zioło Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 Witam! Zamieszczam tu głowe kosmity (pierwszy model w mayi) jesli mozecie to mowcie co do poprawy, chcialbym sie czegos nauczyc w tym programie. siatka jest jaka jest:/ troszke mi sie nie ukladala. potem mam nadzieje tekstuty dac i animacje prostą.
Master Kiełbaster Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 Koncept, o ile wogóle jest, nieciekawy :*. Bez powiek ciężko by mu się żyło.
zioło Napisano 30 Sierpień 2006 Autor Napisano 30 Sierpień 2006 kosmici nie maja powiek. ale to tylko do cwiczeń a nie na jakas tam grafike.
Zbychowaty Napisano 30 Sierpień 2006 Napisano 30 Sierpień 2006 A mi sie podoba:)Dorob mu pozniej jakies zmarszczki i inne dziadostwa. TYlko nie kombinuj prosze z zadnymi antenami;)
maczuga Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 j/w, ale wąsy bym widział u niego, takie coś a'la Davy Jones z Piratów z Karaibów :)
weinert Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 skad wiesz ze nie maja powiek ja widzialem jednego co miał wąsy
zioło Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Napisano 31 Sierpień 2006 Z-Brush- anteny nie wchodza w gre:D ze zmarszczkami to ciagle kombinuje maczuga- nie ogladałem piratow z karaibow, a wąsy byly (takie wystające dzyndzelki) ale jakos mi nie lezaly wiec usunąłem:) weinert- a no wiem bo widzialem w "Z Archiwum X"!:P
Master Kiełbaster Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 To może takie pionowe błony na oczach? Jak u koteczków :*
piotrek Napisano 31 Sierpień 2006 Napisano 31 Sierpień 2006 Jak dla mnie ma żuchwę zbyt wysunietą do przodu :)
zioło Napisano 2 Wrzesień 2006 Autor Napisano 2 Wrzesień 2006 Witam popracowałem troszke nad szyją i obojczykiem, ujdzie? Master- dobry pomysł, trzeba pomyslec. a szczeka chyba ma byc ciut wysunieta:)
zioło Napisano 2 Wrzesień 2006 Autor Napisano 2 Wrzesień 2006 dzieki:) a co sadzicie o ustach? no strasznie to wyglada. jak poukładac siatke zeby mozna to było potem animować "blend shape" Jak zabrac sie do robienia pionowych powiek (wg. pomyslu Mastera kiełbastera), jako oddzielne elementy, czy extrudowac edge? I jeszcze jedno pytanko- importowalem do sceny druga głowe za pomoca kreate reference i nic z nia zrobic nie moge- nawet usunac! co jest grane?
zioło Napisano 3 Wrzesień 2006 Autor Napisano 3 Wrzesień 2006 takie ucho przypasi czy szykowac cos nowego? a moze wogole bez uszu?
Matti Napisano 3 Wrzesień 2006 Napisano 3 Wrzesień 2006 hmm moze troche jeszcze je pomecz albo zrob tylko jakas dziure;) wzorujesz sie na tym?: http://www.3dluvr.com/jonkajtys/obrazki/3d_pic/jonkajtys_XSI_alien.jpg
zioło Napisano 3 Wrzesień 2006 Autor Napisano 3 Wrzesień 2006 hehe:) jasne:) jesli macie jakies pomysly na ucho to walcie śmiało!
Kemil Napisano 5 Wrzesień 2006 Napisano 5 Wrzesień 2006 Dorob choc malutkie powieki i pokarz siatke Obojczyka. Ah i ucho Zrypane, jakies dziwne ksztalty. Prosze jakas prosta Referke w sam raz dla "poczatkujacego"
zioło Napisano 6 Wrzesień 2006 Autor Napisano 6 Wrzesień 2006 nie nie, ucho ludzkie zdecydowanie odpada. moze tylko taka dziorka zamiast ucha bedzie wystarczajaca? i siatka obojczyka i powieki
brumugun Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 Czekam na ładny shader skóry, domyślam się że pracujesz w maya, polecam misss_fast_skin (w maxie też jest) , dlaczego w maxie mapowanie robiłeś, przecież w maya jest super unfold , no chyba że na starej wersji działasz.
zioło Napisano 19 Wrzesień 2006 Autor Napisano 19 Wrzesień 2006 dzieki brumugun! w mayi dopiero zaczynam, jeszcze sie ucze wiec wrzuciłem do maxa:)
maczuga Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 no ej bez przesady, ale ludzką skórą go nie musiałeś pokrywać :/
zioło Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 a jaka? chcialem zeby mniej wiecej wygladalo tak:http://www.3dluvr.com/jonkajtys/obrazki/3d_pic/jonkajtys_XSI_alien.jpg
Infero Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 No to treńkę brakuje... nie znam się na tym za mocno, ale moim zdaniem Twoja tekstura jest za mała, większa rozdzielczośc by się przydała. Sama "treśc" tej tekstury wygląda całkiem, całkiem. Walnij bumpa, jakiegoś noise'a czy cóś, i refleksje z białego światła. Chyba wyjdzie coś w stylu mokrego połysku. I daj troche różu... Acha, co on taki happy?? :)
JmTm00 Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 qrde qrde...gdzie ja to ju widziałem ? ? aaa no taak no racja zioło face robot :) ee lepiej byś coś swojego machnał :/
zioło Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 nie zrzynam tego tak calkiem,chce tylko zeby bylo troszke realistyczne, nigdy nie teksturowalem jeszcze. "aaa no taak no racja zioło face robot" nie czaje?
zioło Napisano 5 Październik 2006 Autor Napisano 5 Październik 2006 witam wszystkich!! taki oto mały updejt. zostały jeszcze chyba tylko oczy, czy poprawic coś jeszcze?
maczuga Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 tekstury nie było w wyższej rozdzielczosci?
zioło Napisano 5 Październik 2006 Autor Napisano 5 Październik 2006 no nie wiem, wydawalo sie ze rozdzielczosc tekstury jest ok:(
zioło Napisano 12 Październik 2006 Autor Napisano 12 Październik 2006 no i to chyba juz koniec bedzie.... http://www.stronki.pl/tomek/vip/kosmo2.jpg
chveti Napisano 12 Październik 2006 Napisano 12 Październik 2006 jeszcze trzeba mu jakiś ładny shader sprawić i ładnie wyrenderować bo wygląda jak chodzący silikon.
naeq Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 Ładnie ma pomalowane usta, no i tak ładnie się do nas uśmiecha :D: i ta skóra wygląda tak ludzko... mowie Ci człowieku jak to jest ufol to to zmień :D
peterr Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 o lol wygląda jakby naciągnął czyjąś skóre na twarz:D i to część z twarzy część z ty..łu...:P cud miód :P
Ania Napisano 7 Maj 2007 Napisano 7 Maj 2007 lepiej by wyglądało gdyby fałdy były drobniejsze, pory też są za duże, nałożyłeś chyba zbyt mały kawałek tekstury, przez co też wygląda nieco low res. wartałoby go lepiej oświecić, nie tak frontalnie, trochę bardziej z boku, żeby było widać że tam jest coś wymodelowane a nie tylko owal z teksturą, teraz wygląda bardzo płasko.
zioło Napisano 8 Maj 2007 Autor Napisano 8 Maj 2007 Witam! Przysiedzialem nad renderem. Usta nie sa juz pomalowane jak u transwestyty:/ Skora nie wyglada juz chyba jak sciagnieta z d*** Oswietlenie jest juz bardziej z boku. Pory sa moze troszke za duze ale chyba nie warte jest to robienia nowej teksturki:/
Mr Pank Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 hahaha a ty jeszcze męczysz tego ufoka,lol :D zabawnie wygląda, zwłaszcz ten przedostatni xD niestety skóra wygląda jak sciagnieta z d***,:] ale spoko może daj czarne oczy i jakieś refleksy pzdr.
CzarnyLord Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 A mi ostatnia fotka (zwlaszcza render sie bardzo podoba) tylko te oczy cos nie pasuja..
zioło Napisano 9 Maj 2007 Autor Napisano 9 Maj 2007 hahaha a ty jeszcze męczysz tego ufoka,lol :D Czuje do niego sentyment:D Pytanie dotyczące światelka omni z mentala!!!!!!!!! Co zrobić aby swiatełko oddzialywało tylko na obiekt który mnie interesuje? Swiatła oswietlajace głowe psują efekt oczu, chciałbym wyłączyć oczy z oddziaływania głównych swiateł i dodac nowe światelka tylko dla oczu. Jest taka możliwość?
Ania Napisano 9 Maj 2007 Napisano 9 Maj 2007 ostatni już o wiele lepszy, tylko oczy dziwne, za ciemne i zbyt jednorodne, i prawa strona głowy zbyt ciemna teraz (ale może to mój monitor) w opcjach omni masz opcję Exclude (gdzieś całkiem u góry), klikasz i tam zaznaczasz odpowiednie objekty.
zioło Napisano 10 Maj 2007 Autor Napisano 10 Maj 2007 Uffff.... strasznie dlugo mieliło ten render ale jakos dobrnąłem do konca:) narazie nie chce mi sie juz poprawiac tej głowy to chyba tak zostanie, chociaż z oczu nadal nie jestem zadowolony:/ Ania dzieki za info.
zioło Napisano 12 Maj 2007 Autor Napisano 12 Maj 2007 Witam!! Dzięki za wszystkie opinie- za kija tez:/ Równolegle pracowałem też nad głową ludzką, będzie pod animacje:) Zostało dokończyć tylko oczy- będzie łysy. Piszcie co wam na wątrobie leży;)
carlosss Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 ten też wygląda trochę jak alien :D no ale nie wszystkich natura urodą obdarzyła ;P o matko teraz zauważyłem to "ucho", koniecznie to poprawić trzaa :)
QbisieQ Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 Wydaje mi się że trochę za duży nochal no i gdzie on ma kości policzkowe i trochę górna część głowy za mała. Fajne brwi :) Pozdro !
Arxis Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 ależ on ma fikuśne uszy! xD i widać, że w gębie ma wiecej niż w mózgu.
veri_jr Napisano 12 Maj 2007 Napisano 12 Maj 2007 Nie, no proporcje leżą totalnie. Nawet jeśli postać nie ma wyglądać naturalnie to i tak zbyt ją pokrzywdziłeś. Oczy powinny znajdować się mniej-więcej w połowie wysokości głowy. Są też osadzone za głęboko i nie wiem czy też nie za szeroko, zwykle przestrzeń między oczami wynosi ok. jednej szerokości oka. Nos jest o wiele za duży. Dolna partia głowy właściwie niczym nie różni się od górnej, w praktyce oznacza, to, że szczena jest wielkości mózgoczaszki. Uszy są za wysoko i w ogóle jakieś dziwne takie są...
zioło Napisano 12 Maj 2007 Autor Napisano 12 Maj 2007 Więc może pokaże referke. zrobiłem sobie fotke i tak starałem sie wymodelować. Nos powiększyłem umyślnie na maxa! tak było w moim zamierzeniu:) Uszy niestety zbyt płasko i dlatego ich nie widać:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się