[email protected] Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Hejka. Przyjaciel poprosil mnie abym jak on to okreslil "szarego boxa zwykłego na szarym zwykłym tle, ale chciałem fajny render zrobić żeby wyglądało realistycznie jak wycięte z papieru", chodzilo mu o zwyklego GI :] Jako ze nie pierwszy raz spotykam sie z tym pytaniem postanowilem zrobic czybkiego tutoriala. Dla wiekszosci nie bedzie to nic odkrywczego, ale niektorym moze pomoze. //-- mod note--// Poniższy tutorial przedstawia jak najszybciej oświetlić prosty model skylightem (światłem rozproszonym) w domyślnym rendererze w 3dsmax jakim jest scanline. //-- mod note--// (736kb) Pozdrawiam. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JunioR Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 początkującym pewnie się przyda bo fajnie przedstawiony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andy_a Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Fajne fajnie tylko szkoda, że nie jest .. dokładniejszy :] Chodzi mi o to, że ktoś kto nie wie co to GI nie będzie widział jak ten efekt w renderze włączyć :) (bo w tutku tego nie pokazałeś ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 zawsze popieram takie inicjatywy :) bardzo fajny tuteczek, + reputacja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Tylko jak to się ma do game artu? No chyba że chodzi o modele low poly :* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przybysz Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Fajne, moze sie przyda przy prenzentacji modeli ale jakby na koniec było coś o bakowaniu Gi to było jeszcze bardziej przydatne ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
javor Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 no tak ale co to ma do GI ?? nic !!! to zwykły skylight a żeby zadziałało gi to trzeba jeszcze light tracera włączyć i ustawić kilka rzeczy :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 javor - nic nie ma (a w sensie - to 'gi' to tak po prostu moze niefortunnie uzyte :) ale sie przydaje - np do palenia lightmap :) (ja przynajmniej uzywam - moze to lamersko i w ogole ale dziala wporzo :) paooa Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted September 1, 2006 Author Share Posted September 1, 2006 Ten Gi rto bardziej o soft shadow chodzilo, sry, maja kulpa. A do prezentacji ro raz ale bardziej wlasnie do smarzenia lightmap. Kiedys robilem tutka o tym, pamietam ze kilka poprawek tam trza bylo dodac ale nie pamietam gdzie go mam. Jak odkopie i zrobie tweaki to tez wrzuce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirAnen Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 ciekawe :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Albo ten tutorial jest taki genialny albo to ja jestem taki głupi że niewiem czym się ludzie zachwycają?? Ja tu widzę boxa, plane i skylight. hmmmm A moze mam halucynacje. hmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 lis - nie wszyscy sa tacy genialni jak ty i nie wszyscy odpalajac maxa od razu wiedza co to skylight... porach na poczatku zaznaczyl ze w sumie to na szybko i dla 'poczatkujacych' wiec troche wiecej pozytywnej energii... bierz przyklad z klicka... popoa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przybysz Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Ooo, no ja np nie wiedzialem o tym klikaniu na render Takie proste a niektórzy nie wiedzą. O to włąsnie chodzi w takich trikach ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirAnen Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Lis - prosze , nie pal wiecej tego co palisz. Wlasnie chodzi o prostote bo po co walic jakies skomplikowane rzeczy. Prosto i na dloni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted September 3, 2006 Author Share Posted September 3, 2006 A czemu to sie tutaj znalazlo? Moze chociaz odnosnik na game art zostanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now