szaka Napisano 4 Sierpień 2006 Napisano 4 Sierpień 2006 Ja też melduję się na starcie:) Głównym tematem będzie faun w wersji baby faun (zanim został starym lubieżnikiem). Obok niego chciałabym umieścić trochę tworów, które roiły się w głowach panów i pań sprzed stu lat- zwłaszcza tych nadużywających pewnej zielonej nalewki:) Dodaję pierwszy szkic buzi fauna ( bez doprawionych rogów)
Leru Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 szaka -> witam serdecznie w Bitwie :) powodzenia!
Ania Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 faun trochę wystraszony i nieufny wygląda, tak ma być? bo mi by się widział faun bardziej pogodny.
_michal Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Fajnym faunem był Tumnus w Kronikach Narni (o filmie mówię, całkiem sympatyczny i absolutnie nie lubieżnik) A zielona nalewka rulez, szkoda że jej w Polszy nie ma :(
szaka Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 Aniu>> celowałam raczej w "gapowaty" wygląd, ale rzeczywiście wyszedł mi i trochę ostrzej i starzej niż planowałam- mam nadzieję, że da się to skorygowac teksturą. Empeck>> pewnie to herezja, ale nie oglądałam Kronik... a co do absyntu- to albo mi się wydaje- albo widziałam w jakimś sklepie ostatnio? nawet jeśli nie- to na łąkach jest mnóstwo piołunu zawsze można sprokurować na własne potrzeby ( dla dobra "sztuki") ;) Pozdrawiam!
_michal Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 znalazłem ;) http://www.e-wino.com/index.php?id=170&show=inne2 i tumnus:
szaka Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 Ale fajny koziełek:) Dzięki za fotkę. A co do absyntu to zastanawiam się jakim cudem tak mocno kręcił 100 lat temu- albo pili go wiadrami, albo receptura przewidywała duże stężenie piołunu- tyle, że ten badyl jest gorzki jak jasny gwint... Zostawiłam na moment postać fauna - zajęłam się postacią kobiety, która będzie zamykała kompozycję z lewej strony ( chyba). To taki ludzko-zwierzęco-roślinny twór wyrastający z ziemi jak drzewo. Dodam jej lianowate włosy z wplecionymi pnączami. Myślałam o skrzydłach ważki ( jak w tej słynnej secesyjnej broszce)- ale boję się, ze może być już za gęsto. Oczywiście będzie miała inną pozę, tekstura jest również tymczasowa.
max_1989 Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Fajnie sie zapowiada :) szkoda tylko że został użyty model z poprzedniej bitwy :\ http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=18640 ale to chyba już powszechne w tej bitwie :). pzdr.
szaka Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 Model jest robiony od nowa- nałożyłam tę samą teksturę na ciało, ale to również zmienię. Mały krok do przodu. Włosy może i będą lianowate- ale coś mi się wydaje, że choćbym dodała pnącza to i tak nie będzie ich widać...
Obywatel Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Cze : ] Ciekawy model! Jak chcesz sobie poradzić z teksturowaniem dolnej partii ciała? Bo mi to wygląda na dużo roboty. Mapowanie, kto to lubi? ;-) Jest OK! Dajesz dalej :]
JmTm00 Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 teraz tak patrze i i wydaje mi sie ze proporcje łapek lepiej wygladałyby na odwrót: ramie krótkie - przedramie średnie - paluch długaśny ale to takie moje osobiste odczucie. A takto ok jest. Pozdrawiam
KLICEK Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 panienka pikna ! imo za rowno zaczynaja sie te wici na dole :) i moze troche skorki pofaldowanej tam dodac bo jakos dziwnie to wyglada , reszta super :) te niby rece ala starcraft super :)
_michal Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Zgadzam się z Klicorem, jeśli chodzi o te tentakle, a co do mapowania, to still będzie, więc można się pokusić o mapowanie z kamerki. Bardzo fajnie Tobie idzie, przyjemnie popatrzeć.
vv3k70r Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 uwazam ze polaczenie tych amcek z tulowiem przechodzi zbyt ostro...... moglbys to rpzemyslec.. widzialem jakeis obrazki przedstawiajace podobne istoty.. cala serie.. spotaram sie znalez c i wkleic. jakis artych aplodzi takie stwory :)
_michal Napisano 8 Sierpień 2006 Napisano 8 Sierpień 2006 Można by je połączyć z ciałem tak jak u ośmiornicy na przykład
szaka Napisano 8 Sierpień 2006 Autor Napisano 8 Sierpień 2006 Faktycznie te gałęzie nie za dobrze są połączone z resztą ... Pomysł, żeby ciało przechodziło w nie płynnie jak u ośmiornicy jest fajny. Myślałam też żeby to miejsce zamaskować dodatkowym obiektem- liśćmi, kwiatami,wężem wpełzającym... :) O mapowanie boję się mniej- te macko-gałęzie zbudowane są z prostych walców, które zmapowałam cylindrycznie a dopiero później pokopiowałam i powyginałam. Możliwe, ze będą potrzebne jakieś poprawki w uv- ale raczej nie bardzo pracochłonne. Łapki ala starcraft to dość dokładnie odwzorowane odnóża modliszki:) Dzięki za rady, sugestie i dobre słowa! Pozdrawiam
szaka Napisano 10 Sierpień 2006 Autor Napisano 10 Sierpień 2006 Dodałam badyle- nie żałowałam sobie:)
szaka Napisano 12 Sierpień 2006 Autor Napisano 12 Sierpień 2006 Pierwsza próba upozowania kobiety-modliszki. Co sądzicie?
Jonasz_Real Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Wszystko ładne, oprócz kobiety...jest troszkę nienaturalna...please popraw ją...
JmTm00 Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 ...proponowałbym idac za modliszkami, zgiąć babke w pasie, prawa reka wydaje sie być duuzo krótsza od lewej przez skrót perspektywistyczny, nie wyglada to ok. Nie wiem jak ma wygladać cała scenka (w sensie kadru) wiec w sumie trudno powiedzieć czy jest dobrze czy nie ;) ale prawą łapke napewno trzeba poruszyć ;) Pozdrawiam
szaka Napisano 15 Sierpień 2006 Autor Napisano 15 Sierpień 2006 Faktycznie gdzieś zgubił mi się dynamiczny charakter łap. Zabieram się za poprawianie.
Gość _Kreska_ Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 to ostatnie to czysty render, czy podmalowałes w ps? bo jak czysty to fajnie wyszło :)
szaka Napisano 15 Sierpień 2006 Autor Napisano 15 Sierpień 2006 _Kreska->Tło jest dodane i kosmyk włosów poprawiony- reszta to render. Master Kiełbaster->może i brzydka- mnie w tym ujęciu skojarzyła się ze schyłkową Cher :)
Gość _Kreska_ Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 podoba mi sie, a jak zrobiłeś ze wyglada jak namalowane? tekstura taka czy światło?
szaka Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Kreska-> to światło daje taki efekt, ambient z granatowym cieniem. Zmieniłam trochę pozę modliszki i dodałam jej stylizowane tło. Chciałabym osiągnąć efekt współgrania płaskich i wypukłych elementów. Oczywiście modele nie są wyrenderowne finalnie- to tylko taka przymiarka:)
mrkrzysiek Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 ładny model tylko jakos skura na kobiecia nie zabardzo pasuje i te ręce czy co to jest inaczej ustaw bo tak to dziwnie wygląda
szaka Napisano 26 Wrzesień 2006 Autor Napisano 26 Wrzesień 2006 Dawno mnie tu nie było:) Nad kobietą popracuję jeszcze jeśli tylko starczy czasu. Teraz kawałek centralnego obrazka-widok, który będzie za tytułowym faunem.
Master Kiełbaster Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 Trochę zbyt gładko... Może lepiej zrób tło w Vue.
Ania Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 rozdzielczosc tekstury za mala, jest to troche rozmazane.
Dziamka Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 Jak dla mnie dziwnie wygląda ta góra... tak sie zaczyna i kończy z nienacka :)
szaka Napisano 17 Październik 2006 Autor Napisano 17 Październik 2006 Dzięki za komentarze. Myślę, ze pejzażyk nie będzie specjalnie widoczny- wszystkie elementy sceny chciałabym złożyć tak żeby uzyskać "klimtowski" klimat ale przyznam, że ciągle nie mam bardzo precyzyjnej wizji całości :) Ostatnio wydziergałam kawałek tytułowego fauna- nie ma jeszcze kopytek i rogi są tylko przytknięte.
Master Kiełbaster Napisano 17 Październik 2006 Napisano 17 Październik 2006 Zaraz zlecą się pedofile i inni zboczeńcy na to forum :*** Trochę crashy się zrobiło w okolicach sutków i mostka.
szaka Napisano 23 Październik 2006 Autor Napisano 23 Październik 2006 Master Kiełbaster> a propos zboczeńców -nie widzę inaczej przy takiej obscenie:) Dodałam teksturę i kopytka ( te ostatnie jeszcze są kanciate). Wpadłam na pomysł, ze faun będzie bujał się na huśtawce i trzymał w ręku ptaszka ( znaczy zwierzątko...):)
Jonasz_Real Napisano 23 Październik 2006 Napisano 23 Październik 2006 Hi hi, ale ma fajnego, cały czas mowa o zwięrzątkach. :P Oki, koniec żartów. Troszkę ma za długie nóżki. I cos z palcami ma nie tak. Cos mu wcześniej ucięłac. Wyszło jakies za krótkie dłonie. Pozdrawiam
szaka Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Jonasz_Real>> z nóżkami racja, a co do dłoni- faun trzyma w łapach ptaszki i one w zasadzie całkiem zasłaniają palce. Pierwsza próba złożenia wszystkiego do kupy. Od jakiegoś czasu marzył mi się taki układ- wielopłaszczyznowy- ale teraz nie jestem pewna, czy nie wywalić bocznych elementów i nie zostawić tylko części środkowej... Faun wymaga jeszcze lepszego oświetlenia,powinien mieć też chyba moher na nogach:) Na sukni kobiety ze środkowej sceny mają być płaskie ornamenty- jeśli zdążę:)
Ania Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 a gdyby tą panienkę z korzeniami na nogach przesunąć w prawo aż do żółtego paska i trochę powiększyć, żeby górnymi kończynami pokazywała od góry na fauna? i wtedy bym też usunęła boki, i powyższyła lekko kadr.
MaJKel_zmc Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Szczerze - nie podoba mi się. Wygląda to bardziej jak praca w 2d niż 3d. Tak wogóle to nie rozumiem o co chodzi w tej pracy :). Czekam na następne update i trzymam kciuki za dalsze kroki.pozdro
satanicus1991 Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 a mnie sie podoba.. nawet. Jednak MaJKel ma racje- wyglada to strasznie 2D. I twarz fauna jest straaszna, wyglada jak aniolek z jakiejs apokaliptycznej wizji proroka, co nie koniecznie jest zaleta w tej pracy. zrob mu prosze prawdziwe oczy a nie teksture
RK Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 A kto powiedział że musi "wyglądać" jak 3d ? Ma BYĆ 3d a jak wygląda to sprawa osobistego wyboru każdego ze startujących.
satanicus1991 Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 A kto powiedział że musi "wyglądać" jak 3d ? Ma BYĆ 3d a jak wygląda to sprawa osobistego wyboru każdego ze startujących. Okej, nic nie mowielem :D
szaka Napisano 12 Listopad 2006 Autor Napisano 12 Listopad 2006 Tak wygląda w tej chwili mój faun: http://republika.pl/rkgalery/armour/FAUN.jpg
szaka Napisano 12 Listopad 2006 Autor Napisano 12 Listopad 2006 Oczywiście mnóstwo rzeczy jest jeszcze do poprawienia,ale tylko tyle udało mi się zrobić do godziny 0 :) Dzięki za komentarze, mam nadzieję, że wszyscy bawili się w tej bitwie tak dobrze jak ja. Pozdrawiam!
satanicus1991 Napisano 13 Listopad 2006 Napisano 13 Listopad 2006 trochę chore (u mnie chore znaczy fajne :P) podoba mi się! Może zdecyduj się na zmianę tekstur na faunie? W tej pozie faunowi się trochę dziwnie "siurek" ułożył, strasznie nienaturalnie. Uwierz mi, wiem co mówię :] [edit] coś jest nie tak z odnośnikiem
Rekomendowane odpowiedzi