Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest to moja pierwsza, w pewnym stopniu dokończona praca. Umieszczam ją w WIPie ponieważ prawdopodobnie wiele sie w niej jeszcze zmieni. Swiatło i tekstura to kompletna amatorszczyzna wstawiona na chybił-trafił. Bardzo mało wiem jeszcze na temat 3ds maxa wiec prosze o wyrozumiałośc podczas oceny. Sam nie wiem o co moge zpytac, wszelkie porady bardzo mile widziane.

allozaur.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak to mapowałeś? (jeśli max8, najlepiej unwrap i pelt mapping), masz dziwnie rozciągniętą teksturę tam gdzie noga jest dołączona do tułowia

 

model jak na początek bardzo dobry, pokaż siatkę

 

zęby są zbyt regularne

 

tekstura jest za ciemna. przydałby się jakiś displacement.

Napisano

ma za szeeeroka szczeke, allozaury mialy takie:

allozaur4.jpg

pazury wieksze, grubsze lydki.. pozatym na poczatkujacego dobrze. pzdr powodzenia.

Napisano
  • Autor

Używam maxa 7. Poprawiłem Alla na tyle na ile pozwolił mi czas zanim zaczął wieszać mi się program. Szczeka jest chyba nadal zbyt szeroka ale za to zęby ma troszkę poprzestawiane i resztę zmienioną. Odnośnie mapowania

 

PS: Poprawiony All jest w pierwszym poscie.

Napisano
  • Autor

Mam problem z renderem siatki. Na forum ktoś o tym wspominała ale ja wybitnie nie moge znaleść jak to zrobić, więc wrzucam tylko screen.

 

s.jpg

Napisano

Nie mam pojęcia jak wyglądał Allozaur, ale ten ma jakieś dziwnie długie kończynmy tylnie oraz duży łeb.

Napisano
  • Autor

p.jpg

 

Rzeczywiście głowa za duża chociaż myślę że łapy są w porządku. Z texturą nic lepszego nie jestem w stanie zrobić. Jak na razie dam sobie spokój z tym projektem bo mnie przerasta. Dzięki wszystkim za oceny, pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności