Skocz do zawartości

Model 3D: głowa--> jak poprawic


gsOne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, to moja pierwsza glowa w maxie, staram sie jak moge, ale wiadomo jak to jest- kazdy musi sie najpierw nauczyc na bledach..

 

moja prosba- piszcie co gryzie w oczy, jest zle zrobione, i jak to mozna poprawic.. Byl bym bardzo wdzieczny za taka krytyke

 

glowe robilem ze zdjec- z przodu i z boku

 

pozdrawiam, gs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jak Wam sie najlepiej modeluje- box/poly/path/nurbs czy cos innego?

 

hmmm najlepiej wybrac pomiedzy poly(face to face) badz box innymi nie robilem i nie wiem czy latwo czy nie :)

wiec tak radze sporobwac wszystkich metod i wybrac najlepiej pasujaca gdyz i ta i ta metoda mozna zrobic swietna ogranike

sam probowalem robic z boxa i z plane i zostalem przy plane choc low poly lepiej (latwiej) mi zrobic z boxa :D

mozna tez laczyc te metody np. (ja tak robie, nie zawsze ale robie) glowe zrobic z plane cialo nadac krztalt z boxa (baze do modelowania) pozniej cos tam usunac i robic metoda f2f :)

czyli krotko mowiac sprobuj kazdej metody i wybiez najbardziej odpowiedniad do stylu modelowania :)

to tak samo jak z progrmaami ludzie sie pytaja maya, max czy xsi w kazdym sofcie mozna zrobic to samo i tak samo ale inny wala interace mayi inni maxa a jeszcze inni xsi :)

 

kuba jakie kompendium wiedzy :D

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gsOne -

hmm zadajesz trudne pytanie bo tak naprawdę to należy znaleś swoją drogę.

 

Ja osobiście modeluje tylko - poly (ścianka za ścianką) - choć nie ukrywam ze może kiedyś nurbs ze zwykłej ciekawości ale to odległa przyszłość.

 

Np ja jak zabierałem się za modelowanie samochodów (chodzi mi o same początki, ale na wip jest bmw z4m) to naj wpierw próbowałem zacząć od świateł i kicha, później od maski to samo, następnie przy pomocy "krzywych" i też nie za specjalnie wychodziło aż spróbowałem do lewego przedniego nadkola (tworząc najpierw dysk) i się to okazało strzałem w dziesiątek i tak zawsze zaczynam każdy samochód.

 

Co do głów/całych ciał (chodzi o postacie ludzkie) to na początku zabierałem się od oka ale obecnie zaczynam do nosa a później przechodzę do oka.

 

 

 

Jak widzisz należy podążać swoją drogę i ćwiczyć – ja modelu tak bo mi wychodzi a jak wychodzi to znaczy że idę dobrą drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to zaczałem od maxa, potem przesiatka na c4d, chciałem liznąc XSI ale wyladowałem na Silo :)

 

 

hmm a ja myślałem że max taki genialny a tyś przelazł do C4D ?! - przecież to jakieś badziewie (znaczy raczej nie dla profesjonalnych zastosowań), co cię pokusiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

khehe cinema przyjemniejsza od maxa :) teraz nosze sie z zamiarem nauczenia się xsi albo maya :) pozatym w cinemie jakos szybko modelowac się mozna nauczyć, ale i tak nic nie pobije modelowania w silo i silo otwiera sie u mnie ze 3 sec. a max 40 sec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale xsi ma "tweak tool" i to pobija wszystko - genialne do modeliwanie organicznego no i samochodów też

 

zerknij sobie

http://softimage.com/products/xsi/video_tour/default.aspx

 

kategoria: Modeling & Texturing

filmik: Tweak Tool

 

P.S

do tego mam warażenie (z filmików co widziałem) że maya troche przypomina xsi ale jednak dla mnie xsi jest tym softem z którym dobże się pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności