Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, to moja pierwsza glowa w maxie, staram sie jak moge, ale wiadomo jak to jest- kazdy musi sie najpierw nauczyc na bledach..

 

moja prosba- piszcie co gryzie w oczy, jest zle zrobione, i jak to mozna poprawic.. Byl bym bardzo wdzieczny za taka krytyke

 

glowe robilem ze zdjec- z przodu i z boku

 

pozdrawiam, gs

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobrze chłopaki gadaja :) Poukładaj siatkę w okręgi wokół ust, nosa, oczu.

Napisano

Poznaj proporcje twarzy ,są pewne zasady bez których będziesz miał problemy z modelowaniem nawet z referki-fotki.

Napisano
  • Autor

Dzieki za szybka odpowiedz.. Czyli nie da sie ( nie warto) naprawiac tego modelu, a lepiej zrobic nowy ukladajac siatke tak jak w linkach ktore podaliscie..

Napisano
  • Autor

:), ok jako ze jestescie bardziej doswiadczeni w dziedzinie 3d, pozostaje mi zrobic to od nowa.. wrzuce tutaj, w sumie to dzial WIP, wiec powinno pasowac..

Napisano

_kuba_ - ooo :))))))))))) tego jeszcze nie widziałem - rewelacja już wiedze że mi się przyda.

 

Masz takich rzeczy więcej ?

Napisano

Nielot007 to chodzące kompedium wiedzy o topologii siatki :)

Napisano
  • Autor

hehe:) dzieki za linki.. Jeszcze takie pytanie- jak Wam sie najlepiej modeluje- box/poly/path/nurbs czy cos innego? pozdrawiam

Napisano
jak Wam sie najlepiej modeluje- box/poly/path/nurbs czy cos innego?

 

hmmm najlepiej wybrac pomiedzy poly(face to face) badz box innymi nie robilem i nie wiem czy latwo czy nie :)

wiec tak radze sporobwac wszystkich metod i wybrac najlepiej pasujaca gdyz i ta i ta metoda mozna zrobic swietna ogranike

sam probowalem robic z boxa i z plane i zostalem przy plane choc low poly lepiej (latwiej) mi zrobic z boxa :D

mozna tez laczyc te metody np. (ja tak robie, nie zawsze ale robie) glowe zrobic z plane cialo nadac krztalt z boxa (baze do modelowania) pozniej cos tam usunac i robic metoda f2f :)

czyli krotko mowiac sprobuj kazdej metody i wybiez najbardziej odpowiedniad do stylu modelowania :)

to tak samo jak z progrmaami ludzie sie pytaja maya, max czy xsi w kazdym sofcie mozna zrobic to samo i tak samo ale inny wala interace mayi inni maxa a jeszcze inni xsi :)

 

kuba jakie kompendium wiedzy :D

pozdro

Napisano

gsOne -

hmm zadajesz trudne pytanie bo tak naprawdę to należy znaleś swoją drogę.

 

Ja osobiście modeluje tylko - poly (ścianka za ścianką) - choć nie ukrywam ze może kiedyś nurbs ze zwykłej ciekawości ale to odległa przyszłość.

 

Np ja jak zabierałem się za modelowanie samochodów (chodzi mi o same początki, ale na wip jest bmw z4m) to naj wpierw próbowałem zacząć od świateł i kicha, później od maski to samo, następnie przy pomocy "krzywych" i też nie za specjalnie wychodziło aż spróbowałem do lewego przedniego nadkola (tworząc najpierw dysk) i się to okazało strzałem w dziesiątek i tak zawsze zaczynam każdy samochód.

 

Co do głów/całych ciał (chodzi o postacie ludzkie) to na początku zabierałem się od oka ale obecnie zaczynam do nosa a później przechodzę do oka.

 

 

 

Jak widzisz należy podążać swoją drogę i ćwiczyć – ja modelu tak bo mi wychodzi a jak wychodzi to znaczy że idę dobrą drogą.

Napisano
mayi inni maxa a jeszcze inni xsi :)

 

w zupełnosci się z tobą zgadzam, jak przesiadłem sie do xsi to aż dziw mnie brało bo pasuje mi miemal idealnei i modelowanie dla mnie do sama przyjemność - a o "tweek tool" to już nie mówię, takiego narzędzia trza mi było.

Napisano

Ja to zaczałem od maxa, potem przesiatka na c4d, chciałem liznąc XSI ale wyladowałem na Silo :)

Napisano
Ja to zaczałem od maxa, potem przesiatka na c4d, chciałem liznąc XSI ale wyladowałem na Silo :)

 

 

hmm a ja myślałem że max taki genialny a tyś przelazł do C4D ?! - przecież to jakieś badziewie (znaczy raczej nie dla profesjonalnych zastosowań), co cię pokusiło.

Napisano

khehe cinema przyjemniejsza od maxa :) teraz nosze sie z zamiarem nauczenia się xsi albo maya :) pozatym w cinemie jakos szybko modelowac się mozna nauczyć, ale i tak nic nie pobije modelowania w silo i silo otwiera sie u mnie ze 3 sec. a max 40 sec :)

Napisano

ale xsi ma "tweak tool" i to pobija wszystko - genialne do modeliwanie organicznego no i samochodów też

 

zerknij sobie

http://softimage.com/products/xsi/video_tour/default.aspx

 

kategoria: Modeling & Texturing

filmik: Tweak Tool

 

P.S

do tego mam warażenie (z filmików co widziałem) że maya troche przypomina xsi ale jednak dla mnie xsi jest tym softem z którym dobże się pracuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności