Skocz do zawartości

Model 3D: Allozaur


cojots

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to moja pierwsza, w pewnym stopniu dokończona praca. Umieszczam ją w WIPie ponieważ prawdopodobnie wiele sie w niej jeszcze zmieni. Swiatło i tekstura to kompletna amatorszczyzna wstawiona na chybił-trafił. Bardzo mało wiem jeszcze na temat 3ds maxa wiec prosze o wyrozumiałośc podczas oceny. Sam nie wiem o co moge zpytac, wszelkie porady bardzo mile widziane.

allozaur.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jak to mapowałeś? (jeśli max8, najlepiej unwrap i pelt mapping), masz dziwnie rozciągniętą teksturę tam gdzie noga jest dołączona do tułowia

 

model jak na początek bardzo dobry, pokaż siatkę

 

zęby są zbyt regularne

 

tekstura jest za ciemna. przydałby się jakiś displacement.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam maxa 7. Poprawiłem Alla na tyle na ile pozwolił mi czas zanim zaczął wieszać mi się program. Szczeka jest chyba nadal zbyt szeroka ale za to zęby ma troszkę poprzestawiane i resztę zmienioną. Odnośnie mapowania

 

PS: Poprawiony All jest w pierwszym poscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.jpg

 

Rzeczywiście głowa za duża chociaż myślę że łapy są w porządku. Z texturą nic lepszego nie jestem w stanie zrobić. Jak na razie dam sobie spokój z tym projektem bo mnie przerasta. Dzięki wszystkim za oceny, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności