Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, statki w koncepcie stworzonym przez Morbida , zrobiły na mnie spore wrażenie, dlatego postanowiłem je wymodelować i oteksturować, ponieważ robie przeważnie modele organiczne, miałem troche problemów , mam nadzieję że podpowiecie, dacie parę wskazówek, jak prowadzić siatke aby było gładko i równo ;) .

 

Koncept, Morbid'a Karbid'a:

space_ships_koncept.jpg

 

Mój model jeszcze nieskończony:

spaceship_morbid_step1.jpg

 

Pozdro.

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no fajny fajny tylko interations w ms za male, widac to po tym wybrzuszeniu na silniki, a tak przy okazji to z tylu mi przypomina scannery z HL2 ^^

Napisano
  • Autor

No zaczynam robić te rowki, i przy jednym mam problem przy tym bardziej z przodu, tam na dole gładko się kończy, jest kilka opcji, albo pociągnąć dodatko rowek wzdłuż tej pomarańczowej linii, wtedy zniknie problem z gładkim przejściem, albo jakoś poprawić siatke, ale ciągam, ciągam te vertexy i nic. ;]

 

Tu render maykowy:

spaceship_morbid_step2.jpg

 

 

Tu jak wygląda siatka rowka , raczej jego zakończenie widziane z góry, siatka:

rowek_mesh.gif

Napisano
  • Autor

Model już prawie gotowy, dla hecy sprawdziłem jakby wyglądał ten stateczek z lakierem:

spaceship_lakier.jpg

 

xD

Napisano

uuuuuu :))) ale fajne!

ja sie nie odzywam tylko będe ćwiczył jesteś moim wzorem :)))

Napisano

czesc, jak patrze na koncept tp wydaje mi sie, ze na tej "nibychlodnicy" z przodu jest jeszcze poprzeczka pionowa :) ale pewnie konsultowales sie z autorem wiec nie narzekam ;)

Napisano
  • Autor

No mi się wydaje że na rysunku on jest minimalnie obrócony, wnioskuje to po tym wlocie powietrza przed "szybką" , oraz po tych skrzydełkach na samym dole które musze jeszcze wymodelować, zresztą autor napisał że perspektywa, może być w niektórych miejscach troszkę krzywa, ale mniejsza z tym, wydaje mi się, że z takim krzyżem na przodzie, stateczek krzyżaków by się zrobił. (swoją drogą dobra myśl, krucjata kościoła w kosmosie) xD .

Napisano
  • Autor

Ok model już w sumie gotowy może poprawie tam z przodu pare rzeczy, przy tej bocznej wypukłości. Mapowanie , to dzięki maykowemu unfold góra z 5 minut potrwa ;] , chyba zrobię bitwe w kosmosie, dlatego przydałoby się wymodelować jeszcze jeden stateczek albo wszystkie zrobie, plus jakiegoś dużego skurczybyka "matke" , jutro stworzę koncepcik jak to by wyglądało, stateczki zastąpie ich ogólnymi bryłami, (w zasadzie mógłbym stworzyć animacje , a co tam tak 15 sekund , kosmiczej nawalanki było by mega, heh rozmarzyłem się... )

 

Póki co dodałem do modeliku dolne skrzydełko:

spaceship_morbid_step3.jpg

 

Pozdro.

Napisano

druga wersja textur lepsza ale ja bym zrobił tak jak na concepcie ze jest pomaraniczowy bardziej nasycony i na nim miej rys i zabrudzeń

Napisano

po pierwsze, gratuluje modeliku, sam mialem myśl zrobic coś z tych konceptów, ale inne zajęcia nie pozwalają.

Po drugie, ciut przesadziłeś wg mnie z tymi zarysowaniami itp niby wygląda to fajnie, jest brod, szczegóły itd, ale dla mnie ten stateczek wygląda jakby ktoś wziął młotek, papier ścierny i pare kamieni i poznęcał się nad karoserją :)

Chyba że masz taki koncept, to się nie czepiam, ale wg mnie powinny być miejsca gdzie farba jest czysta i nieporysowana i miejsca gdzie nie jest.

 

powodzenia, sam się właśnie ucze texturować w wolnej chwili :)

Mirach

Napisano

co sie stało z szybką??czemu jest metalowa? ...daj mu wiecej lakieu zeby sie ladnie błyszczal!!!bo wyglada troche zbyt...hmm...papierowo!

Napisano
  • Autor

Szybka będzie napewno , ( a za nią Patrick Stewart w uniformie xD) , poprawiłem teksturę co nieco , może bardziej ją zmatowić? Jeszcze pomyśle.

 

 

spaceship_tex_step2.jpg

Napisano

zroznicuj powierzchnie gdzie jest farba i gdzie jest czysty metal ;]

Napisano

Na koncowy render moze spróbuj uzyskać styl jak na konspekcie. pozdro

Napisano
  • Autor

Ok , zrobiłem sobie małą przerwę, i zaczełem robić teksturę od nowa:

spaceship_tex_step3.jpg

 

c&c , Pozdr.

Napisano

szkoda ze zrezygnowałes z tych brudnych tex, mnie tam i bardziej syfiata to sie bardziej podoba, ale i tak fajnie

Napisano
  • Autor

Czemu nie. zrobie jeszcze wersje "brudną" . Przyda się np jak będę robił scenkę, z kilkoma statkami , zrobie specjalne maski w nich bede miał obszary w których mogą wystąpić zabrudzenia, i może jakieś proceduralki do tego podłączę, albo zrobie jeszcze wersje budną w photoshopie i będę blendował z resztą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności