Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, to moja pierwsza glowa w maxie, staram sie jak moge, ale wiadomo jak to jest- kazdy musi sie najpierw nauczyc na bledach..

 

moja prosba- piszcie co gryzie w oczy, jest zle zrobione, i jak to mozna poprawic.. Byl bym bardzo wdzieczny za taka krytyke

 

glowe robilem ze zdjec- z przodu i z boku

 

pozdrawiam, gs

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki za szybka odpowiedz.. Czyli nie da sie ( nie warto) naprawiac tego modelu, a lepiej zrobic nowy ukladajac siatke tak jak w linkach ktore podaliscie..

Napisano

:), ok jako ze jestescie bardziej doswiadczeni w dziedzinie 3d, pozostaje mi zrobic to od nowa.. wrzuce tutaj, w sumie to dzial WIP, wiec powinno pasowac..

Napisano
jak Wam sie najlepiej modeluje- box/poly/path/nurbs czy cos innego?

 

hmmm najlepiej wybrac pomiedzy poly(face to face) badz box innymi nie robilem i nie wiem czy latwo czy nie :)

wiec tak radze sporobwac wszystkich metod i wybrac najlepiej pasujaca gdyz i ta i ta metoda mozna zrobic swietna ogranike

sam probowalem robic z boxa i z plane i zostalem przy plane choc low poly lepiej (latwiej) mi zrobic z boxa :D

mozna tez laczyc te metody np. (ja tak robie, nie zawsze ale robie) glowe zrobic z plane cialo nadac krztalt z boxa (baze do modelowania) pozniej cos tam usunac i robic metoda f2f :)

czyli krotko mowiac sprobuj kazdej metody i wybiez najbardziej odpowiedniad do stylu modelowania :)

to tak samo jak z progrmaami ludzie sie pytaja maya, max czy xsi w kazdym sofcie mozna zrobic to samo i tak samo ale inny wala interace mayi inni maxa a jeszcze inni xsi :)

 

kuba jakie kompendium wiedzy :D

pozdro

Napisano

gsOne -

hmm zadajesz trudne pytanie bo tak naprawdę to należy znaleś swoją drogę.

 

Ja osobiście modeluje tylko - poly (ścianka za ścianką) - choć nie ukrywam ze może kiedyś nurbs ze zwykłej ciekawości ale to odległa przyszłość.

 

Np ja jak zabierałem się za modelowanie samochodów (chodzi mi o same początki, ale na wip jest bmw z4m) to naj wpierw próbowałem zacząć od świateł i kicha, później od maski to samo, następnie przy pomocy "krzywych" i też nie za specjalnie wychodziło aż spróbowałem do lewego przedniego nadkola (tworząc najpierw dysk) i się to okazało strzałem w dziesiątek i tak zawsze zaczynam każdy samochód.

 

Co do głów/całych ciał (chodzi o postacie ludzkie) to na początku zabierałem się od oka ale obecnie zaczynam do nosa a później przechodzę do oka.

 

 

 

Jak widzisz należy podążać swoją drogę i ćwiczyć – ja modelu tak bo mi wychodzi a jak wychodzi to znaczy że idę dobrą drogą.

Napisano
mayi inni maxa a jeszcze inni xsi :)

 

w zupełnosci się z tobą zgadzam, jak przesiadłem sie do xsi to aż dziw mnie brało bo pasuje mi miemal idealnei i modelowanie dla mnie do sama przyjemność - a o "tweek tool" to już nie mówię, takiego narzędzia trza mi było.

Napisano
Ja to zaczałem od maxa, potem przesiatka na c4d, chciałem liznąc XSI ale wyladowałem na Silo :)

 

 

hmm a ja myślałem że max taki genialny a tyś przelazł do C4D ?! - przecież to jakieś badziewie (znaczy raczej nie dla profesjonalnych zastosowań), co cię pokusiło.

Napisano

khehe cinema przyjemniejsza od maxa :) teraz nosze sie z zamiarem nauczenia się xsi albo maya :) pozatym w cinemie jakos szybko modelowac się mozna nauczyć, ale i tak nic nie pobije modelowania w silo i silo otwiera sie u mnie ze 3 sec. a max 40 sec :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności