Jump to content

[Renderowanie] podstawy oświetlenia skylight w scanline [3dsmax]


Por@szek

Recommended Posts

Hejka.

Przyjaciel poprosil mnie abym jak on to okreslil "szarego boxa zwykłego na szarym zwykłym tle, ale chciałem fajny render zrobić żeby wyglądało realistycznie jak wycięte z papieru", chodzilo mu o zwyklego GI :]

 

Jako ze nie pierwszy raz spotykam sie z tym pytaniem postanowilem zrobic czybkiego tutoriala. Dla wiekszosci nie bedzie to nic odkrywczego, ale niektorym moze pomoze.

 

//-- mod note--//

 

Poniższy tutorial przedstawia jak najszybciej oświetlić prosty model skylightem (światłem rozproszonym) w domyślnym rendererze w 3dsmax jakim jest scanline.

 

//-- mod note--//

 

gitutff4.th.jpg (736kb)

 

Pozdrawiam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

lis - nie wszyscy sa tacy genialni jak ty i nie wszyscy odpalajac maxa od razu wiedza co to skylight... porach na poczatku zaznaczyl ze w sumie to na szybko i dla 'poczatkujacych' wiec troche wiecej pozytywnej energii... bierz przyklad z klicka...

 

popoa

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy