Skocz do zawartości

Model 3D: głowa


zioło

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Zamieszczam tu głowe kosmity (pierwszy model w mayi) jesli mozecie to mowcie co do poprawy, chcialbym sie czegos nauczyc w tym programie.

siatka jest jaka jest:/ troszke mi sie nie ukladala. potem mam nadzieje tekstuty dac i animacje prostą.a3.jpgs2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Z-Brush- anteny nie wchodza w gre:D ze zmarszczkami to ciagle kombinuje

maczuga- nie ogladałem piratow z karaibow, a wąsy byly (takie wystające dzyndzelki) ale jakos mi nie lezaly wiec usunąłem:)

weinert- a no wiem bo widzialem w "Z Archiwum X"!:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki:)

a co sadzicie o ustach? no strasznie to wyglada. jak poukładac siatke zeby mozna to było potem animować "blend shape"

Jak zabrac sie do robienia pionowych powiek (wg. pomyslu Mastera kiełbastera), jako oddzielne elementy, czy extrudowac edge?

I jeszcze jedno pytanko- importowalem do sceny druga głowe za pomoca kreate reference i nic z nia zrobic nie moge- nawet usunac! co jest grane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to treńkę brakuje... nie znam się na tym za mocno, ale moim zdaniem Twoja tekstura jest za mała, większa rozdzielczośc by się przydała. Sama "treśc" tej tekstury wygląda całkiem, całkiem. Walnij bumpa, jakiegoś noise'a czy cóś, i refleksje z białego światła. Chyba wyjdzie coś w stylu mokrego połysku. I daj troche różu...

Acha, co on taki happy?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej by wyglądało gdyby fałdy były drobniejsze, pory też są za duże, nałożyłeś chyba zbyt mały kawałek tekstury, przez co też wygląda nieco low res.

 

wartałoby go lepiej oświecić, nie tak frontalnie, trochę bardziej z boku, żeby było widać że tam jest coś wymodelowane a nie tylko owal z teksturą, teraz wygląda bardzo płasko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Przysiedzialem nad renderem.

Usta nie sa juz pomalowane jak u transwestyty:/

Skora nie wyglada juz chyba jak sciagnieta z d***

Oswietlenie jest juz bardziej z boku.

Pory sa moze troszke za duze ale chyba nie warte jest to robienia nowej teksturki:/

nk3.2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha

a ty jeszcze męczysz tego ufoka,lol :D

zabawnie wygląda, zwłaszcz ten przedostatni xD

 

niestety skóra wygląda jak sciagnieta z d***,:] ale spoko

może daj czarne oczy i jakieś refleksy

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha

a ty jeszcze męczysz tego ufoka,lol :D

Czuje do niego sentyment:D

Pytanie dotyczące światelka omni z mentala!!!!!!!!!

Co zrobić aby swiatełko oddzialywało tylko na obiekt który mnie interesuje?

Swiatła oswietlajace głowe psują efekt oczu, chciałbym wyłączyć oczy z oddziaływania głównych swiateł i dodac nowe światelka tylko dla oczu.

Jest taka możliwość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatni już o wiele lepszy, tylko oczy dziwne, za ciemne i zbyt jednorodne,

i prawa strona głowy zbyt ciemna teraz (ale może to mój monitor)

 

w opcjach omni masz opcję Exclude (gdzieś całkiem u góry), klikasz i tam zaznaczasz odpowiednie objekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uffff.... strasznie dlugo mieliło ten render ale jakos dobrnąłem do konca:)

narazie nie chce mi sie juz poprawiac tej głowy to chyba tak zostanie, chociaż z oczu nadal nie jestem zadowolony:/

Ania dzieki za info.

nk4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Dzięki za wszystkie opinie- za kija tez:/

Równolegle pracowałem też nad głową ludzką, będzie pod animacje:)

Zostało dokończyć tylko oczy- będzie łysy.

Piszcie co wam na wątrobie leży;)

test1,3.jpg

test1,1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, no proporcje leżą totalnie. Nawet jeśli postać nie ma wyglądać naturalnie to i tak zbyt ją pokrzywdziłeś.

 

Oczy powinny znajdować się mniej-więcej w połowie wysokości głowy.

Są też osadzone za głęboko i nie wiem czy też nie za szeroko, zwykle przestrzeń między oczami wynosi ok. jednej szerokości oka.

Nos jest o wiele za duży.

Dolna partia głowy właściwie niczym nie różni się od górnej, w praktyce oznacza, to, że szczena jest wielkości mózgoczaszki.

Uszy są za wysoko i w ogóle jakieś dziwne takie są...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc może pokaże referke.

zrobiłem sobie fotke i tak starałem sie wymodelować.

Nos powiększyłem umyślnie na maxa! tak było w moim zamierzeniu:)

Uszy niestety zbyt płasko i dlatego ich nie widać:/

B00000K-przod2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności