Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Krotka historia:

 

"Na niedosięgłych wysokościach, na samym niebie, podtrzymywanym przez czterech krasnoludów: Austriego, Westriego, Nordriego i Sudriego, rozłożone są dwie krainy boskie, Asgard i Wanaheirn . Wanaheim jest starszy, istniał nim przybyli Asowie i nim wybudowali Asgard na wschód od murów Wanaheimu. Mimo że Wanaheim wiekiem się szczyci, większość bogów mieszka w Asgardzie i kraj ten znamy znacznie lepiej, niż starożytny Wanaheim.

 

Z ziemi naszej dostać się do Asgardu można jedną jedyną drogą, poprzez tęczowy most Bifrost, pilnowany przez bystrookiego boga Heimdalla. Wprost z Bifrostu wkracza się na przestronną, bajecznie zieloną równinę Idawall. Na jej odległym skraju dostrzec można mury Asgardu.

 

Z początku gród ten Asowie słabo umocnili, dlatego też Wanowie zdobyli go jednym wściekłym szturmem. Później wszakże, dla ochrony przed Thursami, bogowie postanowili wznieść potężniejsze mury. Zbudował je z kamienia pewien olbrzym, w zamian żądając Freyi zaj żonę, a na dokładkę Księżyca i Słońca. Bogowie zgodzili się na tę cenę, ale dzięki sprytowi Lokiego i sile Thora nie musieli wypełniać warunków umowy. Tak Asgard został umocniony.

 

Wewnątrz murów wznoszą się najwspanialsze budowle Aldy - pałace niebian. Prawie cały boski ród zamieszkuje asgardzki krąg, jedynie Gullweig przebywa w Wanaheimie, Njórd w Noatunie na wybrzeżu, morskim, Frey w Alfheimie, Aegir i Ran w głębinach oceanu, zaś Hel w Niflheimie. Wszyscy inni bogowie zażywają wypoczynku w luksusach; Grodu Asów. Największy pałac Asgardu, Bilskirnir, należy do boga Thora, zaś za najznakomiciej wzniesione uchodzą wszystkie trzy dwory; boga Odyna. Spośród nich pierwszym jest Walaskjalf o niebotycznej wieży Hlidskjalf. Odyn, tronując na jej szczycie, sięga wzrokiem ku każdemu skrawkowi wszystkich dziewięciu światów. W Asgardzie znajduje się też przesławna Valhalla ("Sala Poległych"), gdzie trafiają Einherjarzy, którzy zasłużyli sobie na przebywanie i uctowanie z Odynem. Stąd też wyruszą boskie wojska na Ragnarók.

 

Mimo, że Asgard unosi się w przestworzach, co jakiś czas, magicznym sposobem, wyłaniają się granice, oddzielające go od krain olbrzymów: od Muspellheimu - bór Myrkwid, zaś od Jótunnheimu - nigdy nie zamarzająca rzeka Ifing."

 

Zrodlo: ESTELOST - Twierdza nadziei.

 

Na czas bitwy przerywam wipa i postaram sie powalczyc tutaj.

To pierwsza proba uczestnictwa w bitwie.

 

Postaram sie pokazac asgard i teczowy most, wraz z brama.Prawdopodobnie nie dam rady upchnac tego na jednym obrazku, wiec pewnie zrobie dwa a potem wybiore jeden konkretny.(o ile dam rade :P )

Oczywiscie istnieje wiele opisow tego miejsca, ja chcialbym przedstawic cos podobnego do tego co jest na rysunku nizej.Prawdopodobnie nie bedzie korzeni Yggrasilla ani jego korony, poniewaz kluci sie to z moja mala wizja...ale kto wie, kto wie ;)

 

 

Asgard:

asgard.jpg

 

Brama do teczowego mostu:

asgard%20mauern.jpg

  • Odpowiedzi 23
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wspanialy koncept, jak skoncze anger of machines to juz wiem za co sie biore;) powodzenia!

 

edit: moze nawet teraz to zrobie:D wkońcu Leru mowi:

 

jasne, że można

 

nie mial bys nic przeciwko? bo jak ci to nie pasi to napewno nie wezme udzialu?

Napisano
  • Autor

Pewnie ze mozesz. Jezeli ci sie podoba to prosze bardzo. ;)

Przynajmniej zobacze to w fachowym wykonaniu ;)

Napisano

No to mamy kolejnego bitewnika w klimatach mitologii skandynawskiej :)

 

Powodzenia życzę

Napisano
Mimo iż byłem jedną z osób które najbardziej oczekiwały bitwy zapewniam, że nie będę brał w niej udzialu, czas ten bede wykorzystywał na Anger of Machines.

wiedziałem że tak będzie;)

opor życze powodzenia!

Napisano

:) fajny pomysl, ale tak to chyba bogi jakis imperiow mieszkaja, tutaj ludzie sobie wyobrazale ze Oni tam maja po prostu wiekszy drewniany szalas i jeszcze wiekszy drakar :) byli to bogowie na poziomie mieszkancow :) tez pili, tez zarli, tez se po gebach dawali :)

Napisano
  • Autor

Ok, wkoncu znalazlem chwilke, wiec na szybko cos wyskubalem.

Narazie tak ogolnie, zeby poukladac sobie elementy, plus zabawa swiatlo(wiszace swieczniki) i textury.(takie testy, kilka w jednym:P)

Wiem,wiem...narazie kiepsciutko, no ale to ledwo 4 elementy sa :P

A teraz wracam do pracy.

 

2-1.jpg

 

1-2.jpg

Napisano

Za szybko idziesz w detal, nie mówiąc już o teksturach. Masz kawał sceny do zrobienia, zacznij od ustawienia kadru, złapania proporcji, poustawiania sobie obiektów na scenie. Takie podejście do scenki oszczędza czas i nerwy na późniejsze poprawki, a co najważniejsze, wiesz odrazu co musisz modelować a co możesz sobie darować (bo i tak nie będzie tego widać). Przy takich scenach w zasadzie nie ma wyboru, inaczej zostaniesz z masą opjedynczych obiektów i możesz mieć problem z poskładaniem tego do kupy.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

dzieki za fotki :)

Co do bramy, dodam wiele szczegolikow tak od siebie,w bramie nie bedzie tak pusto jak na screenie.

Jak sie wyrobie to dzisiaj jakis update walne ;P

Napisano
  • Autor

Wiec tak...

Vorek - dzieki za rade.Wiem ze za szybko wale szczegoliki ale jakos tak mam (musze sie tego oduczyc).Jak cos wymysle to zaraz na kartke a potem do maksa :/

 

 

Maly update.

Wiem ze znowu zbyt wiele szczegolow jest ale w sumie to juz wiele do dodania nie zostalo (mowie o scianach i tym co widac, luk nad tym to juz inna bajka, a to co juz jest bedzie poprawiane o dalsze szczegoly)

 

To wszystko jest narazie prosciutkie, czesc bedzie poprawiana a czesc zostanie i pewnie zamaskuje (tzn. postaram sie) texturami. Mam zamiar dodac jakis dym/mgle wiec to tez zmniejszy ilosc widocznych detali (tu poklony dla Vorka za rade,bedzie to o czym mowiles:/ ale ja Baran jestem i uparciuch ze mnie:P)

 

Twarz i postac na gorze jest wsadzona tak na szybko, zeby mniejwiecej zobrazowac co tam bedzie (twarz bedzie przerobina)

 

Co do kadru, to mam 2 koncepcje, jeden z poziomu ziemi, pokazujacy brame w calej okazalosci a drugi bardziej z gory.

Proporcje chyba zostana takie jak teraz...chociaz zobacze jak dorobie luk(na sama mysl o dlubaniu tych pierdulem mam dreszcze:P)

 

bitwa3.jpg

 

bitwa2.jpg

 

bitwa1.jpg

Napisano

opor -> jeśli moje podejrzenia okażą się nieprawdziwe to przepraszam ale czy posągi to Twoje modele (szczególnie twarz) ?

 

Abstrachując od podejrzeń - witam w Bitwie i powodzenia życzę :)

Napisano
  • Autor

Modele postaci oraz twarzy to modele sciagniete z sieci ale tak jak pisalem, wsadzilem je po to zeby zobrazowac mniej wiecej co gdzie bedzie.

Twarz chcialbym przerobic a postac bede modelowal sam, jako ze bedzie mniej widoczna, nie widac bedzie az tak niedociagniec w modelowaniu.(niestety nie potrafie jeszcze wykonywac takich modeli:( )

 

Czy przerobienie np. tego modelu twarzy na wlasne potrzeby jest zgodne z regulaminem?

Napisano

hmmm. raczej nie...tzn. jak mam to rozumiec. ? to jest tak jakbys zapytał "czy mogę przerobic (prawdziwą) kurę, na potrzeby własne?" lol

Jego obiekt, jest jego obiektem.

Dalej, twój model, jest twoim modelem" :)

Pozdrawiam

życzę powodzenia

Napisano

z tego co widze jakies 40-60% ludzi uzywa tu gotowcow, nie chce zaznaczac juz kto bo to sie mija z celem, zostawmy te konwenanse. za duzo detalul i zmooth wywal definitywnie, bo nikt z takiej odleglosci jak na koncepcie nie jest w stanie zobaczyc tego ze tam sa wygladzone powierzchnie i takich detali jak modelowane "klatki" lamp, zastapilbym to tekstura... a co do modelu kobiety wrzucilbym ja low poly z soft edges i dobra tekstura, obawiam sie ze Twoj komputer moze nei wyrobic przez takie detale natloku polygonow :) zwroc uwage na mozliwosci twojego sprzetu. teraz sobie wyobraz ze takich wierzyczek bedziesz mial jakies 40 w samym zamku ktory jest mala czescia calosci sceny :)

Napisano
  • Autor

sensation - Nie, nie;) Ja teraz robie brame do teczowego mostu Bifrost. Natchnelo mnie zeby najpierw to zrobic. Tak jak pisalem w pierwszym poscie, oba koncepty nie mieszcza sie mojej wizji na jednym obrazku. Tutaj bedzie widoczna tylko brama i teczowy most w tle.

Napisano

opor -> nalegam (!) żeby używać albo 100% swoich modeli albo żadnych.

Napisano

ja też robie Asgard ale raczej duzo odbiegam od konceptow... narazie jest tak sobie ale pracuj, moze cos dobrego z tego wyjdzie, te wiezyczki sa jakies takie dziewne, ms zle tam wyglada, nie teksturuj tego jeszcze ! proboj narazie wymodelowac wszystko.

Ja robie tak ze najpierw modeluje ogóły, sprawdzam co widac czego nie widac, to co widac jeszcze bardziej uszczegóławiam, potem ustawiam ogolne parametry swiatla a potem ide w tekstury i detale a na koncu oswietlenie ostateczne + post produkcja :) ale pracuj bo koncept fajny szkoda zeby sie zmarnował :P

Napisano
  • Autor

Leru - Oczywiscie, tak jak pisalem, to tylko do pokazania, wymodeluje sam.

 

skiki - wiem,wiem. tak narazie robie tyle ze czesto mam jakies zajawki na detale i szybko je umieszczam w scenie.

 

 

Co do bramy, ktora wlasnie robie....wymyslilem ze (o ile mi sie uda) u progu bramy beda stac ludzie.Jacys "poszukiwacze przygod", a z mgly/dymu(jak zwal tak zwal:P) bedzie wylanial sie Heimdall aby sprawdzic co sie dzieje.

 

Tzn raczej bedzie to czesc jego ciala. Tak jak pisalem , dodaje sporo swoich szczegolow. W tej chwili nie ma mnie w domu, wiec update pewnie dopiero w poniedzialek.

Napisano
  • Autor

maly update.

Tak jak pisalem, dodaje swoje rozne (chore?) pomysly :P

 

Powoli zaczyna to wygladac jak ja to widze (naprawde powoli)

 

Jescze musze poukladac kilka zeczy i powoli zabieram sie za dodawanie szczegolikow ;)

Na koniec zostawie sobie modelowanie postaci :/

 

Mam nadzieje ze wszelkie niedociagniecia zamaskuje texturami :P

 

3.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.