slayer2004 Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 Jest dobrze. Textura płynu tylko dziwnie wyszła. Natomiast sam płyn można zrobić jako texturę, a nie osobny objekt.
JunioR Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 worki wyglądają jak galareta, popracuj nad tym.
KacperSpala Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 podłogą powinien byc asfalt , najlepiej z kałużami ;) na razie wszystko jest za czyste. za duży bump na kontenerze, tekstura worków na smieci do wymiamy, co do płynu z butelki to powinien troche byc przezroczysty zeby widac przez niego było podloge, materiał na rynnie i pojemnikach na śmieni niezły. W dobrym kierunku to zmierza :)
c4rl0s Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 kurcze cały czas walcze z teksturami :
Gość ant-3d Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 Mi najbardziej nie odpowiada telewizor. Za krotki, kineskop za plaski. Moze lepiej zrob tylko kawaleczki drobne szkla na rogach kineskopu bo watpie by kineskop mogl tak peknac. Raczej caly by sie rozlecial. Tekstura telewizora za czysta. Tekstura tych desek opartych o mur troche mnie drazni. Nie wiem co z nia nie tak ale cos jest :] Ogolnie fajnie sie zapowiada. Pomarudzilbym jeszcze do oswietlenia. Jakies takie teatralne wyszlo... malo realne. Nie umiem Ci powiedziec co jest nie tak ale to to odbieram.
Eden-3d Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 popracuj nad oswietleniem jest malo realistyczne,moze lepiej zrob dzienne swiatlo
c4rl0s Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 kolejny upik i powiem ze nadal walcze zmieniło sie troche rzeczy moze troche za ciemne wyszlo bo renderowałem w nocy :( ale nastepny bedzie juz lepszy niewiem podpowiedzcie co jeszce by tu .... co do pory to napewno bedzie to noc i nic sie nie zmieni pozdro!
slayer2004 Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Troszke jaśniej,żeby widać było tło. Dobry pomysł z tą mgłą.
Master Kiełbaster Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Zmniejsz kąt tego światła, i zwiększ power by część sceny była dobrze widoczna a reszta ciemna... Lampa wyszła ładnie, reszty nie widać :*
Kr3tz Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 no juz lepiej, ale kineskop dalej do poprawy... wydaje mi sie ze bumpy na scianach, ziemi, kozsu dodaly by scenie charakteru
c4rl0s Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 okej tak jak obiecałem jasniejszy renderek , dzieki master ........ za rade kąt juz zmienił swoje parametry takze minimalnie rozjasniłem tło, juz sam niewiem chyba to jest max co moge wycisnąć w tej pracce z moim bardzo słabym zasobem tekstur:( także myśle ze pracke moge uznac za prawie skonczoną i przeniesc ją do FW oczywiscie drobne poprawki bedą miały jeszce miejsce no chyba ze znajdziecie jakies grube do poprawki wtedy niebedzie wyjscia:( pozdro!
Kr3tz Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 nie porzucaj tak pracy, fajny temat, rob rob a praca trafi nie tylko do Finished Works a i do Golden Gallery ;)
c4rl0s Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 hehe toś mi kr3tz posłodził:) heheh wiesz niemiałbym nic przeciwko ale mierze siły na zamiary no ale cóż skoro tak mówisz to jeszcze powalcze chociaż dobrze by było jakbyście wytkneli co jest według was do porawy bo od tego dłubania już mi oczy mgła taka jak na pracce zaszły:0 heheh pozdro!
Kr3tz Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 trochu agd, troszke wiecej smieci, butelek, +gazety na ziemi, rozwalone pudelko tektorowe, materac, jakies legowisko menela ;P [moze nawet sam menel ;)], wiecej grafow, no i jak pisalem- BUMP, BUMP, BUMP! ;) PS. i jeszcze inne ujecie moze
Eden-3d Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 skoro masz bardzo maly zasob textur to pewnie tej stronki nieznasz jeszcze http://www.mayang.com/textures/
c4rl0s Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 niesamowite dzienki eden-3d niewyobrażalnie mi pomogłes:)))))))))))))))))))))))))))))0 teraz napewno bede dłubał w pracce i to z jeszce wiekszym zapałem Kr3tz dzienki serdeczne za inspiracje:) spróbuje cos wymodzic jeszcze raz dzienki i pozdro ziomale!
c4rl0s Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 kolejny renderek :) myśle ze ten zaułek niepotrzebuje już większego zasyfienia:) no ale bede polegał na waszej opini pozdro!
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Czemu na TV jest cement z motylkiem? :P Tekstura ziemi dziwna - jakieś plamy.
KacperSpala Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 xDDDDD zaszalałeś, ale nie o to w tym chodzi - grunt zmień na ASFALT !, chodniczek, krawężnik, te sprawy. to zielone na scianie z kamienia z kad sie wzięło ? Mech w środku miasta ? czy ktoś tak obficie żygał na ściane. Jeśli tak to jak nażygał tak wysoko ? Poprzedni materiał studzienki był lepszy. Materiały wymieniłbym wszystkie poza : lampą, koszami na smieci, na workach na smieci przeskaluj w górę bumpa/displace i zmniejsz trochę wartosc. co do oświetlenia - zmniejsz parametry diffuse wszystkich materiałów, ustaw mgłe tak by tla prawie nie było widac, daj światło volumetryczne, spotowe z lampy dużo silniejsze by uzyskac kontrast pomiedzy częscią oświetloną i nieoświetloną. Pozdrawiam .
c4rl0s Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Napisano 23 Sierpień 2006 hehe kacper ty to zawsze człowieka potrafisz podbudowac konstruktywna krytyką:) własnie oto chodzi ! postaram sie kolejnej odsłonie porawic niedociagniecia co do tego zielonego to ma być mech i akurat to niemusi być srodek miasta niewiem mi tam sie podoba wnosi troche ożywienia do scenki i będe nalegał aby został no hyba ze heheh mnie zmusicie;) to to zmienie narazie zmieniłem kineskop i tekstur ziemi pozdro!
Master Kiełbaster Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 Wrzuć na kineskop fotę rozbitego szkła (masz temat w referencjach).
AGmakonts Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 scenka błaga na kolanach o GI i nowe materiały, popraw te 2 rzeczy i będzie pieknie
JunioR Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 w sumie smietnik smietnik a smieci mało :] po za tym to co AG GI tu sie prosi jak nic, to samo textury
pecet Napisano 23 Sierpień 2006 Napisano 23 Sierpień 2006 czegoś tu brakuje, co by ożywiło tą scenke, to w tle niepasuje, ogulnie też próbuje takie scenki dla odmiany od samochodów i mi tak "płasko" wychodzą :/
c4rl0s Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Napisano 24 Sierpień 2006 jak widac nadal walcze ze wszystkim i z oswietleniem i teksturami pozdro!
peterr Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 Witam Szanownego modelarza:P nie podoba mi sie ta tekstura podłogi czy co to jest...jest po prostu nienaturalna i faktycznie lepszy byłby może asfalt.. mech jest do podrasowania... może jakaś lekka mgiełka? i po co lampa na śmietniku?[poza tym to jest lampa widmo?] Jak sie czepiać to na maxa...do czego są przyczepione te "dachówki"? Ale modele i koncepcja mi się podobają ;) uznanie:)
KacperSpala Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 dla czego nie sprubujesz tak jak Ci mówię :D ? Co ci szkodzi :D ? A może akurat pomoże : ) Asfalt ! ulica ! zrób to jako 'ciemny zaułek' Mech out. jeśli chcesz ozywic scenke to pare postów wczesniej napisałem ci - koty, wyjscie z restauracji, myszy. Mech na deskach ok, mech na scianie i podłodze ???? WTF. Poza tym jak maskujesz w PSP ten mech to postaraj sie o rózne wartosci parametru opacity danych layerów mchu by wprowadzic różnorodnosc. Co do ściany to możesz zrobic jakies zacieki, ewentualnie schody przeciwpozarowe. mapowanie rowerka daje po gałach równo (widac pionowe przerwy) jak na razie to mi sie najbardziej podoba tył pracy, dodaj deszcz itd itd. propozycje : ZDEJMIJ wszystkie materiały i zacznij od początku. od podlogi, światła i bcg , potem do nich dostosowuj reszte. Dla przykładu : to po paru adjustach w Photoshopie. Z tej pracy na prawde wiele mozna wycisnac tylko trzeba tego chciec :)
c4rl0s Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Napisano 24 Sierpień 2006 mam pytanko lepiej zrobic deszcz w maxie czy domalówki w pfotoshopie a jesli w maxie lepeiej to jak?
pecet Napisano 24 Sierpień 2006 Napisano 24 Sierpień 2006 deszcz jako krople (smugi) lepiej zrobić w ps bo szybciej będzie, można to chyba załatwić pędzlem, w parametrach ustawić żeby "wygasał" i ciachnąć smugi o kolorze szaro-niebieskim z opacity na jakieś 60%, ale nie wiem jak to wyjdzie bo nigdy tak nie robiłem :P no ale jak już będzie padał deszcz to trzeba nadać "mokre" materiały i kałuże edit: jednak inaczej zrobiłem ten deszcz w ps: zrobiłem pędzel (takie podłużne kreski-muszą być dosyć długie , równoległe na 1/3 obrazka w którym będziesz malował deszcz-coś jak w załączniku) i potem tylko klikałem na obrazku tym pędzelkiem (opacity, flow 70-80%)i tak powstał deszcz :)
c4rl0s Napisano 25 Sierpień 2006 Autor Napisano 25 Sierpień 2006 dzieki pecet w photoshopie wiem jak zrobic ale w maxie niewiem narzie zmieniłem kilka tekstur i oswietlenie jeszce apowanie rowerka lezy ale to sie zmieni w kolejnem upie pozdro!
KacperSpala Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 w photoshopie jest latwiejszy sposob na deszcz : ) czarne tło, make noisie, montion blur, powielasz 3 razy tą warstwe, ustawiasz na screen, pierwszej dajesz 3% widocznosci, drugiej 10%, trzeciej 15% i maskujesz pędzlem by dodac roznorodnosci :)
Yaro16 Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Chciałbym sie spytac jak zrobiłeś swoja lampkę pomusz mi bo ja niemoge jej zrobic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się