Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Zamieszczam tu głowe kosmity (pierwszy model w mayi) jesli mozecie to mowcie co do poprawy, chcialbym sie czegos nauczyc w tym programie.

siatka jest jaka jest:/ troszke mi sie nie ukladala. potem mam nadzieje tekstuty dac i animacje prostą.a3.jpgs2.jpg

  • Odpowiedzi 54
  • Wyświetleń 5,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

kosmici nie maja powiek.

ale to tylko do cwiczeń a nie na jakas tam grafike.

Napisano

A mi sie podoba:)Dorob mu pozniej jakies zmarszczki i inne dziadostwa. TYlko nie kombinuj prosze z zadnymi antenami;)

Napisano

j/w, ale wąsy bym widział u niego, takie coś a'la Davy Jones z Piratów z Karaibów :)

Napisano
  • Autor

Z-Brush- anteny nie wchodza w gre:D ze zmarszczkami to ciagle kombinuje

maczuga- nie ogladałem piratow z karaibow, a wąsy byly (takie wystające dzyndzelki) ale jakos mi nie lezaly wiec usunąłem:)

weinert- a no wiem bo widzialem w "Z Archiwum X"!:P

Napisano
  • Autor

Witam

popracowałem troszke nad szyją i obojczykiem, ujdzie?

szyja.jpg

Master- dobry pomysł, trzeba pomyslec.

a szczeka chyba ma byc ciut wysunieta:)

Napisano
  • Autor

dzieki:)

a co sadzicie o ustach? no strasznie to wyglada. jak poukładac siatke zeby mozna to było potem animować "blend shape"

Jak zabrac sie do robienia pionowych powiek (wg. pomyslu Mastera kiełbastera), jako oddzielne elementy, czy extrudowac edge?

I jeszcze jedno pytanko- importowalem do sceny druga głowe za pomoca kreate reference i nic z nia zrobic nie moge- nawet usunac! co jest grane?

Napisano
  • Autor

takie ucho przypasi czy szykowac cos nowego? a moze wogole bez uszu?

uszaty.jpg

Napisano
  • Autor

hehe:) jasne:)

jesli macie jakies pomysly na ucho to walcie śmiało!

Napisano

Dorob choc malutkie powieki i pokarz siatke Obojczyka.

 

Ah i ucho Zrypane, jakies dziwne ksztalty. Prosze jakas prosta Referke w sam raz dla "poczatkujacego"

ucho.jpg

Napisano
  • Autor

nie nie, ucho ludzkie zdecydowanie odpada.

moze tylko taka dziorka zamiast ucha bedzie wystarczajaca?

ucho.jpg

i siatka obojczyka

obojczyki.jpg

i powieki

powieka.jpg

Napisano

Czekam na ładny shader skóry, domyślam się że pracujesz w maya, polecam misss_fast_skin (w maxie też jest) , dlaczego w maxie mapowanie robiłeś, przecież w maya jest super unfold , no chyba że na starej wersji działasz.

Napisano
  • Autor

dzieki brumugun!

w mayi dopiero zaczynam, jeszcze sie ucze wiec wrzuciłem do maxa:)

Napisano
  • Autor

a jaka? chcialem zeby mniej wiecej wygladalo tak:http://www.3dluvr.com/jonkajtys/obrazki/3d_pic/jonkajtys_XSI_alien.jpg

Napisano

No to treńkę brakuje... nie znam się na tym za mocno, ale moim zdaniem Twoja tekstura jest za mała, większa rozdzielczośc by się przydała. Sama "treśc" tej tekstury wygląda całkiem, całkiem. Walnij bumpa, jakiegoś noise'a czy cóś, i refleksje z białego światła. Chyba wyjdzie coś w stylu mokrego połysku. I daj troche różu...

Acha, co on taki happy?? :)

Napisano

qrde qrde...gdzie ja to ju widziałem ? ? aaa no taak no racja zioło face robot :) ee lepiej byś coś swojego machnał :/

Napisano
  • Autor

nie zrzynam tego tak calkiem,chce tylko zeby bylo troszke realistyczne, nigdy nie teksturowalem jeszcze.

"aaa no taak no racja zioło face robot" nie czaje?

Napisano
  • Autor

witam wszystkich!!

taki oto mały updejt.

zostały jeszcze chyba tylko oczy, czy poprawic coś jeszcze?

skora.jpg

Napisano
  • Autor

no nie wiem, wydawalo sie ze rozdzielczosc tekstury jest ok:(

Napisano

jeszcze trzeba mu jakiś ładny shader sprawić i ładnie wyrenderować bo wygląda jak chodzący silikon.

Napisano

Ładnie ma pomalowane usta, no i tak ładnie się do nas uśmiecha :D: i ta skóra wygląda tak ludzko... mowie Ci człowieku jak to jest ufol to to zmień :D

Napisano

o lol wygląda jakby naciągnął czyjąś skóre na twarz:D i to część z twarzy część z ty..łu...:P

cud miód :P

Napisano

lepiej by wyglądało gdyby fałdy były drobniejsze, pory też są za duże, nałożyłeś chyba zbyt mały kawałek tekstury, przez co też wygląda nieco low res.

 

wartałoby go lepiej oświecić, nie tak frontalnie, trochę bardziej z boku, żeby było widać że tam jest coś wymodelowane a nie tylko owal z teksturą, teraz wygląda bardzo płasko.

Napisano
  • Autor

Witam!

Przysiedzialem nad renderem.

Usta nie sa juz pomalowane jak u transwestyty:/

Skora nie wyglada juz chyba jak sciagnieta z d***

Oswietlenie jest juz bardziej z boku.

Pory sa moze troszke za duze ale chyba nie warte jest to robienia nowej teksturki:/

nk3.2.jpg

Napisano

hahaha

a ty jeszcze męczysz tego ufoka,lol :D

zabawnie wygląda, zwłaszcz ten przedostatni xD

 

niestety skóra wygląda jak sciagnieta z d***,:] ale spoko

może daj czarne oczy i jakieś refleksy

pzdr.

Napisano
  • Autor
hahaha

a ty jeszcze męczysz tego ufoka,lol :D

Czuje do niego sentyment:D

Pytanie dotyczące światelka omni z mentala!!!!!!!!!

Co zrobić aby swiatełko oddzialywało tylko na obiekt który mnie interesuje?

Swiatła oswietlajace głowe psują efekt oczu, chciałbym wyłączyć oczy z oddziaływania głównych swiateł i dodac nowe światelka tylko dla oczu.

Jest taka możliwość?

Napisano

ostatni już o wiele lepszy, tylko oczy dziwne, za ciemne i zbyt jednorodne,

i prawa strona głowy zbyt ciemna teraz (ale może to mój monitor)

 

w opcjach omni masz opcję Exclude (gdzieś całkiem u góry), klikasz i tam zaznaczasz odpowiednie objekty.

Napisano
  • Autor

Uffff.... strasznie dlugo mieliło ten render ale jakos dobrnąłem do konca:)

narazie nie chce mi sie juz poprawiac tej głowy to chyba tak zostanie, chociaż z oczu nadal nie jestem zadowolony:/

Ania dzieki za info.

nk4.jpg

Napisano
  • Autor

Witam!!

Dzięki za wszystkie opinie- za kija tez:/

Równolegle pracowałem też nad głową ludzką, będzie pod animacje:)

Zostało dokończyć tylko oczy- będzie łysy.

Piszcie co wam na wątrobie leży;)

test1,3.jpg

test1,1.jpg

Napisano

ten też wygląda trochę jak alien :D no ale nie wszystkich natura urodą obdarzyła ;P

 

o matko teraz zauważyłem to "ucho", koniecznie to poprawić trzaa :)

Napisano

Wydaje mi się że trochę za duży nochal no i gdzie on ma kości policzkowe i trochę górna część głowy za mała. Fajne brwi :)

 

Pozdro !

Napisano

ależ on ma fikuśne uszy! xD i widać, że w gębie ma wiecej niż w mózgu.

Napisano

Nie, no proporcje leżą totalnie. Nawet jeśli postać nie ma wyglądać naturalnie to i tak zbyt ją pokrzywdziłeś.

 

Oczy powinny znajdować się mniej-więcej w połowie wysokości głowy.

Są też osadzone za głęboko i nie wiem czy też nie za szeroko, zwykle przestrzeń między oczami wynosi ok. jednej szerokości oka.

Nos jest o wiele za duży.

Dolna partia głowy właściwie niczym nie różni się od górnej, w praktyce oznacza, to, że szczena jest wielkości mózgoczaszki.

Uszy są za wysoko i w ogóle jakieś dziwne takie są...

Napisano
  • Autor

Więc może pokaże referke.

zrobiłem sobie fotke i tak starałem sie wymodelować.

Nos powiększyłem umyślnie na maxa! tak było w moim zamierzeniu:)

Uszy niestety zbyt płasko i dlatego ich nie widać:/

B00000K-przod2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności