ozzyslip Napisano 31 Sierpień 2006 Share Napisano 31 Sierpień 2006 Hej. Na poczatek chcialem powiedziec zebyscie nie przywiazywali uwagi do modeli. Chce tu pocwiczyc chromowany material i material metalu lez nei takiego typowego polyskliwego tylko szarej chropowatej stali (ciezarki). Podaje ustawienia obydwoch materialow(gryf i ciezarki) i jezeli sie wam cos nie pdooba to powiedzcie co w tych mat. zmienic. (sory za jakosc rendera ale to probne) Pracka: Ustawienia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 31 Sierpień 2006 Share Napisano 31 Sierpień 2006 sorka , nie znam mentala , ale w brazilu jest materiał Brazil Chrome i jest coolerski ;D *doing* Splutterfish Reklama :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozzyslip Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2006 To jest VRay :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 31 Sierpień 2006 Share Napisano 31 Sierpień 2006 Fajnie nawet wyszło :) PS Jim mee to nie mental tylko vray :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 31 Sierpień 2006 Share Napisano 31 Sierpień 2006 przeceiz to chyba Vray a nie Mental:> dodaj noise'a delikatnego do krążków i moze pobaw sie Anizotropy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 31 Sierpień 2006 Share Napisano 31 Sierpień 2006 hmm, i cóż by tu ocenić... Bardziej mi przpomina jakieś tworzywo sztuczne, niźli metal (chrom) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozzyslip Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2006 piotrek- skoro ci to przypomina to przeciez prosilem sa ustawienia materialow wiec co zmienic zeby nie wygladalo jak tworzywo sztuczne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 31 Sierpień 2006 Share Napisano 31 Sierpień 2006 Nie wiem, nie znam się na vray'u. Anizotropy, jak Burneq radzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 31 Sierpień 2006 Share Napisano 31 Sierpień 2006 dla metalu IOR można dawać znacznie większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozzyslip Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2006 piotrek ok sprobuje jakos nigdy sie tym nie bawilem :) bacry na przyklad do ilu podbic i ktory ciezarkow czy chromu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 31 Sierpień 2006 Share Napisano 31 Sierpień 2006 i jeden i drugi. dużo zależy od oświetlenia i tego co ma się odbijać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozzyslip Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2006 Mam 2 vraylighty ktore sie moga odbijac w sumie :D i jeszcze hdri w slocie reflection... wiec ?? o ile mniej wiecej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 31 Sierpień 2006 Share Napisano 31 Sierpień 2006 sam sprawdź daj 10 zrenderuj daj 15 i zobacz jak lepiej. Kluczowa jest mapa hdr, ona odbita w metalu nada zasadniczy wygląd ciężarkom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ozzyslip Napisano 31 Sierpień 2006 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2006 dzieki wielie :D dam znac jak beda zadowalajace mnie efekty (TAK BTW NIE MA TO JAK KONWERSACJA POSTAMI :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się