Napisano 30 Sierpień 200618 l Witam! Zamieszczam tu głowe kosmity (pierwszy model w mayi) jesli mozecie to mowcie co do poprawy, chcialbym sie czegos nauczyc w tym programie. siatka jest jaka jest:/ troszke mi sie nie ukladala. potem mam nadzieje tekstuty dac i animacje prostą.
Napisano 30 Sierpień 200618 l Koncept, o ile wogóle jest, nieciekawy :*. Bez powiek ciężko by mu się żyło.
Napisano 30 Sierpień 200618 l Autor kosmici nie maja powiek. ale to tylko do cwiczeń a nie na jakas tam grafike.
Napisano 30 Sierpień 200618 l A mi sie podoba:)Dorob mu pozniej jakies zmarszczki i inne dziadostwa. TYlko nie kombinuj prosze z zadnymi antenami;)
Napisano 31 Sierpień 200618 l j/w, ale wąsy bym widział u niego, takie coś a'la Davy Jones z Piratów z Karaibów :)
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor Z-Brush- anteny nie wchodza w gre:D ze zmarszczkami to ciagle kombinuje maczuga- nie ogladałem piratow z karaibow, a wąsy byly (takie wystające dzyndzelki) ale jakos mi nie lezaly wiec usunąłem:) weinert- a no wiem bo widzialem w "Z Archiwum X"!:P
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Autor Witam popracowałem troszke nad szyją i obojczykiem, ujdzie? Master- dobry pomysł, trzeba pomyslec. a szczeka chyba ma byc ciut wysunieta:)
Napisano 2 Wrzesień 200618 l Autor dzieki:) a co sadzicie o ustach? no strasznie to wyglada. jak poukładac siatke zeby mozna to było potem animować "blend shape" Jak zabrac sie do robienia pionowych powiek (wg. pomyslu Mastera kiełbastera), jako oddzielne elementy, czy extrudowac edge? I jeszcze jedno pytanko- importowalem do sceny druga głowe za pomoca kreate reference i nic z nia zrobic nie moge- nawet usunac! co jest grane?
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor takie ucho przypasi czy szykowac cos nowego? a moze wogole bez uszu?
Napisano 3 Wrzesień 200618 l hmm moze troche jeszcze je pomecz albo zrob tylko jakas dziure;) wzorujesz sie na tym?: http://www.3dluvr.com/jonkajtys/obrazki/3d_pic/jonkajtys_XSI_alien.jpg
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor hehe:) jasne:) jesli macie jakies pomysly na ucho to walcie śmiało!
Napisano 5 Wrzesień 200618 l Dorob choc malutkie powieki i pokarz siatke Obojczyka. Ah i ucho Zrypane, jakies dziwne ksztalty. Prosze jakas prosta Referke w sam raz dla "poczatkujacego"
Napisano 6 Wrzesień 200618 l Autor nie nie, ucho ludzkie zdecydowanie odpada. moze tylko taka dziorka zamiast ucha bedzie wystarczajaca? i siatka obojczyka i powieki
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Czekam na ładny shader skóry, domyślam się że pracujesz w maya, polecam misss_fast_skin (w maxie też jest) , dlaczego w maxie mapowanie robiłeś, przecież w maya jest super unfold , no chyba że na starej wersji działasz.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Autor dzieki brumugun! w mayi dopiero zaczynam, jeszcze sie ucze wiec wrzuciłem do maxa:)
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Autor a jaka? chcialem zeby mniej wiecej wygladalo tak:http://www.3dluvr.com/jonkajtys/obrazki/3d_pic/jonkajtys_XSI_alien.jpg
Napisano 25 Wrzesień 200618 l No to treńkę brakuje... nie znam się na tym za mocno, ale moim zdaniem Twoja tekstura jest za mała, większa rozdzielczośc by się przydała. Sama "treśc" tej tekstury wygląda całkiem, całkiem. Walnij bumpa, jakiegoś noise'a czy cóś, i refleksje z białego światła. Chyba wyjdzie coś w stylu mokrego połysku. I daj troche różu... Acha, co on taki happy?? :)
Napisano 25 Wrzesień 200618 l qrde qrde...gdzie ja to ju widziałem ? ? aaa no taak no racja zioło face robot :) ee lepiej byś coś swojego machnał :/
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Autor nie zrzynam tego tak calkiem,chce tylko zeby bylo troszke realistyczne, nigdy nie teksturowalem jeszcze. "aaa no taak no racja zioło face robot" nie czaje?
Napisano 5 Październik 200618 l Autor witam wszystkich!! taki oto mały updejt. zostały jeszcze chyba tylko oczy, czy poprawic coś jeszcze?
Napisano 12 Październik 200618 l Autor no i to chyba juz koniec bedzie.... http://www.stronki.pl/tomek/vip/kosmo2.jpg
Napisano 12 Październik 200618 l jeszcze trzeba mu jakiś ładny shader sprawić i ładnie wyrenderować bo wygląda jak chodzący silikon.
Napisano 7 Maj 200717 l Ładnie ma pomalowane usta, no i tak ładnie się do nas uśmiecha :D: i ta skóra wygląda tak ludzko... mowie Ci człowieku jak to jest ufol to to zmień :D
Napisano 7 Maj 200717 l o lol wygląda jakby naciągnął czyjąś skóre na twarz:D i to część z twarzy część z ty..łu...:P cud miód :P
Napisano 7 Maj 200717 l lepiej by wyglądało gdyby fałdy były drobniejsze, pory też są za duże, nałożyłeś chyba zbyt mały kawałek tekstury, przez co też wygląda nieco low res. wartałoby go lepiej oświecić, nie tak frontalnie, trochę bardziej z boku, żeby było widać że tam jest coś wymodelowane a nie tylko owal z teksturą, teraz wygląda bardzo płasko.
Napisano 8 Maj 200717 l Autor Witam! Przysiedzialem nad renderem. Usta nie sa juz pomalowane jak u transwestyty:/ Skora nie wyglada juz chyba jak sciagnieta z d*** Oswietlenie jest juz bardziej z boku. Pory sa moze troszke za duze ale chyba nie warte jest to robienia nowej teksturki:/
Napisano 8 Maj 200717 l hahaha a ty jeszcze męczysz tego ufoka,lol :D zabawnie wygląda, zwłaszcz ten przedostatni xD niestety skóra wygląda jak sciagnieta z d***,:] ale spoko może daj czarne oczy i jakieś refleksy pzdr.
Napisano 8 Maj 200717 l A mi ostatnia fotka (zwlaszcza render sie bardzo podoba) tylko te oczy cos nie pasuja..
Napisano 9 Maj 200717 l Autor hahaha a ty jeszcze męczysz tego ufoka,lol :D Czuje do niego sentyment:D Pytanie dotyczące światelka omni z mentala!!!!!!!!! Co zrobić aby swiatełko oddzialywało tylko na obiekt który mnie interesuje? Swiatła oswietlajace głowe psują efekt oczu, chciałbym wyłączyć oczy z oddziaływania głównych swiateł i dodac nowe światelka tylko dla oczu. Jest taka możliwość?
Napisano 9 Maj 200717 l ostatni już o wiele lepszy, tylko oczy dziwne, za ciemne i zbyt jednorodne, i prawa strona głowy zbyt ciemna teraz (ale może to mój monitor) w opcjach omni masz opcję Exclude (gdzieś całkiem u góry), klikasz i tam zaznaczasz odpowiednie objekty.
Napisano 10 Maj 200717 l Autor Uffff.... strasznie dlugo mieliło ten render ale jakos dobrnąłem do konca:) narazie nie chce mi sie juz poprawiac tej głowy to chyba tak zostanie, chociaż z oczu nadal nie jestem zadowolony:/ Ania dzieki za info.
Napisano 12 Maj 200717 l Autor Witam!! Dzięki za wszystkie opinie- za kija tez:/ Równolegle pracowałem też nad głową ludzką, będzie pod animacje:) Zostało dokończyć tylko oczy- będzie łysy. Piszcie co wam na wątrobie leży;)
Napisano 12 Maj 200717 l ten też wygląda trochę jak alien :D no ale nie wszystkich natura urodą obdarzyła ;P o matko teraz zauważyłem to "ucho", koniecznie to poprawić trzaa :)
Napisano 12 Maj 200717 l Wydaje mi się że trochę za duży nochal no i gdzie on ma kości policzkowe i trochę górna część głowy za mała. Fajne brwi :) Pozdro !
Napisano 12 Maj 200717 l Nie, no proporcje leżą totalnie. Nawet jeśli postać nie ma wyglądać naturalnie to i tak zbyt ją pokrzywdziłeś. Oczy powinny znajdować się mniej-więcej w połowie wysokości głowy. Są też osadzone za głęboko i nie wiem czy też nie za szeroko, zwykle przestrzeń między oczami wynosi ok. jednej szerokości oka. Nos jest o wiele za duży. Dolna partia głowy właściwie niczym nie różni się od górnej, w praktyce oznacza, to, że szczena jest wielkości mózgoczaszki. Uszy są za wysoko i w ogóle jakieś dziwne takie są...
Napisano 12 Maj 200717 l Autor Więc może pokaże referke. zrobiłem sobie fotke i tak starałem sie wymodelować. Nos powiększyłem umyślnie na maxa! tak było w moim zamierzeniu:) Uszy niestety zbyt płasko i dlatego ich nie widać:/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto