Jump to content

Model 3D: Allozaur


cojots

Recommended Posts

Jest to moja pierwsza, w pewnym stopniu dokończona praca. Umieszczam ją w WIPie ponieważ prawdopodobnie wiele sie w niej jeszcze zmieni. Swiatło i tekstura to kompletna amatorszczyzna wstawiona na chybił-trafił. Bardzo mało wiem jeszcze na temat 3ds maxa wiec prosze o wyrozumiałośc podczas oceny. Sam nie wiem o co moge zpytac, wszelkie porady bardzo mile widziane.

allozaur.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jak to mapowałeś? (jeśli max8, najlepiej unwrap i pelt mapping), masz dziwnie rozciągniętą teksturę tam gdzie noga jest dołączona do tułowia

 

model jak na początek bardzo dobry, pokaż siatkę

 

zęby są zbyt regularne

 

tekstura jest za ciemna. przydałby się jakiś displacement.

Link to comment
Share on other sites

Używam maxa 7. Poprawiłem Alla na tyle na ile pozwolił mi czas zanim zaczął wieszać mi się program. Szczeka jest chyba nadal zbyt szeroka ale za to zęby ma troszkę poprzestawiane i resztę zmienioną. Odnośnie mapowania

 

PS: Poprawiony All jest w pierwszym poscie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy