Skocz do zawartości

Postac 3D: treningowa główka


Nezz

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Zainspirowany paroma pracami postanowiłem wkońcu bardziej zainteresować się zbrushem i przy okazji dla treningu texturowania poczyniłem takiego szkarada.

Base mesh i uv w 3dsmaxie , displace w zbrushu , reszta textur - photoshop. wyrenderowane mentalnie. Chętnie usłyszę słowa krytyki

 

Animacja obrotu 360 : http://acrem.linuxd.pl/allied/360.avi ( 1mb )

 

frontrc9.jpg

 

perspsd4.jpg

 

side1ul6.jpg

 

side2xd7.jpg

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość misterTornister

Ale ten pan ma straszna buzie ojeju jeju, az mnie drgawki przeszyly od glowy po skarpetki. Moj kot tez sie przestraszyl, wiem bo wskoczyl na zyrandol i nie chce zejsc. Pozdrawiam 10 gwiazdek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaraj się jakoś pokazać ciężar głowy, tutaj ma wąską, gumową szyję, nie wydać barków/barek/wtf, przez co nie wiadomo na czym się ona opiera i czy zaraz nie spadnie.

teksturowanie ci dobrze wyszło, ale dodaj potem w postprocessie coś w rodzaju SSS, żeby światło na skórze było miększe

przy zombiaku pamiętaj o różnych ścięgnach i kościach

 

czekam na kolejną prackę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności