Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Spaceship. (concept by Morbid Karbid)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, statki w koncepcie stworzonym przez Morbida , zrobiły na mnie spore wrażenie, dlatego postanowiłem je wymodelować i oteksturować, ponieważ robie przeważnie modele organiczne, miałem troche problemów , mam nadzieję że podpowiecie, dacie parę wskazówek, jak prowadzić siatke aby było gładko i równo ;) .

 

Koncept, Morbid'a Karbid'a:

space_ships_koncept.jpg

 

Mój model jeszcze nieskończony:

spaceship_morbid_step1.jpg

 

Pozdro.

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no fajny fajny tylko interations w ms za male, widac to po tym wybrzuszeniu na silniki, a tak przy okazji to z tylu mi przypomina scannery z HL2 ^^

Napisano

No zaczynam robić te rowki, i przy jednym mam problem przy tym bardziej z przodu, tam na dole gładko się kończy, jest kilka opcji, albo pociągnąć dodatko rowek wzdłuż tej pomarańczowej linii, wtedy zniknie problem z gładkim przejściem, albo jakoś poprawić siatke, ale ciągam, ciągam te vertexy i nic. ;]

 

Tu render maykowy:

spaceship_morbid_step2.jpg

 

 

Tu jak wygląda siatka rowka , raczej jego zakończenie widziane z góry, siatka:

rowek_mesh.gif

Napisano

czesc, jak patrze na koncept tp wydaje mi sie, ze na tej "nibychlodnicy" z przodu jest jeszcze poprzeczka pionowa :) ale pewnie konsultowales sie z autorem wiec nie narzekam ;)

Napisano

No mi się wydaje że na rysunku on jest minimalnie obrócony, wnioskuje to po tym wlocie powietrza przed "szybką" , oraz po tych skrzydełkach na samym dole które musze jeszcze wymodelować, zresztą autor napisał że perspektywa, może być w niektórych miejscach troszkę krzywa, ale mniejsza z tym, wydaje mi się, że z takim krzyżem na przodzie, stateczek krzyżaków by się zrobił. (swoją drogą dobra myśl, krucjata kościoła w kosmosie) xD .

Napisano

Ok model już w sumie gotowy może poprawie tam z przodu pare rzeczy, przy tej bocznej wypukłości. Mapowanie , to dzięki maykowemu unfold góra z 5 minut potrwa ;] , chyba zrobię bitwe w kosmosie, dlatego przydałoby się wymodelować jeszcze jeden stateczek albo wszystkie zrobie, plus jakiegoś dużego skurczybyka "matke" , jutro stworzę koncepcik jak to by wyglądało, stateczki zastąpie ich ogólnymi bryłami, (w zasadzie mógłbym stworzyć animacje , a co tam tak 15 sekund , kosmiczej nawalanki było by mega, heh rozmarzyłem się... )

 

Póki co dodałem do modeliku dolne skrzydełko:

spaceship_morbid_step3.jpg

 

Pozdro.

Napisano

po pierwsze, gratuluje modeliku, sam mialem myśl zrobic coś z tych konceptów, ale inne zajęcia nie pozwalają.

Po drugie, ciut przesadziłeś wg mnie z tymi zarysowaniami itp niby wygląda to fajnie, jest brod, szczegóły itd, ale dla mnie ten stateczek wygląda jakby ktoś wziął młotek, papier ścierny i pare kamieni i poznęcał się nad karoserją :)

Chyba że masz taki koncept, to się nie czepiam, ale wg mnie powinny być miejsca gdzie farba jest czysta i nieporysowana i miejsca gdzie nie jest.

 

powodzenia, sam się właśnie ucze texturować w wolnej chwili :)

Mirach

Napisano

Czemu nie. zrobie jeszcze wersje "brudną" . Przyda się np jak będę robił scenkę, z kilkoma statkami , zrobie specjalne maski w nich bede miał obszary w których mogą wystąpić zabrudzenia, i może jakieś proceduralki do tego podłączę, albo zrobie jeszcze wersje budną w photoshopie i będę blendował z resztą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności