arev Napisano 21 Sierpień 2006 Share Napisano 21 Sierpień 2006 zrobilem sobie brodzik, wlasciwie tylko po to, zeby wreszcie powspolpracowac troche z Vrayem, do ktorego nigdy nie mialem cierpliwosci. model jak model... troche zbyt ostra krawedz przy dnie, ale jakos umknelo mi to przy modelowaniu. chcialbym poznac opinie na temat calosci rendera, bo nigdy mi nie szlo z V, ale wydaje mi sie, ze jakos przyzwoicie to wyglada ^_^ p.s. plytki z Tubądzina ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 21 Sierpień 2006 Share Napisano 21 Sierpień 2006 spoko jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 21 Sierpień 2006 Share Napisano 21 Sierpień 2006 Kolejny nawrócony ;D Świetnie ci to wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 bardzo ładnie, napisz coś o światłach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 Brodzik to już dawno sobie z tąd poszła :* Render OK, chyba brakuje fug. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2006 fugi sa, chociaz moze troche zbyt gleboko. swiatlo to 1 Vray light, multiplier 30, subdivisions 32, primary bounces - irradiance (low), secondary bounces - quasi montecarlo, HSV Exp i dark multiplier na 1,5. chyba wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 jak dla mnie bomba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 Chya rzeczywiście, jakoś to wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 22 Sierpień 2006 Share Napisano 22 Sierpień 2006 Jak usyskales material kafelkow ? Wygladaja bardzo realistycznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 23 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 23 Sierpień 2006 reflect (34,34,34), gloss 0,8 i diffuse map w slocie bump na 75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 mnie się tez podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 23 Sierpień 2006 Share Napisano 23 Sierpień 2006 bardzo pozytywnie wygląda, oby tak dalej :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbychowaty Napisano 24 Sierpień 2006 Share Napisano 24 Sierpień 2006 dziekuje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi