Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

 

Od dluzszego czasu chcialem cos takiego zrobic, wiem ze moze teraz nie jest to najlepszy czas (bitwa) , ale akurat mi sie poluznilo i moge wiecej czasu posiwiecic na doszkalanie sie :) (watek podpatrzylem z cgtalka juz jakis czas temu i pomyslalem ze to nie glupi pomysl zeby u nas tez byl taki)

 

A wiec glownym zalozeniem watku jest to ze bede codziennie poswiecal jakies 10 minutek na zrobieniu glownej bryly jakiejs postaci, zwierzaka , czy mutanta mozna robic po prostu wszystko co przyjdzie do glowy , np. kwiatka z nogami ludzkimi itp ogranicza tylko wyobraznia :)

Bede staral sie jak najlepiej odwzorowac koncept mam w tym wielkie braki :)

 

Do watku wrzucamy , siatki + concept + render (albo scrin modelu z ms)

 

Zapraszam do zabawy :)

 

 

 

A wiec zaczynam od wrzuceniu 2ch sesji : pierwsza jakies 10- 15 min 2ga 20 min

 

ses1.jpg

ses2.jpg

sesja3.jpg

sesja2.jpg

cnc.jpg

 

ses1.jg

 

 

 

 

Jeszcze raz zapraszam wszystkich do zabawy czym nas wiecej tym lepiej:)

  • Odpowiedzi 79
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny topic ;] poniżej daje concept znaleziony gdzieś w necie a w załączniku bryłę mojego pseudo modelu :F

btw. nie wie ktoś przypadkiem jak w wingsie ustawić przeźroczysty materiał przy modelowaniu ?

 

concept1337uo1.jpg

Napisano

Ladne brylki chlopaki :) starajcie sie o uzyskac przejzystosc siatki a bryle tworzyc od najmniejszych polycautow :) pomaga to szybko opanowac siate

 

Wizz - Tak tylko w wingsie :)

Zonk - Tab naciskasz ;] ale musisz material ustawic z opacity na 50% albo na wiecej ;]

 

Czas jakies 15-20 min

sesja3a.jpg

Napisano

Ładne bryłki! Wrzucac wiecej!

Nastepny mój glut, tym razem concept narysowałem ja xD .

Concept heheh:

monster4funconcept.jpg

A tutaj modelik:

monster4fun.jpg

 

O wątek przyklejony sweet! Klicek , klicknął gdzie trzeba, ghyhyh.

Napisano

Adek -> Odruchowo sprawdzilem zapasy domestosu w lazience.

 

Ładne modele , rozpedzacie sie widze mocno.

 

A tutaj moj zabawny smoczek, concept ołówkiem tez mój:

dragon4fun.jpg

 

Wyglada niepozornie, ale zjadłby wszystkie bitewniakowe smoki bez mrugnięcia okiem. ;]

Napisano

Adek -> No dobre to jest, ale to wyglada jak gotowy model a nie zarys.

Razi -> Takie pracki to lepiej w galeria 3d -> speed modeling .

 

 

 

 

Tutaj starajcie sie wrzucac , zarysy bryły , skladalaje sie malej liczby poligonow, najlepiej jakichs bardziej rozbudowanych stworkow, zeby mozna bylo co uogólniać.

 

Czas modelowania: za długi! , mam problemy z szybkoscia modelowania, moze to sie zmieni jak bede duzo modelował.

 

Soft: Wings (super jest)

 

Green beast:

greenbeast4fun.jpg

Napisano

Panowie superowe brylki :) co tu duzo mowic tak trzymac i przykladac sie do proporcji bo o to w tym najbardziej chodzi :) zeby odrazu odczytac propsy conceptu. Ja sie staram ale marnie wychodzi w szybkim czasie hehe

 

Adek Cg jezeli chodzi o brylki sa super, ale doradzal bym mniejsza ilosc loopow tylko tam gdzie sa niezbedne, dzieki temu bedziesz mogl bryle dowolnie modyfikowac w latwiejszy sposob ale to chyba wiesz :)

 

Acha i postujmy i komentujemy kiedy wrzucamy swoje brylki 5- 10 min kazdy moze posiwecic przeciez :)

 

moj przed wczorajszy i wczorajszy zalegly :) sora za opoznienie :)

 

pierwszy w 5 min staralem sie odrazu uchwycic to co najwazniejsze (nieudanie :P ) 2gi 15-20 min (tez nieudanie :) )

sesja4.jpg

sesja5.jpg

Napisano

Dobra dorzuce coś od siebie, chociaż za bardzo podobne do konceptu nie jest ;p Chyba wybrałem za trudny koncept, chociaż gdyby nie to , że jak przesuwam obiekt w wingsie w pespektywie teoretycznie w dwóch wymiarach to naprawdę vertexy latają mi gdzie chcą , to kto wie jak by ta bryła teraz wyglądała^^conceptdemon001hx0.jpgdemoncopyai2.jpg

Napisano

Red beast:

redbeast4fun.jpg

 

Edit::

Przepraszam za offtopic, ale pobawiłem sie w mudboxie , zaczelem rzezbic , w trans jakis wpadłem xD :

redbeastmud4fun.jpg

 

CHyba inne modele tez wezmą kąpiel błotną :D .

Napisano

Witam do tej pory sama organika się przewijała, ale teraz się to zmieni ;pconceptjohndickenson5bvn1.jpg

 

Miałem zamiar wymodelować działko ale juz nie mam siły i oczy mi się zamykają ;]

btw. brumugun świetnie wyszedł ci ten stworek po tej "kąpieli błotnej" :d bardzo ładnie pokazałeś mięśnie...

Edit: dorobiłem skrzydła, bo wcześniej zapomniałem xD

samolot2hz8.jpg

Napisano

kolejne postacie, wczorajsza i dzisiejsza

krzykaczfinpi3.jpg

wilkolakkonceptdw2.jpg

wilkolakby1.jpg

wilkolaksiatkahb3.jpg

 

dzieki KLICEK za rade :) faktycznie czasami mam z tym problemy, mam nadzieje ze teraz jest lepiej

 

brumugun bardzo ladnie sobie radzisz z tymi bestyjkami :), faktycznie ta Mudbox owa wersja bardzo fajna

 

zonk samolocik fajny, tylko troche za duzo loopow dales (tam z boku), z jednym kolem to ten biedak zginie przy ladowaniu :P

Napisano

Oki to i szybki szkic ode mnie- umieszczam ze sporym spóźnieniem, ale tak się akurat złożyło że dopiero dzisiaj mogłem spokojnie do maxiaka usiąść- a pomysł i koncept od razu przypadły mi do gustu.

 

Koncept jeśli dobrze pamiętam- Kengi'ego (jeśli się mylę proszę o sprostowanie ;) ).

 

Pozdrawiam,

 

szkic_ginanh.jpg

Napisano

Gotham -> Najlepiej wrzucac, concept , siatke i smootha, tak jak Klicek w pierwszym poscie napisal.

 

Widać, że nałogowi ciągacze vertex'ow, nie prożnują ;) . Ładne modele.

bluedragon4fun.jpg

Napisano

Witam, znowu pewnie za dużo loop'ów i zupełnie nie podobny do conceptu ale ciężko mi było uchwycić proporcje bo nie jest do widok od boku ;/

conceptaleksidkwolf727551bc7.jpg

wilk1jpgau6.jpg

W sumie cała bryła wygląda inaczej (raczej jak lis a nie wilk :F) ale wrzucam, żeby sie motywować do dalszej pracy ;P

Adek_CG przy samolociku kompletnie zapomniałem z tym kołem więc będzie musiał sobie jakoś radzić przy lądowaniu :D btw:fajne modeliki, w ostatnich chyba bardziej zacząłeś się skupiać się na samych bryłach.

brumugun kolejny bardzo fajny modelik po samej bryle można rozpoznać z jakiego to konceptu.

Gotham po raz kolejny ten sam modelik i po raz kolejny bardzo ładna bryła.

 

Ps: co do mojego wcześniejszego modelu [samolotu] wie ktoś jak sensownie można usunąć conajmniej 2 z 3 loop'ów na środku ale tak, żeby przy okazji wszystkie face'y utrzymać jako quady a nie pięciokąty etc?

Napisano

Adek_CG- Thx :), problem w tym że siatka nie jest pod ms... Chociażby przekrój nóg jest czworobokiem -> zmieniły by się w zwisające ciągutki pozbawiona formy.

 

Brumugun- Sęk w tym ze zaczynam modelować sdsem po naszkicowaniu... więc ms odpada, a siatki są fajne na wypracowanych topologicznie modelach czy też na trafnie zoptymalizowanym low poly... Ale na szkicach? ;)

 

Oki to następny szkic, bardzo szybki i słabo wyważony ale i pora po prostu konkretna...

 

Koncept autorstwa Kelly Hamilton.

 

szkic_kh.jpg

Napisano

Fajne modele, od jutra zaczynam masową produkcje ;], moze ktos polecic jakies miejsce, gdzie mozna znalesc jakies koncepty stworków?

 

Gotham -> Milutki pokemon, jak dla mnie to jest całkiem wporządku, wszystko do siebie pasuje. BTW. No wrzuć siatki, nie daj się prosić :) , przeciez juz na takich ogolnych bryłach widac zalążki loopów i rozłożenie tego wszystkiego, poswiec te pol minuty wiecej . ;) Moze dla Ciebie , taka siatka nic nie znaczy, ale dla poczatkujacego juz tak.

 

No dobra troche tego grubaska robilem , w za duzy detal poleciałem, ale wrzucam .

Edit:: Poszerzyłem nogi. =]

fatass4fun2.jpg

Napisano

No dobra, podobają mi sie te prace niektóre :D:D jak tak piszecie, że 15-20 minut to mi szczena opada. Może napiszecie jeszcze taki tutek do box modelingu ? Taki :p zrozumialy dla noobów w tej dziedzinie ? Przydałby sie dla wielu osób a również dla mnie :]. Szukałem troche tutków ale większości nie do końca rozumiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności