brumugun Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 Witam, statki w koncepcie stworzonym przez Morbida , zrobiły na mnie spore wrażenie, dlatego postanowiłem je wymodelować i oteksturować, ponieważ robie przeważnie modele organiczne, miałem troche problemów , mam nadzieję że podpowiecie, dacie parę wskazówek, jak prowadzić siatke aby było gładko i równo ;) . Koncept, Morbid'a Karbid'a: Mój model jeszcze nieskończony: Pozdro.
Kr3tz Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 no fajny fajny tylko interations w ms za male, widac to po tym wybrzuszeniu na silniki, a tak przy okazji to z tylu mi przypomina scannery z HL2 ^^
mrkrzysiek Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 no ładnie zobaczymy jak dalej bedzie:) i z tym MS to faktycznie troche nie tego ale to szczegół:)
piotrek Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 Tych rowków na powierzchni nie modelujesz?
MiRi Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 Ładnie się zaczyna, zobaczymy jak się skończy ;)
brumugun Napisano 18 Wrzesień 2006 Autor Napisano 18 Wrzesień 2006 No zaczynam robić te rowki, i przy jednym mam problem przy tym bardziej z przodu, tam na dole gładko się kończy, jest kilka opcji, albo pociągnąć dodatko rowek wzdłuż tej pomarańczowej linii, wtedy zniknie problem z gładkim przejściem, albo jakoś poprawić siatke, ale ciągam, ciągam te vertexy i nic. ;] Tu render maykowy: Tu jak wygląda siatka rowka , raczej jego zakończenie widziane z góry, siatka:
brumugun Napisano 18 Wrzesień 2006 Autor Napisano 18 Wrzesień 2006 Model już prawie gotowy, dla hecy sprawdziłem jakby wyglądał ten stateczek z lakierem: xD
MikiS Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 uuuuuu :))) ale fajne! ja sie nie odzywam tylko będe ćwiczył jesteś moim wzorem :)))
AGmakonts Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 czekam a teksturki jakieś wypasione i ładną scenke s-f dla statku, narazie pięknie
Badyl Napisano 19 Wrzesień 2006 Napisano 19 Wrzesień 2006 czesc, jak patrze na koncept tp wydaje mi sie, ze na tej "nibychlodnicy" z przodu jest jeszcze poprzeczka pionowa :) ale pewnie konsultowales sie z autorem wiec nie narzekam ;)
brumugun Napisano 19 Wrzesień 2006 Autor Napisano 19 Wrzesień 2006 No mi się wydaje że na rysunku on jest minimalnie obrócony, wnioskuje to po tym wlocie powietrza przed "szybką" , oraz po tych skrzydełkach na samym dole które musze jeszcze wymodelować, zresztą autor napisał że perspektywa, może być w niektórych miejscach troszkę krzywa, ale mniejsza z tym, wydaje mi się, że z takim krzyżem na przodzie, stateczek krzyżaków by się zrobił. (swoją drogą dobra myśl, krucjata kościoła w kosmosie) xD .
brumugun Napisano 19 Wrzesień 2006 Autor Napisano 19 Wrzesień 2006 Ok model już w sumie gotowy może poprawie tam z przodu pare rzeczy, przy tej bocznej wypukłości. Mapowanie , to dzięki maykowemu unfold góra z 5 minut potrwa ;] , chyba zrobię bitwe w kosmosie, dlatego przydałoby się wymodelować jeszcze jeden stateczek albo wszystkie zrobie, plus jakiegoś dużego skurczybyka "matke" , jutro stworzę koncepcik jak to by wyglądało, stateczki zastąpie ich ogólnymi bryłami, (w zasadzie mógłbym stworzyć animacje , a co tam tak 15 sekund , kosmiczej nawalanki było by mega, heh rozmarzyłem się... ) Póki co dodałem do modeliku dolne skrzydełko: Pozdro.
brumugun Napisano 20 Wrzesień 2006 Autor Napisano 20 Wrzesień 2006 Pierwsze eksperymenty z teksturą : i: Czekam na c&c! Pozdro.
mrkrzysiek Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 druga wersja textur lepsza ale ja bym zrobił tak jak na concepcie ze jest pomaraniczowy bardziej nasycony i na nim miej rys i zabrudzeń
mirach Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 po pierwsze, gratuluje modeliku, sam mialem myśl zrobic coś z tych konceptów, ale inne zajęcia nie pozwalają. Po drugie, ciut przesadziłeś wg mnie z tymi zarysowaniami itp niby wygląda to fajnie, jest brod, szczegóły itd, ale dla mnie ten stateczek wygląda jakby ktoś wziął młotek, papier ścierny i pare kamieni i poznęcał się nad karoserją :) Chyba że masz taki koncept, to się nie czepiam, ale wg mnie powinny być miejsca gdzie farba jest czysta i nieporysowana i miejsca gdzie nie jest. powodzenia, sam się właśnie ucze texturować w wolnej chwili :) Mirach
Bruneq Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 co sie stało z szybką??czemu jest metalowa? ...daj mu wiecej lakieu zeby sie ladnie błyszczal!!!bo wyglada troche zbyt...hmm...papierowo!
brumugun Napisano 21 Wrzesień 2006 Autor Napisano 21 Wrzesień 2006 Szybka będzie napewno , ( a za nią Patrick Stewart w uniformie xD) , poprawiłem teksturę co nieco , może bardziej ją zmatowić? Jeszcze pomyśle.
Badyl Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 zroznicuj powierzchnie gdzie jest farba i gdzie jest czysty metal ;]
Busiu Napisano 21 Wrzesień 2006 Napisano 21 Wrzesień 2006 Na koncowy render moze spróbuj uzyskać styl jak na konspekcie. pozdro
brumugun Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 Ok , zrobiłem sobie małą przerwę, i zaczełem robić teksturę od nowa: c&c , Pozdr.
AGmakonts Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 szkoda ze zrezygnowałes z tych brudnych tex, mnie tam i bardziej syfiata to sie bardziej podoba, ale i tak fajnie
brumugun Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 Czemu nie. zrobie jeszcze wersje "brudną" . Przyda się np jak będę robił scenkę, z kilkoma statkami , zrobie specjalne maski w nich bede miał obszary w których mogą wystąpić zabrudzenia, i może jakieś proceduralki do tego podłączę, albo zrobie jeszcze wersje budną w photoshopie i będę blendował z resztą.
Samot-nick Napisano 10 Październik 2006 Napisano 10 Październik 2006 fajne, nawet bardzo. tylko ta metalowa kabina :) wiem wiem juz ktos o tym pisal :)
brumugun Napisano 11 Październik 2006 Autor Napisano 11 Październik 2006 Thx, next step: Szybkę robię i powoli koncze teksturować ;] ,
Kr3tz Napisano 11 Październik 2006 Napisano 11 Październik 2006 Miejscami kwadratowe, ale fajne fajne ^^
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się