzisz na tryb Edit Poly, zaznaczasz połowę face'ów i usuwasz je. Zaznacz te pozostałe, odwróć normalne klawiszem flip (albo flip normal, nie pamiętam dokładnie). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiva Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 OK połóweczki mazm już za sobą ale mam jeszcze jedno pytanko gdzie można znaleść dobre duże texsturki SPACE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 o to chozi? http://www.oera.net/How2/TextureMaps2.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
polon Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 dobry link, dobry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now