Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej. Na poczatek chcialem powiedziec zebyscie nie przywiazywali uwagi do modeli. Chce tu pocwiczyc chromowany material i material metalu lez nei takiego typowego polyskliwego tylko szarej chropowatej stali (ciezarki). Podaje ustawienia obydwoch materialow(gryf i ciezarki) i jezeli sie wam cos nie pdooba to powiedzcie co w tych mat. zmienic. (sory za jakosc rendera ale to probne)

 

Pracka:

hantelmi9.jpg

 

Ustawienia:

ustawieniaciezarkipk9.png

 

ustawieniagryfgg6.png

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sorka , nie znam mentala , ale w brazilu jest materiał Brazil Chrome i jest coolerski ;D

 

 

*doing*

 

Splutterfish Reklama

 

:D

Napisano

Fajnie nawet wyszło :)

 

PS Jim mee to nie mental tylko vray :P

Napisano

przeceiz to chyba Vray a nie Mental:>

 

 

dodaj noise'a delikatnego do krążków i moze pobaw sie Anizotropy!

Napisano

hmm, i cóż by tu ocenić...

Bardziej mi przpomina jakieś tworzywo sztuczne, niźli metal (chrom)

Napisano
  • Autor

piotrek- skoro ci to przypomina to przeciez prosilem sa ustawienia materialow wiec co zmienic zeby nie wygladalo jak tworzywo sztuczne ?

Napisano
  • Autor

piotrek ok sprobuje jakos nigdy sie tym nie bawilem :)

bacry na przyklad do ilu podbic i ktory ciezarkow czy chromu ?

Napisano
  • Autor

Mam 2 vraylighty ktore sie moga odbijac w sumie :D i jeszcze hdri w slocie reflection... wiec ?? o ile mniej wiecej ?

Napisano

sam sprawdź daj 10 zrenderuj daj 15 i zobacz jak lepiej. Kluczowa jest mapa hdr, ona odbita w metalu nada zasadniczy wygląd ciężarkom.

Napisano
  • Autor

dzieki wielie :D dam znac jak beda zadowalajace mnie efekty (TAK BTW NIE MA TO JAK KONWERSACJA POSTAMI :P )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności