Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

Od dluzszego czasu chcialem cos takiego zrobic, wiem ze moze teraz nie jest to najlepszy czas (bitwa) , ale akurat mi sie poluznilo i moge wiecej czasu posiwiecic na doszkalanie sie :) (watek podpatrzylem z cgtalka juz jakis czas temu i pomyslalem ze to nie glupi pomysl zeby u nas tez byl taki)

 

A wiec glownym zalozeniem watku jest to ze bede codziennie poswiecal jakies 10 minutek na zrobieniu glownej bryly jakiejs postaci, zwierzaka , czy mutanta mozna robic po prostu wszystko co przyjdzie do glowy , np. kwiatka z nogami ludzkimi itp ogranicza tylko wyobraznia :)

Bede staral sie jak najlepiej odwzorowac koncept mam w tym wielkie braki :)

 

Do watku wrzucamy , siatki + concept + render (albo scrin modelu z ms)

 

Zapraszam do zabawy :)

 

 

 

A wiec zaczynam od wrzuceniu 2ch sesji : pierwsza jakies 10- 15 min 2ga 20 min

 

ses1.jpg

ses2.jpg

sesja3.jpg

sesja2.jpg

cnc.jpg

 

ses1.jg

 

 

 

 

Jeszcze raz zapraszam wszystkich do zabawy czym nas wiecej tym lepiej:)

  • Odpowiedzi 79
  • Wyświetleń 18k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok, to i ja wrzucam modelik, koncept ten sam co u Klicka. czas 2 h ;/ silo. box modeling

creature4fun.jpg

Napisano

Fajny topic ;] poniżej daje concept znaleziony gdzieś w necie a w załączniku bryłę mojego pseudo modelu :F

btw. nie wie ktoś przypadkiem jak w wingsie ustawić przeźroczysty materiał przy modelowaniu ?

 

concept1337uo1.jpg

Napisano
  • Autor

Ladne brylki chlopaki :) starajcie sie o uzyskac przejzystosc siatki a bryle tworzyc od najmniejszych polycautow :) pomaga to szybko opanowac siate

 

Wizz - Tak tylko w wingsie :)

Zonk - Tab naciskasz ;] ale musisz material ustawic z opacity na 50% albo na wiecej ;]

 

Czas jakies 15-20 min

sesja3a.jpg

Napisano

super sprawa z tym contest em, KLICEK moglbys podac adres stronki z kotrej brales te koncepty ?

 

ses2ic8.jpg

zwierzkj1.jpg

zwierzsiatkayt3.jpg

Napisano

Witam , probowalem zrobic bryle postaci z filmu "potwory i spolka" .70minut ;/ .Pozdrawiam :)

 

ee1368ea19fee6b8.jpg

bae662630b36e5e4.jpg

5d5d5da35dc804ac.jpg

Napisano

Wybacz KLICKU, że ci koncept ukradłem, ale nie chciało mi się szukać niczego ;]

 

swiniamu8.th.jpg

 

swiniasmoothqc3.th.jpg

Napisano

piotrek zajefajnie!!

ok kolejny concept

tym razem z 25min :)

ps. klicus dzieki za watek mozna sie duuuzo nauczyc :)

pozdro

gimble3qi4.jpg

4zp6.jpg

5xf0.jpg

Napisano

Ładne bryłki! Wrzucac wiecej!

Nastepny mój glut, tym razem concept narysowałem ja xD .

Concept heheh:

monster4funconcept.jpg

A tutaj modelik:

monster4fun.jpg

 

O wątek przyklejony sweet! Klicek , klicknął gdzie trzeba, ghyhyh.

Napisano

Witam ! Takiego melmana probowalem zrobic ( 1,5h :-/ )

16fe4c63d7e6606f.jpg

1b53ed5430f774da.jpg

07446829088bf6d1.jpg

c1d3e55e55132f84.jpg

Pozdrawiam :)

Napisano

Adek -> Odruchowo sprawdzilem zapasy domestosu w lazience.

 

Ładne modele , rozpedzacie sie widze mocno.

 

A tutaj moj zabawny smoczek, concept ołówkiem tez mój:

dragon4fun.jpg

 

Wyglada niepozornie, ale zjadłby wszystkie bitewniakowe smoki bez mrugnięcia okiem. ;]

Napisano

Adek -> No dobre to jest, ale to wyglada jak gotowy model a nie zarys.

Razi -> Takie pracki to lepiej w galeria 3d -> speed modeling .

 

 

 

 

Tutaj starajcie sie wrzucac , zarysy bryły , skladalaje sie malej liczby poligonow, najlepiej jakichs bardziej rozbudowanych stworkow, zeby mozna bylo co uogólniać.

 

Czas modelowania: za długi! , mam problemy z szybkoscia modelowania, moze to sie zmieni jak bede duzo modelował.

 

Soft: Wings (super jest)

 

Green beast:

greenbeast4fun.jpg

Napisano

Witam!!

ludzie nie piszcie postow bez bryl :)

brumugun--> czy ja wiem czy gotowy model jak dla mnie to to bryla :)

pozdro

6eu1.jpg

7tw8.jpg

Napisano

Tym razem wesola żaba :czas :50 minut,znowu troche dlugo ;/ .Pozdrawiam :)

 

be0dae879a95a532.jpg

2b97f543b5ccc30f.jpg

759c011e566c3f7c.jpg

b0133afc5f05575f.jpg

Napisano

Dzieki patry, niedlugo, sczerze powiedziawszy to niewiem dokladnie ile to modelowalem, ale dosc szybko mi sie tego stworka modelowalo

 

042406-thetruth.gif

piesekjy9.jpg

piessiatkafl1.jpg

Napisano
  • Autor

Panowie superowe brylki :) co tu duzo mowic tak trzymac i przykladac sie do proporcji bo o to w tym najbardziej chodzi :) zeby odrazu odczytac propsy conceptu. Ja sie staram ale marnie wychodzi w szybkim czasie hehe

 

Adek Cg jezeli chodzi o brylki sa super, ale doradzal bym mniejsza ilosc loopow tylko tam gdzie sa niezbedne, dzieki temu bedziesz mogl bryle dowolnie modyfikowac w latwiejszy sposob ale to chyba wiesz :)

 

Acha i postujmy i komentujemy kiedy wrzucamy swoje brylki 5- 10 min kazdy moze posiwecic przeciez :)

 

moj przed wczorajszy i wczorajszy zalegly :) sora za opoznienie :)

 

pierwszy w 5 min staralem sie odrazu uchwycic to co najwazniejsze (nieudanie :P ) 2gi 15-20 min (tez nieudanie :) )

sesja4.jpg

sesja5.jpg

Napisano

Dobra dorzuce coś od siebie, chociaż za bardzo podobne do konceptu nie jest ;p Chyba wybrałem za trudny koncept, chociaż gdyby nie to , że jak przesuwam obiekt w wingsie w pespektywie teoretycznie w dwóch wymiarach to naprawdę vertexy latają mi gdzie chcą , to kto wie jak by ta bryła teraz wyglądała^^conceptdemon001hx0.jpgdemoncopyai2.jpg

Napisano

Takiego Pluto probowalem jeszcze zrobic ,45 minut, chyba musialbym jednak zagescic te siatke ;/ . Pozdrawiam :)

 

1f1fe1e7607ace6a.jpg

a9938729a00012aa.jpg

b519e20f4d86c825.jpg

Napisano

Red beast:

redbeast4fun.jpg

 

Edit::

Przepraszam za offtopic, ale pobawiłem sie w mudboxie , zaczelem rzezbic , w trans jakis wpadłem xD :

redbeastmud4fun.jpg

 

CHyba inne modele tez wezmą kąpiel błotną :D .

Napisano

Witam do tej pory sama organika się przewijała, ale teraz się to zmieni ;pconceptjohndickenson5bvn1.jpg

 

Miałem zamiar wymodelować działko ale juz nie mam siły i oczy mi się zamykają ;]

btw. brumugun świetnie wyszedł ci ten stworek po tej "kąpieli błotnej" :d bardzo ładnie pokazałeś mięśnie...

Edit: dorobiłem skrzydła, bo wcześniej zapomniałem xD

samolot2hz8.jpg

Napisano

kolejne postacie, wczorajsza i dzisiejsza

krzykaczfinpi3.jpg

wilkolakkonceptdw2.jpg

wilkolakby1.jpg

wilkolaksiatkahb3.jpg

 

dzieki KLICEK za rade :) faktycznie czasami mam z tym problemy, mam nadzieje ze teraz jest lepiej

 

brumugun bardzo ladnie sobie radzisz z tymi bestyjkami :), faktycznie ta Mudbox owa wersja bardzo fajna

 

zonk samolocik fajny, tylko troche za duzo loopow dales (tam z boku), z jednym kolem to ten biedak zginie przy ladowaniu :P

Napisano

Oki to i szybki szkic ode mnie- umieszczam ze sporym spóźnieniem, ale tak się akurat złożyło że dopiero dzisiaj mogłem spokojnie do maxiaka usiąść- a pomysł i koncept od razu przypadły mi do gustu.

 

Koncept jeśli dobrze pamiętam- Kengi'ego (jeśli się mylę proszę o sprostowanie ;) ).

 

Pozdrawiam,

 

szkic_ginanh.jpg

Napisano

KLICEK, Gotham super brylki :)

Gotham jak mozesz to wrzuc jescze wersje z ms

 

ok to moje dwie dzisiejsze brylki

mermanme6.jpg

mermancaloscfk6.jpg

 

Were.jpg

wilkolakcalosclc9.jpg

Napisano

Gotham -> Najlepiej wrzucac, concept , siatke i smootha, tak jak Klicek w pierwszym poscie napisal.

 

Widać, że nałogowi ciągacze vertex'ow, nie prożnują ;) . Ładne modele.

bluedragon4fun.jpg

Napisano

Witam, znowu pewnie za dużo loop'ów i zupełnie nie podobny do conceptu ale ciężko mi było uchwycić proporcje bo nie jest do widok od boku ;/

conceptaleksidkwolf727551bc7.jpg

wilk1jpgau6.jpg

W sumie cała bryła wygląda inaczej (raczej jak lis a nie wilk :F) ale wrzucam, żeby sie motywować do dalszej pracy ;P

Adek_CG przy samolociku kompletnie zapomniałem z tym kołem więc będzie musiał sobie jakoś radzić przy lądowaniu :D btw:fajne modeliki, w ostatnich chyba bardziej zacząłeś się skupiać się na samych bryłach.

brumugun kolejny bardzo fajny modelik po samej bryle można rozpoznać z jakiego to konceptu.

Gotham po raz kolejny ten sam modelik i po raz kolejny bardzo ładna bryła.

 

Ps: co do mojego wcześniejszego modelu [samolotu] wie ktoś jak sensownie można usunąć conajmniej 2 z 3 loop'ów na środku ale tak, żeby przy okazji wszystkie face'y utrzymać jako quady a nie pięciokąty etc?

Napisano

Adek_CG- Thx :), problem w tym że siatka nie jest pod ms... Chociażby przekrój nóg jest czworobokiem -> zmieniły by się w zwisające ciągutki pozbawiona formy.

 

Brumugun- Sęk w tym ze zaczynam modelować sdsem po naszkicowaniu... więc ms odpada, a siatki są fajne na wypracowanych topologicznie modelach czy też na trafnie zoptymalizowanym low poly... Ale na szkicach? ;)

 

Oki to następny szkic, bardzo szybki i słabo wyważony ale i pora po prostu konkretna...

 

Koncept autorstwa Kelly Hamilton.

 

szkic_kh.jpg

Napisano

Fajne modele, od jutra zaczynam masową produkcje ;], moze ktos polecic jakies miejsce, gdzie mozna znalesc jakies koncepty stworków?

 

Gotham -> Milutki pokemon, jak dla mnie to jest całkiem wporządku, wszystko do siebie pasuje. BTW. No wrzuć siatki, nie daj się prosić :) , przeciez juz na takich ogolnych bryłach widac zalążki loopów i rozłożenie tego wszystkiego, poswiec te pol minuty wiecej . ;) Moze dla Ciebie , taka siatka nic nie znaczy, ale dla poczatkujacego juz tak.

 

No dobra troche tego grubaska robilem , w za duzy detal poleciałem, ale wrzucam .

Edit:: Poszerzyłem nogi. =]

fatass4fun2.jpg

Napisano

No dobra, podobają mi sie te prace niektóre :D:D jak tak piszecie, że 15-20 minut to mi szczena opada. Może napiszecie jeszcze taki tutek do box modelingu ? Taki :p zrozumialy dla noobów w tej dziedzinie ? Przydałby sie dla wielu osób a również dla mnie :]. Szukałem troche tutków ale większości nie do końca rozumiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności