Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja też melduję się na starcie:)

Głównym tematem będzie faun w wersji baby faun (zanim został starym lubieżnikiem). Obok niego chciałabym umieścić trochę tworów, które roiły się w głowach panów i pań sprzed stu lat- zwłaszcza tych nadużywających pewnej zielonej nalewki:)

 

Dodaję pierwszy szkic buzi fauna ( bez doprawionych rogów)

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnym faunem był Tumnus w Kronikach Narni (o filmie mówię, całkiem sympatyczny i absolutnie nie lubieżnik)

 

A zielona nalewka rulez, szkoda że jej w Polszy nie ma :(

Napisano

Aniu>> celowałam raczej w "gapowaty" wygląd, ale rzeczywiście wyszedł mi i trochę ostrzej i starzej niż planowałam- mam nadzieję, że da się to skorygowac teksturą.

 

Empeck>> pewnie to herezja, ale nie oglądałam Kronik... a co do absyntu- to albo mi się wydaje- albo widziałam w jakimś sklepie ostatnio?

nawet jeśli nie- to na łąkach jest mnóstwo piołunu zawsze można sprokurować na własne potrzeby ( dla dobra "sztuki") ;)

Pozdrawiam!

Napisano

Ale fajny koziełek:) Dzięki za fotkę.

A co do absyntu to zastanawiam się jakim cudem tak mocno kręcił 100 lat temu- albo pili go wiadrami, albo receptura przewidywała duże stężenie piołunu- tyle, że ten badyl jest gorzki jak jasny gwint...

 

Zostawiłam na moment postać fauna - zajęłam się postacią kobiety, która będzie zamykała kompozycję z lewej strony ( chyba).

To taki ludzko-zwierzęco-roślinny twór wyrastający z ziemi jak drzewo. Dodam jej lianowate włosy z wplecionymi pnączami. Myślałam o skrzydłach ważki ( jak w tej słynnej secesyjnej broszce)- ale boję się, ze może być już za gęsto.

Oczywiście będzie miała inną pozę, tekstura jest również tymczasowa.

Napisano

Model jest robiony od nowa- nałożyłam tę samą teksturę na ciało, ale to również zmienię.

 

Mały krok do przodu. Włosy może i będą lianowate- ale coś mi się wydaje, że choćbym dodała pnącza to i tak nie będzie ich widać...

Napisano

Cze : ]

 

Ciekawy model! Jak chcesz sobie poradzić z teksturowaniem dolnej partii ciała? Bo mi to wygląda na dużo roboty. Mapowanie, kto to lubi? ;-)

Jest OK! Dajesz dalej :]

Napisano

teraz tak patrze i i wydaje mi sie ze proporcje łapek lepiej wygladałyby na odwrót: ramie krótkie - przedramie średnie - paluch długaśny ale to takie moje osobiste odczucie. A takto ok jest. Pozdrawiam

Napisano

panienka pikna ! imo za rowno zaczynaja sie te wici na dole :) i moze troche skorki pofaldowanej tam dodac bo jakos dziwnie to wyglada , reszta super :) te niby rece ala starcraft super :)

Napisano

Zgadzam się z Klicorem, jeśli chodzi o te tentakle, a co do mapowania, to still będzie, więc można się pokusić o mapowanie z kamerki.

 

Bardzo fajnie Tobie idzie, przyjemnie popatrzeć.

Napisano

uwazam ze polaczenie tych amcek z tulowiem przechodzi zbyt ostro...... moglbys to rpzemyslec.. widzialem jakeis obrazki przedstawiajace podobne istoty.. cala serie.. spotaram sie znalez c i wkleic. jakis artych aplodzi takie stwory :)

Napisano

Faktycznie te gałęzie nie za dobrze są połączone z resztą ... Pomysł, żeby ciało przechodziło w nie płynnie jak u ośmiornicy jest fajny. Myślałam też żeby to miejsce zamaskować dodatkowym obiektem- liśćmi, kwiatami,wężem wpełzającym... :)

O mapowanie boję się mniej- te macko-gałęzie zbudowane są z prostych walców, które zmapowałam cylindrycznie a dopiero później pokopiowałam i powyginałam. Możliwe, ze będą potrzebne jakieś poprawki w uv- ale raczej nie bardzo pracochłonne.

Łapki ala starcraft to dość dokładnie odwzorowane odnóża modliszki:)

Dzięki za rady, sugestie i dobre słowa!

Pozdrawiam

Napisano

...proponowałbym idac za modliszkami, zgiąć babke w pasie, prawa reka wydaje sie być duuzo krótsza od lewej przez skrót perspektywistyczny, nie wyglada to ok. Nie wiem jak ma wygladać cała scenka (w sensie kadru) wiec w sumie trudno powiedzieć czy jest dobrze czy nie ;) ale prawą łapke napewno trzeba poruszyć ;) Pozdrawiam

Gość _Kreska_
Napisano

to ostatnie to czysty render, czy podmalowałes w ps? bo jak czysty to fajnie wyszło :)

Napisano

_Kreska->Tło jest dodane i kosmyk włosów poprawiony- reszta to render.

Master Kiełbaster->może i brzydka- mnie w tym ujęciu skojarzyła się ze schyłkową Cher :)

Gość _Kreska_
Napisano

podoba mi sie, a jak zrobiłeś ze wyglada jak namalowane? tekstura taka czy światło?

Napisano

Kreska-> to światło daje taki efekt, ambient z granatowym cieniem.

 

Zmieniłam trochę pozę modliszki i dodałam jej stylizowane tło. Chciałabym osiągnąć efekt współgrania płaskich i wypukłych elementów.

Oczywiście modele nie są wyrenderowne finalnie- to tylko taka przymiarka:)

Napisano

Dawno mnie tu nie było:) Nad kobietą popracuję jeszcze jeśli tylko starczy czasu. Teraz kawałek centralnego obrazka-widok, który będzie za tytułowym faunem.

Napisano

Dzięki za komentarze. Myślę, ze pejzażyk nie będzie specjalnie widoczny- wszystkie elementy sceny chciałabym złożyć tak żeby uzyskać "klimtowski" klimat ale przyznam, że ciągle nie mam bardzo precyzyjnej wizji całości :)

Ostatnio wydziergałam kawałek tytułowego fauna- nie ma jeszcze kopytek i rogi są tylko przytknięte.

Napisano

Master Kiełbaster> a propos zboczeńców -nie widzę inaczej przy takiej obscenie:)

Dodałam teksturę i kopytka ( te ostatnie jeszcze są kanciate). Wpadłam na pomysł, ze faun będzie bujał się na huśtawce i trzymał w ręku ptaszka ( znaczy zwierzątko...):)

Napisano

Hi hi, ale ma fajnego, cały czas mowa o zwięrzątkach. :P

Oki, koniec żartów. Troszkę ma za długie nóżki. I cos z palcami ma nie tak. Cos mu wcześniej ucięłac. Wyszło jakies za krótkie dłonie.

Pozdrawiam

Napisano

Jonasz_Real>> z nóżkami racja, a co do dłoni- faun trzyma w łapach ptaszki i one w zasadzie całkiem zasłaniają palce.

 

Pierwsza próba złożenia wszystkiego do kupy. Od jakiegoś czasu marzył mi się taki układ- wielopłaszczyznowy- ale teraz nie jestem pewna, czy nie wywalić bocznych elementów i nie zostawić tylko części środkowej...

Faun wymaga jeszcze lepszego oświetlenia,powinien mieć też chyba moher na nogach:) Na sukni kobiety ze środkowej sceny mają być płaskie ornamenty- jeśli zdążę:)

Napisano

a gdyby tą panienkę z korzeniami na nogach przesunąć w prawo aż do żółtego paska i trochę powiększyć, żeby górnymi kończynami pokazywała od góry na fauna? i wtedy bym też usunęła boki, i powyższyła lekko kadr.

Napisano

Szczerze - nie podoba mi się. Wygląda to bardziej jak praca w 2d niż 3d. Tak wogóle to nie rozumiem o co chodzi w tej pracy :). Czekam na następne update i trzymam kciuki za dalsze kroki.pozdro

Napisano

a mnie sie podoba.. nawet. Jednak MaJKel ma racje- wyglada to strasznie 2D. I twarz fauna jest straaszna, wyglada jak aniolek z jakiejs apokaliptycznej wizji proroka, co nie koniecznie jest zaleta w tej pracy. zrob mu prosze prawdziwe oczy a nie teksture

Napisano

A kto powiedział że musi "wyglądać" jak 3d ? Ma BYĆ 3d a jak wygląda to sprawa osobistego wyboru każdego ze startujących.

Napisano

Oczywiście mnóstwo rzeczy jest jeszcze do poprawienia,ale tylko tyle udało mi się zrobić do godziny 0 :)

Dzięki za komentarze, mam nadzieję, że wszyscy bawili się w tej bitwie tak dobrze jak ja. Pozdrawiam!

Napisano

trochę chore (u mnie chore znaczy fajne :P) podoba mi się! Może zdecyduj się na zmianę tekstur na faunie? W tej pozie faunowi się trochę dziwnie "siurek" ułożył, strasznie nienaturalnie. Uwierz mi, wiem co mówię :]

[edit]

coś jest nie tak z odnośnikiem




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności