Napisano 31 Sierpień 200618 l Hej. Na poczatek chcialem powiedziec zebyscie nie przywiazywali uwagi do modeli. Chce tu pocwiczyc chromowany material i material metalu lez nei takiego typowego polyskliwego tylko szarej chropowatej stali (ciezarki). Podaje ustawienia obydwoch materialow(gryf i ciezarki) i jezeli sie wam cos nie pdooba to powiedzcie co w tych mat. zmienic. (sory za jakosc rendera ale to probne) Pracka: Ustawienia:
Napisano 31 Sierpień 200618 l sorka , nie znam mentala , ale w brazilu jest materiał Brazil Chrome i jest coolerski ;D *doing* Splutterfish Reklama :D
Napisano 31 Sierpień 200618 l przeceiz to chyba Vray a nie Mental:> dodaj noise'a delikatnego do krążków i moze pobaw sie Anizotropy!
Napisano 31 Sierpień 200618 l hmm, i cóż by tu ocenić... Bardziej mi przpomina jakieś tworzywo sztuczne, niźli metal (chrom)
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor piotrek- skoro ci to przypomina to przeciez prosilem sa ustawienia materialow wiec co zmienic zeby nie wygladalo jak tworzywo sztuczne ?
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor piotrek ok sprobuje jakos nigdy sie tym nie bawilem :) bacry na przyklad do ilu podbic i ktory ciezarkow czy chromu ?
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor Mam 2 vraylighty ktore sie moga odbijac w sumie :D i jeszcze hdri w slocie reflection... wiec ?? o ile mniej wiecej ?
Napisano 31 Sierpień 200618 l sam sprawdź daj 10 zrenderuj daj 15 i zobacz jak lepiej. Kluczowa jest mapa hdr, ona odbita w metalu nada zasadniczy wygląd ciężarkom.
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor dzieki wielie :D dam znac jak beda zadowalajace mnie efekty (TAK BTW NIE MA TO JAK KONWERSACJA POSTAMI :P )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto