KLICEK Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Hej Od dluzszego czasu chcialem cos takiego zrobic, wiem ze moze teraz nie jest to najlepszy czas (bitwa) , ale akurat mi sie poluznilo i moge wiecej czasu posiwiecic na doszkalanie sie :) (watek podpatrzylem z cgtalka juz jakis czas temu i pomyslalem ze to nie glupi pomysl zeby u nas tez byl taki) A wiec glownym zalozeniem watku jest to ze bede codziennie poswiecal jakies 10 minutek na zrobieniu glownej bryly jakiejs postaci, zwierzaka , czy mutanta mozna robic po prostu wszystko co przyjdzie do glowy , np. kwiatka z nogami ludzkimi itp ogranicza tylko wyobraznia :) Bede staral sie jak najlepiej odwzorowac koncept mam w tym wielkie braki :) Do watku wrzucamy , siatki + concept + render (albo scrin modelu z ms) Zapraszam do zabawy :) A wiec zaczynam od wrzuceniu 2ch sesji : pierwsza jakies 10- 15 min 2ga 20 min Jeszcze raz zapraszam wszystkich do zabawy czym nas wiecej tym lepiej:)
brumugun Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Ok, to i ja wrzucam modelik, koncept ten sam co u Klicka. czas 2 h ;/ silo. box modeling 1
zonk Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Fajny topic ;] poniżej daje concept znaleziony gdzieś w necie a w załączniku bryłę mojego pseudo modelu :F btw. nie wie ktoś przypadkiem jak w wingsie ustawić przeźroczysty materiał przy modelowaniu ?
KLICEK Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 Ladne brylki chlopaki :) starajcie sie o uzyskac przejzystosc siatki a bryle tworzyc od najmniejszych polycautow :) pomaga to szybko opanowac siate Wizz - Tak tylko w wingsie :) Zonk - Tab naciskasz ;] ale musisz material ustawic z opacity na 50% albo na wiecej ;] Czas jakies 15-20 min
Adek_CG Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 super sprawa z tym contest em, KLICEK moglbys podac adres stronki z kotrej brales te koncepty ? 1
brumugun Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Funny mage, concept Rodney Matthews . Bryła bardzo ogólna heh. 1
lewis Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Witam , probowalem zrobic bryle postaci z filmu "potwory i spolka" .70minut ;/ .Pozdrawiam :)
piotrek Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Wybacz KLICKU, że ci koncept ukradłem, ale nie chciało mi się szukać niczego ;]
nielot007 Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 piotrek zajefajnie!! ok kolejny concept tym razem z 25min :) ps. klicus dzieki za watek mozna sie duuuzo nauczyc :) pozdro
brumugun Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Ładne bryłki! Wrzucac wiecej! Nastepny mój glut, tym razem concept narysowałem ja xD . Concept heheh: A tutaj modelik: O wątek przyklejony sweet! Klicek , klicknął gdzie trzeba, ghyhyh.
lewis Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Witam ! Takiego melmana probowalem zrobic ( 1,5h :-/ ) Pozdrawiam :)
brumugun Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Adek -> Odruchowo sprawdzilem zapasy domestosu w lazience. Ładne modele , rozpedzacie sie widze mocno. A tutaj moj zabawny smoczek, concept ołówkiem tez mój: Wyglada niepozornie, ale zjadłby wszystkie bitewniakowe smoki bez mrugnięcia okiem. ;]
brumugun Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Adek -> No dobre to jest, ale to wyglada jak gotowy model a nie zarys. Razi -> Takie pracki to lepiej w galeria 3d -> speed modeling . Tutaj starajcie sie wrzucac , zarysy bryły , skladalaje sie malej liczby poligonow, najlepiej jakichs bardziej rozbudowanych stworkow, zeby mozna bylo co uogólniać. Czas modelowania: za długi! , mam problemy z szybkoscia modelowania, moze to sie zmieni jak bede duzo modelował. Soft: Wings (super jest) Green beast:
nielot007 Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Witam!! ludzie nie piszcie postow bez bryl :) brumugun--> czy ja wiem czy gotowy model jak dla mnie to to bryla :) pozdro
lewis Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Tym razem wesola żaba :czas :50 minut,znowu troche dlugo ;/ .Pozdrawiam :)
Adek_CG Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Dzieki patry, niedlugo, sczerze powiedziawszy to niewiem dokladnie ile to modelowalem, ale dosc szybko mi sie tego stworka modelowalo
KLICEK Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 Panowie superowe brylki :) co tu duzo mowic tak trzymac i przykladac sie do proporcji bo o to w tym najbardziej chodzi :) zeby odrazu odczytac propsy conceptu. Ja sie staram ale marnie wychodzi w szybkim czasie hehe Adek Cg jezeli chodzi o brylki sa super, ale doradzal bym mniejsza ilosc loopow tylko tam gdzie sa niezbedne, dzieki temu bedziesz mogl bryle dowolnie modyfikowac w latwiejszy sposob ale to chyba wiesz :) Acha i postujmy i komentujemy kiedy wrzucamy swoje brylki 5- 10 min kazdy moze posiwecic przeciez :) moj przed wczorajszy i wczorajszy zalegly :) sora za opoznienie :) pierwszy w 5 min staralem sie odrazu uchwycic to co najwazniejsze (nieudanie :P ) 2gi 15-20 min (tez nieudanie :) )
zonk Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Dobra dorzuce coś od siebie, chociaż za bardzo podobne do konceptu nie jest ;p Chyba wybrałem za trudny koncept, chociaż gdyby nie to , że jak przesuwam obiekt w wingsie w pespektywie teoretycznie w dwóch wymiarach to naprawdę vertexy latają mi gdzie chcą , to kto wie jak by ta bryła teraz wyglądała^^
lewis Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Takiego Pluto probowalem jeszcze zrobic ,45 minut, chyba musialbym jednak zagescic te siatke ;/ . Pozdrawiam :)
Przybysz Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Witam. Jakiś krab wykopany na googlach. 25min
brumugun Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Red beast: Edit:: Przepraszam za offtopic, ale pobawiłem sie w mudboxie , zaczelem rzezbic , w trans jakis wpadłem xD : CHyba inne modele tez wezmą kąpiel błotną :D .
zonk Napisano 9 Sierpień 2006 Napisano 9 Sierpień 2006 Witam do tej pory sama organika się przewijała, ale teraz się to zmieni ;p Miałem zamiar wymodelować działko ale juz nie mam siły i oczy mi się zamykają ;] btw. brumugun świetnie wyszedł ci ten stworek po tej "kąpieli błotnej" :d bardzo ładnie pokazałeś mięśnie... Edit: dorobiłem skrzydła, bo wcześniej zapomniałem xD
Adek_CG Napisano 10 Sierpień 2006 Napisano 10 Sierpień 2006 kolejne postacie, wczorajsza i dzisiejsza dzieki KLICEK za rade :) faktycznie czasami mam z tym problemy, mam nadzieje ze teraz jest lepiej brumugun bardzo ladnie sobie radzisz z tymi bestyjkami :), faktycznie ta Mudbox owa wersja bardzo fajna zonk samolocik fajny, tylko troche za duzo loopow dales (tam z boku), z jednym kolem to ten biedak zginie przy ladowaniu :P
Gotham Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Oki to i szybki szkic ode mnie- umieszczam ze sporym spóźnieniem, ale tak się akurat złożyło że dopiero dzisiaj mogłem spokojnie do maxiaka usiąść- a pomysł i koncept od razu przypadły mi do gustu. Koncept jeśli dobrze pamiętam- Kengi'ego (jeśli się mylę proszę o sprostowanie ;) ). Pozdrawiam,
Adek_CG Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 KLICEK, Gotham super brylki :) Gotham jak mozesz to wrzuc jescze wersje z ms ok to moje dwie dzisiejsze brylki
brumugun Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Gotham -> Najlepiej wrzucac, concept , siatke i smootha, tak jak Klicek w pierwszym poscie napisal. Widać, że nałogowi ciągacze vertex'ow, nie prożnują ;) . Ładne modele.
zonk Napisano 11 Sierpień 2006 Napisano 11 Sierpień 2006 Witam, znowu pewnie za dużo loop'ów i zupełnie nie podobny do conceptu ale ciężko mi było uchwycić proporcje bo nie jest do widok od boku ;/ W sumie cała bryła wygląda inaczej (raczej jak lis a nie wilk :F) ale wrzucam, żeby sie motywować do dalszej pracy ;P Adek_CG przy samolociku kompletnie zapomniałem z tym kołem więc będzie musiał sobie jakoś radzić przy lądowaniu :D btw:fajne modeliki, w ostatnich chyba bardziej zacząłeś się skupiać się na samych bryłach. brumugun kolejny bardzo fajny modelik po samej bryle można rozpoznać z jakiego to konceptu. Gotham po raz kolejny ten sam modelik i po raz kolejny bardzo ładna bryła. Ps: co do mojego wcześniejszego modelu [samolotu] wie ktoś jak sensownie można usunąć conajmniej 2 z 3 loop'ów na środku ale tak, żeby przy okazji wszystkie face'y utrzymać jako quady a nie pięciokąty etc?
Adek_CG Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Master Kiełbaster pokaz jak to wyglada z ms
Gotham Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 Adek_CG- Thx :), problem w tym że siatka nie jest pod ms... Chociażby przekrój nóg jest czworobokiem -> zmieniły by się w zwisające ciągutki pozbawiona formy. Brumugun- Sęk w tym ze zaczynam modelować sdsem po naszkicowaniu... więc ms odpada, a siatki są fajne na wypracowanych topologicznie modelach czy też na trafnie zoptymalizowanym low poly... Ale na szkicach? ;) Oki to następny szkic, bardzo szybki i słabo wyważony ale i pora po prostu konkretna... Koncept autorstwa Kelly Hamilton.
brumugun Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 Fajne modele, od jutra zaczynam masową produkcje ;], moze ktos polecic jakies miejsce, gdzie mozna znalesc jakies koncepty stworków? Gotham -> Milutki pokemon, jak dla mnie to jest całkiem wporządku, wszystko do siebie pasuje. BTW. No wrzuć siatki, nie daj się prosić :) , przeciez juz na takich ogolnych bryłach widac zalążki loopów i rozłożenie tego wszystkiego, poswiec te pol minuty wiecej . ;) Moze dla Ciebie , taka siatka nic nie znaczy, ale dla poczatkujacego juz tak. No dobra troche tego grubaska robilem , w za duzy detal poleciałem, ale wrzucam . Edit:: Poszerzyłem nogi. =]
PeneTr0z Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 No dobra, podobają mi sie te prace niektóre :D:D jak tak piszecie, że 15-20 minut to mi szczena opada. Może napiszecie jeszcze taki tutek do box modelingu ? Taki :p zrozumialy dla noobów w tej dziedzinie ? Przydałby sie dla wielu osób a również dla mnie :]. Szukałem troche tutków ale większości nie do końca rozumiem.
kubi Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 Tu masz taki prosty tutek o robieniu bryłki z boxa jest do silo ale można go zastosowac w kazdym programie. http://www.southerngfx.co.uk/general/tutorials/23-silo_dino/tutorial.htm
Adek_CG Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 brumugun no no , bardzo ladnie :) _kuba_ bardzo fajny ten tutek
yeroo Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 taki ogar z nudow, koncept ze strony the witcher'a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się