Napisano 11 Wrzesień 200618 l Jest to moja pierwsza, w pewnym stopniu dokończona praca. Umieszczam ją w WIPie ponieważ prawdopodobnie wiele sie w niej jeszcze zmieni. Swiatło i tekstura to kompletna amatorszczyzna wstawiona na chybił-trafił. Bardzo mało wiem jeszcze na temat 3ds maxa wiec prosze o wyrozumiałośc podczas oceny. Sam nie wiem o co moge zpytac, wszelkie porady bardzo mile widziane.
Napisano 11 Wrzesień 200618 l jak to mapowałeś? (jeśli max8, najlepiej unwrap i pelt mapping), masz dziwnie rozciągniętą teksturę tam gdzie noga jest dołączona do tułowia model jak na początek bardzo dobry, pokaż siatkę zęby są zbyt regularne tekstura jest za ciemna. przydałby się jakiś displacement.
Napisano 11 Wrzesień 200618 l ma za szeeeroka szczeke, allozaury mialy takie: pazury wieksze, grubsze lydki.. pozatym na poczatkujacego dobrze. pzdr powodzenia.
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Autor Używam maxa 7. Poprawiłem Alla na tyle na ile pozwolił mi czas zanim zaczął wieszać mi się program. Szczeka jest chyba nadal zbyt szeroka ale za to zęby ma troszkę poprzestawiane i resztę zmienioną. Odnośnie mapowania PS: Poprawiony All jest w pierwszym poscie.
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Autor Mam problem z renderem siatki. Na forum ktoś o tym wspominała ale ja wybitnie nie moge znaleść jak to zrobić, więc wrzucam tylko screen.
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Nie mam pojęcia jak wyglądał Allozaur, ale ten ma jakieś dziwnie długie kończynmy tylnie oraz duży łeb.
Napisano 13 Wrzesień 200618 l Autor Rzeczywiście głowa za duża chociaż myślę że łapy są w porządku. Z texturą nic lepszego nie jestem w stanie zrobić. Jak na razie dam sobie spokój z tym projektem bo mnie przerasta. Dzięki wszystkim za oceny, pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto